Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 20:42
Posty: 2
Pojazd: Peugeot SF2lc50
Witam !
Potrzebuję pomocy w doborze gaźnika do mojego Peugeota Speed Fight 2 LC50 oryginał, jedynie blokady zdjęte.
Chcę zastąpić oryginalny bo niedomaga.
Czy gaźnik Gaźnik Dellorto PHVA TS 17,5mm (do ssania automatycznego) będzie odpowiedni ?
W oryginalnym jest automatyczne ssanie i chcę by było w nowym.
Rozumiem że tamto ssanie tylko przekręcam i będzie pasowało.

Może jakiś inny gaźnik jest dobry przy jak najmniejszej ilości przeróbek.

pozdr
Paweł


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lut 2014, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ten bedzie spisywal sie idealnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 17:17 
*

Rejestracja: 12 cze 2013, 21:10
Posty: 42
Pojazd:
Zmiana gaźnika w Peugeocie wiąże się także ze zmianą króćca ssącego (dellorto jest na wciska, w peugeocie skręcany), należy także zmienić filtr powietrza (stożek) lub przerobić oryginalny.

Nie jestem do końca pewny czy ssanie z peugeota będzie pasowało do 17,5... prostszym rozwiązaniem jest podpiąć się pod oryginalną kostkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 18:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
damian000 pisze:
Zmiana gaźnika w Peugeocie wiąże się także ze zmianą króćca ssącego (dellorto jest na wciska, w peugeocie skręcany), należy także zmienić filtr powietrza (stożek) lub przerobić oryginalny.

Nie jestem do końca pewny czy ssanie z peugeota będzie pasowało do 17,5... prostszym rozwiązaniem jest podpiąć się pod oryginalną kostkę.

Po co zmieniać filtr? Do seryjnego cylindra nie powinno się zakładać stożka. Tak ssanie będzie pasować.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 20:03 
*

Rejestracja: 12 cze 2013, 21:10
Posty: 42
Pojazd:
Seryjny filtr nie pasuje.... Napisałem kupić filtr lub przerobić średnice otworu oryginalnego. A jakie to ma znaczenie czy założę stożek do seryjnego cylindra, czy do 70cc ? Mogą być problemy z regulacją, ale ludzie mają i jeżdżą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 23:29 
*

Rejestracja: 30 lis 2011, 21:31
Posty: 164
Lokalizacja: wodzisław śl
Pojazd: Speedfight 2
a tak wg to jak założy króciec na wcisk,lub przejsciówke ze srób na wcisk to musi zmienić ,lub przerobić filtr,bo poprostu sie nie zmieści gdyż amortyzator będzie go ograniczał,a teraz podsumowanie;zmieniając gaźnik musisz kupić króciec ,lub przejściówke na wcisk,filtr stożkowy-polecam polini airbox,dostarcza nie wiele więcej powietrza niż seria,przy czym jest wprost genialny ,ssanie moim zdaniem bd pasować,ewentualnie bd musiał przerobić kostke i to tyle,w razie potrzeby służę pomocą ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy