Dzisiaj jest 04 mar 2025, 22:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Witam mam taki problem ze podjechałem pod sklep zgasiłem wszystko ładnie następnie wychodzę i zapalam i dodaje lekko gazu i skuter zgasł i nie chce zapalić jak się kręci rozrusznikiem to ma bardzo lekko nie wiem co to może być co sprawdzić? z góry dzięki za odp ;)


Booyaka nie wiem jak to nazwać...


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 15:20 przez kamilty, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Być może jest tak jak mówisz ale sprawdź kompresję i będzie wiadomo czy to to czy coś innego




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
tylko nie mam jak sprawdzić nie mam przyrządu rozbiore




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Czasem może być tak że wzrokowo będzie ok a będzie mała rysa i kompresji dobrej nie będzie, spytaj w jakimś warsztacie albo kogoś czy ma manometr i wtedy sprawdzić kompresję.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 7:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Wczoraj wyciągnołem cylinder i moim oczom ukazał się pęknięty pierwszy pierścień na gładzi cylindra delkatne rysy więc do szlifowania i teraz moje pytanie czy jak moj skuter ma przejechane 19.500km i teraz siadły pierścienie a za ile może siąśc łozysko na wale i czy opłaca sie robic remont całego silnika?? i ile mnie to mniej więcej wyniesie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 8:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Zależy czy masz spore luzy na łożyskach, a za ile siądzie to dokładnie nikt nie powie bo nie wiadomo. Cena remontu zależy od tego jaki tłok wybierzesz, przypuszczając, że będziesz sobie wszystko robić samemu to musisz się liczyć z kosztem szlifowania cylindra - u mnie w mieście około 40zł i nowy tłok (to już ciebie zależy jaki wybierzesz), ewentualnie jeszcze koszt uszczelek, chyba że już masz lub coś wykombinujesz :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 8:08 przez banio123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
a jaki najlepszy tłok ? a jaki jest koszt wymienienia lozysk walu itp?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Polecam vertex, meteor lub podobne, prawda jest taka, że za dobry tłok trzeba zapłacić większe pieniądze niż za chińszczyznę. Łożyska SKF wraz z uszczelniaczami to koszt około 90-100zł na allegro.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy