Dzisiaj jest 27 lis 2024, 3:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam w tym poradniku pokarzę wam jak założyć cylinder.

Przystępujemy do pracy!

Co nam będzie potrzebne:
Obrazek

Pierwszym krokiem jest wsunięcie łożyska do korbowodu.
Obrazek

Następnie nałóż pierścionki na tłok. Uważaj na pierścionki ponieważ mogą się złamać!! Zwróć uwagę na wycięcia w pierścionkach!!
Obrazek

Gdy już mam założone pierścienie czas na założenie tłoka na korbowód. Strzałka na tłoku musi być skierowana w stronę tłumika.
Obrazek

Po czym zakładamy zabezpieczenia z obydwu stron.
Obrazek

Gdy już mamy założony tłok zakładamy uszczelkę.
Obrazek

Nasmaruj cylinder olejem (takim do paliwa) i załóż go na tłok. Uważaj by nie zepsuć pierścieni!!
Obrazek

Zakładamy uszczelki.
Obrazek
Obrazek

Zakładamy ostrożnie głowice i dokręcamy cztery nakrętki. Nakręcając nakrętki pamiętaj o kolejności (dokręcamy je po przekątnej):
1 2
3 4
Najpierw zakręć 1 o jeden obrót potem 4 następnie 3 i 2.
Obrazek

*Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, zdjęć, grafik, kodów html i innych zawartych na stronie www.forum.mieloch.pl formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione.


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 18:24 przez dzartek, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 13:56 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Poradnik bardzo dobry , Brawo
Dla jasności dokręcenia śrub, mógłbyś tylko zmienić, że dokręcamy je po przekątnej. Łatwiej to zapamiętać. :roll:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Zakładają zabezpieczenia lepiej jest założyć jedno kiedy mamy tłok w ręku łatwiej bo czasami dzieżko jest założyć te zabezpieczenia ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 15:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Śruby dokręca się kluczem dynamometrycznym jak się go nie posiada to się dokręca metodą na krzyż a nie 1 2 3 4.Bo im bardziej górę dokręcisz tym na dole jest większy luz i głowica może być nieprawidłowo dokręcona co owocuje że głowica przepuszcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
sony551 pisze:
Śruby dokręca się kluczem dynamometrycznym jak się go nie posiada to się dokręca metodą na krzyż a nie 1 2 3 4


A jak napisałem?? O jeden obrót!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 20:23 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 8:54
Posty: 126
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: MK5 GT BXE++
a pozycja zabezpieczeń w tłoku??




_________________

http://www.shop.mieloch.pl
Foto/grafik Mieloch Motocykle
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
warto również dodać, żeby przed przystąpieniem do zakładania zabezpieczeń sworznia wepchnąć do silnika czystą szmatę aby uniknąć dodatkowej roboty w postaci rozpoławiania karterów w celu wyjęcia zabezpieczenia ze skrzyni korbowej ;]




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 7:46
Posty: 27
Pojazd:
a tak przy okazji to miedzy korbowód a łożsko wkłada sie jeszcze jakąs tulejke???




_________________

Nie ma Boga jest Motór
zajrzyj do mnie http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=72865




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 7:19 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 17:41
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Zwróć uwagę na wycięcia w pierścionkach jak to rozumieć , muszą być jakoś specjalnie ustawione, znaczy rozcięciem w jakimś specjalnym kierunku?. Zauważyłem ze masz na zdjęciu chyba otwór pod rozcięciem w pierścieniu , czy nim się sugerować? Myślałem że nie ma znaczenia jak je założę bo i tak obrócą się podczas pracy silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 10:23 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 8:54
Posty: 126
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: MK5 GT BXE++
Pomiędzy wycięciami w pierścieniach powinny(muszą!!) znajdować się zamki, pierścienie muszą być założone w ten sposób co na zdjęciu, inaczej nie da rady tego zrobić.




_________________

http://www.shop.mieloch.pl
Foto/grafik Mieloch Motocykle
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
Poradnik troszkę za słaby :/ niestety nie dodałeś że trzeba ścisnąć pierścionki palcami przed włożeniem do cylka i trzeba je ustawić na zamki :/ jakbyś ale poza tym spoko sporo zdjęć :] pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2010, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Cytuj:
Następnie nałóż pierścionki na tłok. Uważaj na pierścionki ponieważ mogą się złamać!! Zwróć uwagę na wycięcia w pierścionkach!!

Nie zwrócił uwagi? Czytaj dokładnie. -,-


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2010, 16:03 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2010, 12:13
Posty: 172
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Pojazd:
Gdzie sie zakłada membrany . ?




_________________

-wariator malossi multivar
-Wydech Polini For Race 3
-sprzęgło Polini [For Race 3G]
-Cylinder Polini For Race 70cc
-dzwon sprzęgła Tec CNC R
-gaznik dellorto 17,5
-wał tec racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 11:31 
*

Rejestracja: 11 gru 2010, 21:52
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa!
Pojazd:
Membrany masz między króćcem a cylkiem :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Alehandro pisze:
Membrany masz między króćcem a cylkiem :roll:


Między króćcem a silnikiem (kartery etc.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2010, 19:01
Posty: 40
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Chłopaki a co się może stać jeżeli tłok nie jest założony strzałką do wydechu, tylko strzałką do góry ? czyli na odwrót, proszę o szybką odpowiedź ;)




_________________

"...jadąc motocyklem ile fabryka dała przez pięć minut przeżywam więcej niz niektorzy przez całe zycie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 0:17 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Zamki mogą niefortunnie latać po oknach i mogą popękać pierścienie - a to ile syfu narobi Ci to w silniku zależy od Tego na górze :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 15:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja kiedyś miałem tłok taki bez strzałki i nie wiedziałem jak go założyc. pech chciał że założyłem go odwrotnie i po niespełna 5km pierścienie doszczętkie się połamały i porysowały cylinder. dobrze że wtedy akurat docierałem i jeździłem na wolnych obrotach :lol:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 17:11 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a czym założyć zabezpieczenia sworznia ?




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Trzeba sobie jakoś poradzić z zabezpieczeniami, możesz użyć do tego szczypców(kleszczy) segera ;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy