Dzisiaj jest 10 lip 2025, 4:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2014, 20:13 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Witam wszystkich forumowiczów :wink: Na początku wszystko opiszę . Posiadam skutet Zipp Basic, po jakimś czasie zacząłem próbować nim stuncić ,pomimo że wszyscy mi to odradzali ... Próbuję już trochę czasu i czasami sam się dziwię że robie to chińskim 4t w serii .. Tak jak napisałem wychodzi mi to całkiem nieźle .. Problem zaczął się ostatnio . Chciałem obrócić gaźnik delikatnie, bo gasł mi w pionie .. Jak to robiłem wyjąłem gaźnik z króćca i węża do filtra ,możliwe że to w tym momencie się coś stało . Skuter jeździł normalnie,już nie gasł w pionie lecz po kilku godzinach jazd zgasł .. Odpaliłem,lecz bardzo ciężko .. Zajechałem na podwórko,zgasiłem i znowu nie chciał odpalić .. Wtedy złamałem pokrywę i już więcej nie próbowałem :D ..
I tu moje pytanie dla Was : jak myślicie co mogło się stać?
Druga sprawa to myślałem o małej przeróbce: Sportowe sprzęgło z twardymi sprężynami,stożek,wario,nowy pasek i ten nieszczęsny gaźnik... Ew. wydech przelotowy i cyl ..
Jak myślicie? Moglibyście mi doradzić coś żeby pomogło w przyspieszeniu,mocy a nie wydawać wielkiej kasy .. I co zrobić z pokrywą?
PS: Nie odradzajcie mi stuntu tym skuterem ... Myślałem o tym i wydaje mi się że jak ogarniam tak na serii to dam radę :)
Z góry dzięki Wszystkim za pomoc. Pozdrawiam :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 mar 2014, 9:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
No to życzę powodzenia w dążeniu do celu, ale musisz wiedzieć o kilku rzeczach :

Po I będziesz albo musiał pilnować poziomu oleju na maksymalnym, albo nie stuntować za długo, bo klawiatura może stracić smarowanie , ale jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc spokojnie .

Po II sportowe sprzęgła produkcji chińskiej są ciężkie, przez co idealnie nadają się do jazdy , ale nie do stuntu, pasek napędowy ma znaczenie - najlepiej do stuntu brać ten z Gatesa - jest szerszy ( o 0,1 mm) , przez co nie ma tylu poślizgów, co athena, czy bando . Wariator weź jakiś przeznaczony do 4t , przy dobrej regulacji może coś da . Co do kitów cylindrowych, to możesz albo spróbować szczęścia w chińską ruletkę ( cylek może być albo dobry , albo zły ) , albo kupić pewniaka z Airsala , czy Naraku , ale pamiętaj, że mocny cylek może zajechać wał w kilak tysięcy km, przez co zakup mocniejszego jest uzasadniony. Warto też wymienić głowicę , na dostosowaną pod cylinder. Jeżeli chcesz mocniejszego kopa, to kup agresywny wałek rozrządu, przy czym nie możesz zapomnieć o nowym łańcuszku rozrządu, najlepiej jakimś lepszym , bo przy stuncie się szybko rozciągają .

Co do gaźnika ..

Zacząłbym od sprawdzenia czy inny gaźnik też miałby takie problemy, a w obecnym zobacz , czy zawleczka iglicy ci nie wypadła, czy pływak nie jest dziurawy itd .

A jak nie to ..

dobrze by się sprawdził jakiś niepodciśnieniowy , albo membranowy od największych stihli ( jak walbro hd-3 ( ale tutaj mamy koszty rzędu 400 zł , w zamian za działanie w dosłownie każdej pozycji ) .

Ale serię da się przerobić , tylko trzeba by było umieścić bardzo delikatną sprężynkę w komorze pływakowej, żeby pływak stał się bardziej niezależny od poziomu . Niełatwe , ale dałoby wymierne korzyści, dzięki niezalewaniu gaźnika, w jest paliwo.




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 10:55 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Im_Jurek pisze:
No to życzę powodzenia w dążeniu do celu, ale musisz wiedzieć o kilku rzeczach :

Po I będziesz albo musiał pilnować poziomu oleju na maksymalnym, albo nie stuntować za długo, bo klawiatura może stracić smarowanie , ale jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc spokojnie .

Po II sportowe sprzęgła produkcji chińskiej są ciężkie, przez co idealnie nadają się do jazdy , ale nie do stuntu, pasek napędowy ma znaczenie - najlepiej do stuntu brać ten z Gatesa - jest szerszy ( o 0,1 mm) , przez co nie ma tylu poślizgów, co athena, czy bando . Wariator weź jakiś przeznaczony do 4t , przy dobrej regulacji może coś da . Co do kitów cylindrowych, to możesz albo spróbować szczęścia w chińską ruletkę ( cylek może być albo dobry , albo zły ) , albo kupić pewniaka z Airsala , czy Naraku , ale pamiętaj, że mocny cylek może zajechać wał w kilak tysięcy km, przez co zakup mocniejszego jest uzasadniony. Warto też wymienić głowicę , na dostosowaną pod cylinder. Jeżeli chcesz mocniejszego kopa, to kup agresywny wałek rozrządu, przy czym nie możesz zapomnieć o nowym łańcuszku rozrządu, najlepiej jakimś lepszym , bo przy stuncie się szybko rozciągają .

Co do gaźnika ..

Zacząłbym od sprawdzenia czy inny gaźnik też miałby takie problemy, a w obecnym zobacz , czy zawleczka iglicy ci nie wypadła, czy pływak nie jest dziurawy itd .

A jak nie to ..

dobrze by się sprawdził jakiś niepodciśnieniowy , albo membranowy od największych stihli ( jak walbro hd-3 ( ale tutaj mamy koszty rzędu 400 zł , w zamian za działanie w dosłownie każdej pozycji ) .

Ale serię da się przerobić , tylko trzeba by było umieścić bardzo delikatną sprężynkę w komorze pływakowej, żeby pływak stał się bardziej niezależny od poziomu . Niełatwe , ale dałoby wymierne korzyści, dzięki niezalewaniu gaźnika, w jest paliwo.

Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) Poczekam jeszcze na wypowiedzi innych użytkowników .




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Stunt 4t no od biedy można ,ale dolej mu lekko więcej oleju ,ale bez przesady bo miska będzie przechylona , co do gaźnika sprawdź go całego , od wszystkich dysz po pływak czy jest w dobrym stanie tzn nie ma dziur i czy domyka zaworek iglicowy. Jak zalało silnik to pewnie świeca do wymiany też .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 7:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
kamilos999 pisze:
Stunt 4t no od biedy można ,ale dolej mu lekko więcej oleju ,ale bez przesady bo miska będzie przechylona , co do gaźnika sprawdź go całego , od wszystkich dysz po pływak czy jest w dobrym stanie tzn nie ma dziur i czy domyka zaworek iglicowy. Jak zalało silnik to pewnie świeca do wymiany też .




Siemka dlaczego napisaleś Stunt 4t od biedy można to co moze sie cos stac czy za slaby 4t na stunty ? bo ja mam torosa f16 4t cylek 80cc i tez latam na kole tylko nie wiem czy nic sie nie stanie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 11:02 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
piotrekplo000 pisze:
kamilos999 pisze:
Stunt 4t no od biedy można ,ale dolej mu lekko więcej oleju ,ale bez przesady bo miska będzie przechylona , co do gaźnika sprawdź go całego , od wszystkich dysz po pływak czy jest w dobrym stanie tzn nie ma dziur i czy domyka zaworek iglicowy. Jak zalało silnik to pewnie świeca do wymiany też .




Siemka dlaczego napisaleś Stunt 4t od biedy można to co moze sie cos stac czy za slaby 4t na stunty ? bo ja mam torosa f16 4t cylek 80cc i tez latam na kole tylko nie wiem czy nic sie nie stanie ;/

Kamilowi zapewne chodziło o to, że 4t są odradzane do stuntu bo "podobno" podczas jazdy na jednym kole nie dochodzi olej i nie ma smarowania .. Ja uczę się od wakacji i nic niepokojącego się nie dzieję ;)
Pozdrawiam.




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
Mi tez sie nic nie dzieje a długo juz jezdze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy