Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 13:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Witam

Korki w moim mieście zmusiły mnie 2 lata temu na przesiadkę z auta na skuter.
Skuter to Romet 717. Mam go od nowości. Obecnie ma przejechane 5 tyś. Jeszcze go nie pchałem :).

W celu podniesienia mocy chcę wymienić kilka drobiazgów.
cylinder
wariator
gaźnik
sprzęgło

Najważniejsze dla mnie jest niezawodność i na pierwszy strzał idzie cylek.
Który wybrać i czy przy okazji nie zmienić wałka.
http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-perf ... 68630.html
http://allegro.pl/airsal-cylinder-81-50 ... 41441.html
http://allegro.pl/cylinder-naraku-80ccm ... 77681.html

Głowica zostaje fabryczna.
Zastanawiam się nad wałem ale mój ma zero luzów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sie 2014, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
bierz airsala, napewno nie naraku bo cena z kosmosu ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 14:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak koniecznie chcesz markowy cylek to weź airsal 50mm. na chińskim 50mm też polatasz. Gaźnika nie zmieniaj bo nie ma po co , a wał Ci padnie każdy jak wsadzisz seryjną głowicę do cyla 50mm po czasie bo kompresja jest za duża.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 18:45 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Dodam że mam ponad 30 na karku więc palenie gum jazda na jednym kółku mnie nie interesuje.
Zresztą mam sportowe auto a skuter służy mi do pracy i na budowę.

To teraz co zrobić.
Kupić airsal oraz wymienić wał na mocniejszy.
Kupić airsal oraz wymienić głowice, wał zostaję.
kupić arisal i wymienić wał i głowicę.

czy kupić ale cena chyba adekwatna do jakości :)
firmę WM (chinski skuter chińskie części)
http://allegro.pl/cylinder-wm-motor-80- ... 62809.html

gaźnik chciałem taki
http://allegro.pl/gaznik-tec-cvk-black- ... 22355.html

Skuter już mi się zwrócił (porównując jazdę samochodem) więc mogę wpakować 1,5 tyś.
Warunek jest taki
- musi zrobić 10 tyś bez remontu silnika (normalnej jazdy).
- chciałem uzyskać maksymalną bezpieczną moc dla tego silnika.

Dodam że obecnie skuter jeździ na oleju CASTROL Power 1 Racing 4T 10W40. W przekładni też siedzi sportowy olej z mojego auta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jaki okres ma Ci skuter służyć? Jeśli oscylujesz ,że będzie Ci on potrzebny przez najbliższe lata to zainwestuj w cylinder ze stajni Airsal. Jeśli dobrze go zgrasz z całością ,mam tutaj na myśli regulację gaźnika ,napędu oraz należyte szanowanie to posłuży Ci on bardzo długo. Często dopłaca się do czegoś lepszego nie ze względu na osiągi a na materiał z którego wykonano ową rzecz. Swego czasu użytkowałem ten cylinder i nie mogę o nim powiedzieć złego zdania. Raz miał lekko raz miał pod górkę ale nigdy nie było sytuacji ,żebym żałował tego wyboru. Ten cylinder spokojnie Ci posłuży 10 000 km a uwzględniając spokojną jazdę dużo dużo więcej. Z cylindrami no name różnie bywa. Można trafić dobry egzemplarz a można i mieć mniej szczęścia.

Jeśli dysponujesz funduszem to możesz wymienić gaźnik na większy. Jeśli nie to wymień przynajmniej dyszę na większą mniej więcej o 10 oczek w górę ,lecz to kwestia indywidualnej regulacji. Głowica oryginalna pasuje ,lecz jeśli dasz radę możesz wymienić ja na większą. Z własnego doświadczenia wiem ,że czasami w oryginalnych głowicach nie wytrzymywały oryginalne zawory ,z których wydechowy dość często lubił się wypalić. Nie jest jednak takich przypadków dużo.

Wału nie musisz wymieniać. Wały w tych silnikach dają rade przy większej jednostce.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Gaźnik możesz spokojnie zostawić , ten większy nie da Ci sporego przyrostu co do głowicy dla świętego spokoju wymienił bym na Twoim miejscu na głowicę z komorą 47mm + powiększone zawory , cięzko takową dostać. Głowica seryjna pasuje bo denko tłoka jest wyprofilowane tak ,że o zawory nie puknie , ale kompresja może wykończyć głowicę , nawet łożyska na wale , były już takie przypadki. Jeśli dysponujesz gotówką polecam Ci cylinder + głowicę TEC Performance 90cc 52mm z głowicą w komplecie. W porównaniu do chińskiego 51mm tam jest tłok płaski więc nie wykończysz silnika. Do tego gaźnik 24mm nawet od GY6 125cc ,który jest bardzo dobry . Na tym kicie przelatasz sporo na dobrym oleju do tego wariator markowy z większą tarczą i bajka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:37 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
10 tyś to 2 lata tyle mają wytrzymać części.
Skuter zostanie dla syna jak podrośnie.
Gaźnik wymienię. Kupiłem już jeden bo fabryczny miał kiepski odlew w środku. Obecny chiński jest dobry (słowo dobry oznacza że można wyregulować). Niestety jego jakość co do odlewu i materiałów jest niski.

Czyli Airsal i wymiana głowicy, wał zostaje.
To teraz podajcie mi dobrą głowicę pod ten cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Głowica tylko chinska bo innych nie ma ,ale od sprawdzonego dostawcy :

http://allegro.pl/80-ccm-gy6-glowica-4t ... 65111.html

Komora 47 , powiększone zawory.


A dlaczego nie skusisz się na równie dobry markowy Cyl TEC 90cc z głowicą TEC ? Pójdzie na pewno lepiej.

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 0712.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 20:15 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
A dlaczego nie skusisz się na równie dobry markowy Cyl TEC 90cc z głowicą TEC ? Pójdzie na pewno lepiej.
kamil

Długo piszę bo co chwila tel. i nie przeczytałem twojego posta.

Wracając do tematu mamy 2 wyjścia.

1. Airsal i wymiana głowicy na chinską
2. TEC Performance 90cc 52mm

W drugiej opcji głowica chyba jest nie uzbrojona (bez wałka i zaworów)
Mało osób ją wybiera, mało opinii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Głowica do cylindra TEC 52mm jest uzbrojona gotowa do założenia , osobiście polecam Ci ten 2 opcje. Wałek rozrządu pasuje z serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 20:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
Głowica do cylindra TEC 52mm jest uzbrojona gotowa do założenia , osobiście polecam Ci ten 2 opcje. Wałek rozrządu pasuje z serii.


wałek sportowy coś da do tego kitu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No da da , tak samo jak wariator .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 13:25 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Przespałem się z dwoma opcjami.

Wybrałem opcje numer 1.
Widzę że wszystko mogę kupić w jednym miejscu( skoro sprawdzony sprzedawca) dzięki za link kamilos999.
Kupuję.
http://allegro.pl/cylinder-airsal-gy6-1 ... 64085.html
http://allegro.pl/80-ccm-gy6-glowica-4t ... 65111.html
czy ten wałek ??
http://allegro.pl/agresywny-walek-rozrz ... 45888.html

Co jeszcze mi będzie potrzebne do odpalenia zestawu.
Dysza 95 ???

Jakie wario pod ten zestaw???
Rolki na docieranie dać ciężkie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
dysza coś koło 95 pewnie, zależy jaki filtr powietrza masz, rolki na dotarcie wrzuć koło 7g i docieraj ze 300km, zmienne obroty, bez przegrzewania, rób postoje itp a cylek posłuży ci b. długo.
jak dostaniesz gowice to sprawdź szczelnośc zaowrów czy są dotarte, jak nie to pasta zaworowa i jazda z tematem ;)

jaki masz budżet na wario?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wariator Top Racing SV1 lub Polini Speed Control, dwa najlepsze waria pod 4T. Rolki na początek takie ,żeby się na duże obroty nie wkręcał , po 100 km wymiana oleju , ladujesz lżejsze i nie pałujesz go na maxa do 300-400 km .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 21:05 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
HiT92 pisze:
dysza coś koło 95 pewnie, zależy jaki filtr powietrza masz, rolki na dotarcie wrzuć koło 7g i docieraj ze 300km, zmienne obroty, bez przegrzewania, rób postoje itp a cylek posłuży ci b. długo.
jak dostaniesz gowice to sprawdź szczelnośc zaowrów czy są dotarte, jak nie to pasta zaworowa i jazda z tematem ;)

jaki masz budżet na wario?


Zestaw kupiony
Airsal, głowica, dysza i rolki.
na gaźnik, wario, sprzęgło duperele zostało około 1 tyś
filtr chciałbym ori zostawić nie lubię wioski, buczenia itd (za stary jestem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2014, 15:06 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
Przepraszam że zbocze lekko z tematu ale zastanawiam się czy zmienić cyl na 60 ccm pisze w tym poście gdyż niema sensu zakładać nowego tematu na taką duperele :) dzięki za odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2014, 21:16 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Jaki luz zaworów ustawić na ostrym wałku przy tym zestawie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2014, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
0,05 ssący i 0,05-0,06 wydechowy, zawsze się tak ustawia niezależnie od pojemności cylka itp




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 20:09 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
HiT92 pisze:
0,05 ssący i 0,05-0,06 wydechowy, zawsze się tak ustawia niezależnie od pojemności cylka itp


Myślałem że przy ostrym wałku zostawia się większy luz . Ale skoro piszesz że normalnie.
Ile czasu trwała wam wymiana ?? Nie wiem ile czasu mam zarezerwować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy