Dzisiaj jest 25 sty 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2014, 18:50 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Dziś rozpędziłem go do 75km/h ( GPS ). Przy tej prędkości miał 8 tyś.
Prędkość i przyspieszenie mi odpowiada.
Podejrzewam że przy zmianie wariatora obroty jeszcze wzrosną.
Czy opłaca się zmiana przełożeń aby zmniejszyć obroty silnika. Tym samym zmniejszyć spalanie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2014, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
masz oryginalne wario, SV1 ma większą tarcze także się nie martw bo będzie miał wyższą prędkość przy tych samych obrotach ;)
chyba że masz przełożenia 13/1 to szukaj 11/1 i zmieniaj bez wahania ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Docieram moja Baśkę po zmianie cylindra i głowicy na 82cc (50mm) zrobiłem 50 km po prostych drogach a dziś po raz pierwszy wyjechałem pod dość ostra górkę którą mam koło domu. Normalnie skuter trzymał tam na pełnym gazie prędkość 25 czasem 30 km/h a dziś na nie pełnym gazie spokojnie 40 km/h więc wygląda to dosyć przyjemnie.
Mam natomiast do Was pytanie co jest z moim skuterem nie tak że prędkość maksymalna to 60-65 km/h przy maksymalnych obrotach ( tak jak by brakowało przełożenia ) ? Przez to chyba rozwaliłem ori silnik na tym nowym cylindrze raz spróbowałem i widać było że przy 55 km/h były wysokie obroty więc odpuściłem żeby nie zatrzeć nowego cylka . Pasek wchodzi na sama górę wariatora ( brakuje mu ze 2 mm do samej góry ) czy z tyłu cos mam sprawdzić ? Zamierzam kupić nowy wariator, prawdopodobnie skusze się na sv-1 i tu pytanie czy to cos zmieni ? Czy nie powinienem szukać przyczyny małej prędkości z tyłu w przełożeniach , sprężynie ??




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2014, 16:55 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Dziś założyłem dyszę 90. Skuter osłabł. Wolno przyspieszał, dusiło go trochę (regulacja gaźnika nic nie dała). Myślę sobie że jak wrócę z urlopu to zmienię na 85. Nagle coś mnie tknęło aby zobaczyć do filtra powietrza i wyciągnąć filtr ( taki mam http://allegro.pl/filtr-powietrza-wklad ... 47201.html ). I Ło matko zrobił się potwór. Co ciekawe ma takiego kopa że zaorałem trawnik (pewnie i gumę by palił ale że jest na dotarciu to nie próbowałem). Teraz będę musiał pokombinować z filtrem. Obecnie założyłem nasączoną (specjalnym olejem shella) gąbkę ( http://allegro.pl/filtr-powietrza-motof ... 73483.html ). Gąbka mi się nie podoba gdyż ramka z gąbki nie pasuję do mojej ori puszki filtra. Szukam i szukam i nic ciekawego nie mogę znaleźć. Macie jakiś pomysł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2014, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Z tego co słyszałem i wyczytałem to filtr motoforce racing airbox dużo daję przy 4T .


http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 2908.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2014, 23:17 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
Z tego co słyszałem i wyczytałem to filtr motoforce racing airbox dużo daję przy 4T .


http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 2908.bhtml


Dzięki za wiadomości na skrzynkę.

Widziałem go i chyba go zamówię jak wrócę z urlopy. Obecnie szukam informacji czy skuter po założeniu nie będzie buczał jak na stożku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No buczeć może z leksza bo o wiele więcej powietrza zaciąga , tego nie unikniesz ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Obecnie jeszcze docieram.
Jeszcze z 200 km i zakładam wariator.

dwa pytania.
1. Od nowości skuter nigdy nie przekroczył mi 8 tyś obr, czy to oznacza że moduł jest zablokowany. (z tego co wyczytałem mój model takiej blokady nie posiada).

2. Czy normalne jest jak się chwyci tylne koło i średnią siłą rusza na boki to cały silnik z kołem wygina się. (śruby o ramy sprawdziłem).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 13:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
z tym ostatnim to moze gumy sie wyrobiły albo wachacz jest słabo dokrecony raczej gumy trza zmienic




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 18:59 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Obecnie skuter ma zrobione 800km
Prędkość max 75 km/h.

Zmieniłem wariator na polecany tutaj SV1.
W zestawie są rolki 8,5 7,5 i 6,5

Założyłem rolki 8,5. Skuter startuje od 2,5 tyś czyli lekki gaz i jedzie. Przyspieszenie słabe od serii. Prędkość max 65Km/h przy 5,5 tyś/obr (bardzo niskie obroty maksymalne).

Założyłem rolki 6,5. Skuter również startuje od 2,5 tyś lekki gaz i jedzie. Przyspieszenie lepsze niż na rolkach 8,5 ale gorsze od seryjnego wariatora. Prędkość max 70 km/h. przy obrotach 6 tyś.

Co jest nie tak.
Jedynie co mi się podoba to start z małych obrotów ale reszta zdecydowanie gorsza (prędkość i przyspieszenie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 10:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
pasek też nowy założyłeś?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 14:15 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
HiT92 pisze:
pasek też nowy założyłeś?


Pasek stary (WM ale na starym wariatorze dawał rady) ale będę zmieniał bo zauważyłem że wzmocnienie pęka (nitki).
Zauważyłem jeszcze że tuleja jest inna od ori tzn albo krótsza albo dłuższa (pewnie dlatego tak startuje od zera).

Jeszcze lżejsze rolki dać 4,5g ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 15:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tak zeby przy max prędkości miał +- 8k rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
pasek możesz mieć już wytarty, ale sprawdź lżejsze rolki




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 19:02 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
HiT92 pisze:
pasek możesz mieć już wytarty, ale sprawdź lżejsze rolki


pasek kupie bondo a rolki jakie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
nie wiem jakie rolki "lubi" ten wariator ale na 6/6,5g powinno być około 80km/h przy normalnym przyspieszaniu, oczywiście gdy pasek się "ułoży", oczywiście jeśli wszystko jest ok ze skuterem ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 19:06 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Założyłem stary oryginalny pasek (jest cieńszy,wytarty 1,3 mm)i rolki 5,5 gr. Obroty za wysokie (jak nie urok to sraczka). Kręci się przy ruszaniu do 9 tyś a przy 8 tyś ma 70km/h. Chyba będe musiał powrócić do rolek 6,5 gr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 19:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
5,5g i dobry pas załóż




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
u mnie 5,5 g się kompletnie nie sprawdzały, na rozciągnietym pasku nie było tragedi ale jednak więcej wycia niż przyspiesznia ;) a to nie 2t, żeby jechało samą górą ;)
na nowym pasku tragedia już była, bo wył mega a jechac nie chciał, także na początku na 7g jeździłem, a jak pasek sie "ułożył" to roleczki 6,5g wpadły i taka charakterystyka mi najbardziej odpowiadała, chociaż u ciebie może byc inaczej z racji innego wario




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2015, 19:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Witam

Czas przygotować skuterek na nowy sezon mam pytania.

1. Muszę coś pokombinować z filtrem powietrza gdyż po wyjęciu filtra z puszki (ori), silnik lepiej się wkręca. Macie jakieś pomysły (nie chcę aby syf dostawał się do nowego zestawu).
2. Szukam i szukam felgi do mojego 717 ori i nie mogę dostać. Moja jest lekko zwichrowana od nowości. Zastanawiam się czy nie kupić nowej na przód i tył. Czy wszystkie felgi 12 (china) mają ten sam otwór.
3. Będę chciał zmienić zawory w kołach czy otwory w felgach są taki same jak w samochodach ???.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy