Dzisiaj jest 25 sty 2025, 0:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2014, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
najłatwiej "wyjechać" silnikiem z ramy, wtedy jest łatwy dostęp, sama wymiana cylka ok 1/2h jak ktoś obcykany w temacie, jak robisz to pierwszy raz to zejdzie dłuużej




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sie 2014, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja w niecałą godzinę bez wyciągania silnika z ramy + regulacja zaworów . Najwięcej czasu bierze ustawianie pierscieni , wkładanie cylka i rozrząd z zaworami :) rozkręcić to jest chwila moment .

Daj znać zaś ,czy wałek z tą krzywką wydłużoną coś daje :D Tylko dobrze ustaw rozrząd majster :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2014, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
moim zdaniem lepiej mieć sam silnik na kole i wtedy lajtowo all idzie, a jak jest w ramie to wszystko przeszkadza, np w zakładaniu zabezpieczeń sworznia, czy regulacją zaworu wydechowego gdzie dostęp jest kijowy




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2014, 16:34 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Ło matko godzina czasu.
Ja daje sobie pół dnia. Mimo że klucze nie są mi obce. Miałem w sobotę działać ale mam gości jutro.
Szkoda że nie jesteście z Wrocławia to bym wam dał zarobić :). No cóż planuje to robić bez wyciągania silnika. Dam znać o wałku ale we wrześniu gdyż od poniedziałku zaczynam urlop (w końcu).

-- 23 sie 2014, 17:34 --

Jednak coś wypadło znajomym i nie przyjechali.

Zabrałem się za wymianę.
A więc auto wyprowadziłem, skuter do garażu na kafle i dwa halogeny.
Wszystko sobie poukładałem każda śrubka do miski. Wszystko umyłem w nafcie i natłuściłem.
Poskładałem w 7 godzin z przerwą na kawkę i kilka telefonów.
Oryginalny cylinder po 5 tyś jak nówka a tłok w jednym miejscu lekkie przetarcie.

Teraz moje wrażenia.
Odpalił bez problemów równo pracuję.
Jest MOOOC. Mimo że akumulator Warty i roczny, dwa razy odpaliłem i zdechł.
Kompresja jest taka że gdyby nie rozrusznik to półksiężyć na kopce zaraz by mi się rozleciał.
Co do prędkości się nie wypowiem ale przyspieszenie JEST (wariator jeszcze nie zmieniałem).
Bardzo szybka reakcja na dodanie gazu. Nie ma tego mułu. (tutaj chyba wałek pomógł)

Co zapomniałem
Nie dałem dwóch tulei wyrównujących na łączeniu głowica-mostek zaworów.
Dyszę mi złą wysłali nie ten gwint zmieniłem z 82 na 85.

Co zabrakło
Zabrakło mi uszczelki pod koletor ssący tzn jest tam uszczelka gruba z małą gumową ale powinna iść jeszcze jedna. Niestety nie dało się jej bez zerwania odczepić od starej głowicy.

Co mnie nie pokoi co zmienić.
Nie pokoi mnie praca silnika chodzi mi o dźwięk.
Nie jest to dźwięk metaliczny ani klekot zaworów.
Powiedzmy że zmienił się dzwięk z cichego tu. tu.tu na trochę głośniejsze i basowe Pr .Pr. Pr :) :)
1. Czy jest to normalne??
2. Czy jest to spowodowane ostrym wałkiem?
3. Czy jest to spowodowane dużą głowicą?
4. Czy jest to spowodowane brakiem jednej uszczelki kolektora ssącego ( nie wiem czy jest nieszczelny)?
5. Czy dołożyć tuleje pod mostki?
6. Czy domówić dyszę 95 ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2014, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
tuleje jak najbardziej załóż, uszczelke możesz sobie wyciąć, zakup arkusz na uszczelki do wycinania
dyszy najlepiej ze 3 z przedziału 90-95 i testuj na której jest najlepiej
dzwiękiem bym się nie przejmował, jedynie sprawdź może czy wydech dobrze zamocowałes/uszczelniłes




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2014, 19:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Jedziemy dalej z zakupami

wariator
http://allegro.pl/wariator-tuning-4t-gy ... 71432.html

uszczelki czy ta okrągła to jest uszczelka pod wydech.
http://allegro.pl/wilga-vapor-50cc-uszc ... 77798.html

dysze

tuleje 2 szt czy to te ???
http://allegro.pl/bolec-tuleja-tulejka- ... 48153.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2014, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dysza myśle ,że ze stożkiem 90-93 starczy zupełnie. Jakbyś coś grzebał kiedyś to wsadź seryjny wałek rozrządu bo mnie kusi ten wałek i nw czy sie opłaca i daj znać czy wariator Ci dużo dal.

Co do dzwięku silnika to się nie przejmuj :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2014, 21:50 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
Dysza myśle ,że ze stożkiem 90-93 starczy zupełnie. Jakbyś coś grzebał kiedyś to wsadź seryjny wałek rozrządu bo mnie kusi ten wałek i nw czy sie opłaca i daj znać czy wariator Ci dużo dal.

Co do dzwięku silnika to się nie przejmuj :D


Ten dzwięk basowy jest dziwny sąsiad mówi że to motocykl turystyczny albo chopper.
Co do waria musiał bym się pobawić na serii i poczekać z wymianą wariatora (da się zrobić), wstawię tylko nowe rolki.
Podejrzewam że wałek przyczynił się do braku mulenia. Był gaz i muuuu teraz jest gaz i zryw bez muuuu :). Może to jest przyczyna tego dźwięku.
Po pierwszej wymianie oleju (100 km ) spróbuje pocisnąć.
to stożek coś daje ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Stozek daje ,ale przy wiekszej pojemnosci. Ale wtedy to dopiero bedzie buczec ;) mnie slyszą kumple z kilometra ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 16:06 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
Stozek daje ,ale przy wiekszej pojemnosci. Ale wtedy to dopiero bedzie buczec ;) mnie slyszą kumple z kilometra ;)


A jakie zmiany masz u siebie i jakie osiągi ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jat tylko roznice na starcie odczulem i tak do 50kmh zas jakos nie mam roznicy .kwestia regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 18:47 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Dzisiaj byłem rekreacyjnie na budowie w jedną stronę 8 km.
Przed wyjazdem założyłem zgodnie z waszą propozycją rolki 7g.

Skuter nadal dobrze się zbiera przy prędkości 60km/h mam obroty 6500.
Nie katowałem go chwilowo jechałem 65km/h. Całą drogę jechałem od 50 do 60 km/h.

Co mnie dziwi wkręciłem śrubę od gaźnika do końca i zero reakcji nie zgasł (dopiero po zatkaniu ręką filtra powietrza). Czy to oznacza że dyszę są za małe czy gaźnik za mały ???.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 1:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dysza za mała , łapie lewe , musisz posprawdzać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 18:16 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Dysze zamówione.
Problem z dźwiękiem rozwiązany - chyba. Dziś odkręciłem tłumik i co się okazało nie ma uszczelki.
Uszczelka zamówiona.

Znalazłem jeszcze taki zestaw czy lepszy???
http://www.racing-planet.pl/2498-cylind ... erway=desc

Czy to coś daje ??
http://shop.mieloch.pl/boost-bottle-pol ... 4496.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
W 4T gazbox mało daje , zrób sobie samemu ,szkoda kasy.
Zamiast tego naraku wolałbym Teca , którego Ci proponowałem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 21:37 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
W 4T gazbox mało daje , zrób sobie samemu ,szkoda kasy.
Zamiast tego naraku wolałbym Teca , którego Ci proponowałem .


Jak nic nie daje to nie będę sobie d. zawracał.

Czy mam sprawdzić zawory po remoncie. Silnik dobrze pracuję dziś licznikowe 70 to nie był maks.
Jeszcze 50 km i zmiana oleju. Zmieniać wariator, rolki na sportowe czy jeszcze trzymać na ori i ciężkich rolkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Do zmiany oleju zostaw , po zmianie zmien wario i wstaw lżejsze rolki , pora go odmulać ,bez przegrzewania i będzie igła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 16:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
jaki masz już przebieg?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 20:53 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Przebieg 100 km jutro wymiana oleju.
Docieram go książkowo.
Pali od strzała.
Czekam na paczkę z dyszami i uszczelkami od wydechu.
Mam nowe rolki 5,5 gr wsadzać ???
Jutro zamawiam wariator Top Racing SV1
Może zamówić pasek obecnie mam MW i ori był Gates. Wymieniłem bo był chudy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
podocieraj jeszcze te 200km i dopiero lzejsze rolki daj ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy