Dzisiaj jest 27 lut 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Hehe :D ale ktoś tu opowiada bajki.
Podam przykład. Kupiłem runnera ful seria gaźnik 12mm z dyszą 74, tak na ucho słyszałem, że słabo się wkręca.
Palił 5L, założyłem dysze 65. Nie dość, że lepiej się wkręca, to dzięki temu lepiej się zbiera. A no i spalanie 4.3L

Proszę wyciągnąć wnioski.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Co chciałeś udowodnić tym postem ?




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Slowik57,
Cytuj:
Bez komentarza "fizyku".

Bez komentarza dlatego, że nie potrafisz przedstawić sensownego kontrargumentu?




_________________

Ka-boom!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Rico, Po co ma to kontrować skoro to co piszesz to są same bzdury ? :roll:

"Rozumiesz to, że cylinder ma określoną pojemność i więcej mieszanki wciągnąć nie może?"
To nie było zbyt mądre :roll:

Ale nie róbmy niepotrzebnego spamu bo coś tu się nie zgadza .
Odpowiadając na pytanie :
-Nie nie stracisz mocy na tej zmianie
Pozdrawiam




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
OSYSEK, idealnie zakończyłeś ten temat ;)
jestem tego samego zdania na mocy nic nie straci...




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Rico pisze:
Slowik57,
Cytuj:
Bez komentarza "fizyku".

Bez komentarza dlatego, że nie potrafisz przedstawić sensownego kontrargumentu?


Odpowiedź:

OSYSEK pisze:
Rico, Po co ma to kontrować skoro to co piszesz to są same bzdury ? :roll:


Rico, "Fizyku" daj jeszcze jeden argument :mrgreen: Bo może jeszcze jakiś nowych wiadomości się nauczę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
OSYSEK, Wyjaśnij mi gdzie tu jest błąd: "Rozumiesz to, że cylinder ma określoną pojemność i więcej mieszanki wciągnąć nie może?"
Na każdy obrót wału do cylindra zasysane jest 50 cm3 niesprężonej mieszanki.
Slowik57, Dyskusja z Tobą jest co najmniej żenująca, na razie swoimi postami nie wniosłeś nic konstruktywnego do tematu. Przedstawiłeś jedynie swoją tezę, na której poparcie nie masz żadnych argumentów. Dziwne, że to zupełnie odwrotnie niż ja... Udowodnisz mi to z punktu widzenia fizyki, która o wszystkim decyduje, to będę skłonny zmienić zdanie.




_________________

Ka-boom!


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 21:29 przez Rico, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 18:55
Posty: 105
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Rico chłopak się zna ale lekko się gubi, jeśli wkładasz stożek cylinder automatycznie zasysa więcej powietrza nie wyregulujesz tego do perfekcji BO TO JEST GAŹNIK, przez co potrzebna większa dysza, żeby mieszanka była optymalna.. :wink:
dlatego spalanie wzrasta




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51697 Runner Sp full sport by mate


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 21:39 przez mate, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Rico pisze:
OSYSEK, Wyjaśnij mi gdzie tu jest błąd: "Rozumiesz to, że cylinder ma określoną pojemność i więcej mieszanki wciągnąć nie może?"
Na każdy obrót wału do cylindra zasysane jest 50 cm3 niesprężonej mieszanki.
Slowik57, Dyskusja z Tobą jest co najmniej żenująca, na razie swoimi postami nie wniosłeś nic konstruktywnego do tematu. Przedstawiłeś jedynie swoją tezę, na której poparcie nie masz żadnych argumentów. Dziwne, że to zupełnie odwrotnie niż ja... Udowodnisz mi to z punktu widzenia fizyki, która o wszystkim decyduje, to będę skłonny zmienić zdanie.


Nie będę przedstawiał swoich argumentów bo są one zbędne. Nie udowodnię Ci też tego z punktu fizyki ponieważ też jest to zbędne. Podpierasz się zasadami fizyki bo nigdy nie miałeś możliwości tego sprawdzenia w realnym doświadczeniu.

Rico pisze:
Na poparcie dam przykład z mojego skuterka. Seryjny cylinder + 17,5 z Polini AB = spalanie 2,7l.


Twój 2t jak dla mnie może palić 1,5 l, :lol:

Powtarzam nic nie muszę nikomu udowadniać, nie będę Ciebie Rico, pouczał w zakresie Fizyki i mechaniki. :shock: Uwierz mi dużo więcej od Ciebie miałem możliwości sprawdzenia takich rzeczy. (w zakresie mechaniki) I mnie nie interesuje fizyka, mnie interesują TESTY W REALNYM DOŚWIADCZENIU !!


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 21:57 przez Slowik57, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Slowik57, dobra koniec. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Jedyna rzecz mi się tylko nie podoba, nie mam pojęcia po czym osądzasz moje doświadczenie... Dlatego, że nie mam 3 tysięcy postów? Phi. Nie wiesz co i ile robiłem, więc nie bądź taki do przodu. :P




_________________

Ka-boom!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Rico pisze:
Slowik57, dobra koniec. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Jedyna rzecz mi się tylko nie podoba, nie mam pojęcia po czym osądzasz moje doświadczenie... Dlatego, że nie mam 3 tysięcy postów? Phi. Nie wiesz co i ile robiłem, więc nie bądź taki do przodu. :P


Co mają do tego posty ? Ty działasz tylko na zasadach fizyki. I nie masz więcej nic do powiedzenia jak zakres twoich możliwości - Fizyka.

[center]To był mój ostatni post w tym temacie.[/center]


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 22:06 przez Slowik57, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 13:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Rico, Już wyjaśniam .
To nie działa tak że masz dysze przykładowo 70 optymalną dla silnika , wstawisz 100 i skuter bierze tyle paliwa co na 70 bo nie może więcej :roll:
On weźmie tyle tyle ile tam ma na tej większej dyszy a nie że mu więcej nie wejdzie




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 0:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Rico, wypisujesz herezję i tyle :roll: Akurat mowa o gaźniku więc silnik zasysa sobie paliwo ile mu się podoba ogranicza go tylko dysza główna która ma dawać określoną ilość paliwa po otwarciu przepustnicy wraz z unoszeniem się iglicy, dochodzi do tego proporcja powietrze-paliwo tzw. mieszanka a jak wiadomo że jeśli silnik dostanie paliwo to do spalenia jego potrzebne jest powietrze, więc na zdrowy rozum im większa dysza i filtr powietrza tym większe spalanie plus 1/4 pójdzie w wydech bo nie przepali wszystkiego.
Podajesz jakieś cyfry tak jakbyśmy rozmawiali o kosmosie. Silnik seryjny jest najlepiej ustawiony pod względem spalania i osiągów lepiej już się nie da. :wink:

Jak dla mnie gaźnik to lipa wtrysk jak najbardziej :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy