Dzisiaj jest 19 lis 2024, 1:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: ZAPŁON
Post: 25 lut 2013, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Witam
1.Jak mogę sprawdzić czy iskrownik daje prąd :?:
2.Kiedy wytwarza się iskra (w jakim momencie ) jak to sprawdzić :?:
3.W przypadku kiedy magneto jest przekręcone na wale o 1mm wpływa to na zanik iskry :?:

(miejsce gdzie wsadza się klin zostało uszkodzone po czasie zrobiłem je na frezarce [powiększyłem] teraz wszystko ładnie pasuje lecz tolerancja błędu moze wynosić 1 mm i z tąd pytanie nr 3 )

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc :<




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
wykręć świece i z wykręconą ale wsadzona w cewkę spróbuj zapalić jak będzie iskra na świecy to znaczy że wytwarza prąd , zadajecie dziecinne pytania ostatnio xD np. tydzień temu koleś pyta jak zdjąć rączki żeby nie uszkodzić manetki gazu -_-




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
McJefrey,

co ty gadasz? :D hahahah

1. Wykręć świece następnie włóż świece w fajke, świece przytknij do ramy czegoś METALOWEGO i uruchom rozrusznik lub kopnij kopką pare razy bedziesz widział czy idzie iskra.
2.Iskra wytwarzać powinna się sie gdy Tłok znajduję sie w GMP - górnym martwym pkt.
Czyli tłok jest u samej góry, gdy jak kopniesz intensywnie nie może być przerwy w iskrze. Musi być ciągle iskra na świecy jak kręcisz.
Tyle aby odpowiedź na pyt 3 sprawdzić Metodą 2 jak iskra bedzie skakala (przerywała) tzn że cos nie tak




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 20:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
McJefrey, dobra panie wszystko wiedzący, jeśli cewkomoduł będzie wadliwy a iskrownik sprawny to co? Też nie będzie iskry, chodzi mu o iskrownik bo widzisz że miał problem z klinem. Jakiś ziomek nie kumaty nawet nie zajarzy o co ci chodziło bo nie wiem jak można wsadzić świece w cewke. A teraz żałuj i pokutuj milczeniem.

Skipper, ja to robiłem w ten sposób że brałem tester -zwykła żarówka, jeden koniec przykładasz do masy a drugi w jeden z pinów w kostce. Kopiesz i jeżeli żarówka świeci to prąd jest, jeśli nie ma to albo ma go akurat tam nie być (nie wszystkie kable dają prąd) albo jest lipa z zapłonem.

Jeżeli magneto jest przesunięte to iskra będzie, tylko w innym momencie czyli zapłon będzie przyspieszony albo opóźniony, rms czy jakaś inna firma robi nawet kliny za pomocą którego przyspieszasz albo opóźniasz zapłon ale nie wiem o ile. Ty założyłeś seryjny klin czy dorabiałeś i przerabiałeś magneto? Jeśli jest seryjny to nie wiem czy ci go znowu nie zetnie, niegdyś w drynie ścięło mi właśnie klina, powiększyłem gniazdo i założyłem seryjnego no i później cały czas miałem problemy z zapłonem i ścinającym się klinem. Jeśli dobrze to skręcisz to sądze że takiego problemu nie powinieneś się spodziewać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
FLYP001 pisze:
FLYP001
Widzę jedyny ogarnięty gość w temacie :D tym panom podziękujemy niech naucza się czytać ze zrozumieniem :<
Cytuj:
McJefrey
OneBigDriverr
Cytuj:
FLYP001 pisze:
Skipper, ja to robiłem w ten sposób że brałem tester -zwykła żarówka, jeden koniec przykładasz do masy a drugi w jeden z pinów w kostce. Kopiesz i jeżeli żarówka świeci to prąd jest, jeśli nie ma to albo ma go akurat tam nie być (nie wszystkie kable dają prąd) albo jest lipa z zapłonem.
Ok zrobię tak jak napisałeś :)
FLYP001 pisze:
Ty założyłeś seryjny klin czy dorabiałeś i przerabiałeś magneto?
:arrow: Magneto ,Wał oraz klin przerabiałem [poszerzyłem otwór w wale po czym w magnecie i dopasowałem klin] Twoja odpowiedz jest jasna i rzetelna z F12-tka będę miał styczność najprawdopodobniej w sobotę wiec po weekendzie napisze co i jak dzięki
Cytuj:
FLYP001
:)

Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł śmiało możecie pisać wszystko rozważne oczywiście, czytajcie ze zrozumieniem i piszcie z głową :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy