Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
przemek.99, sory ale ze tak zapytam ci chodzi o spalanie w miescie ? bo teraz juz sam nie wiem bo ja pomyslalem ze w trasie.




_________________

DoMaN


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sam silnik jako silnik diesla jest trwalszy od benzynowego ze względu na to że osiąga mniejsze prędkości obrotowe, dlatego też stosowane są w transporcie między innymi.
Mam omegę 2.5DTI w mieście pali koło 10 trasa 7-8 mieliśmy przez jakis czas 3.2 V6 miasto 18 trasa 15 więc nie mów że 2.5 nie spali 15 :roll:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 21:55 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:55 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
domanty, Miasto




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 22:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
przemek.99, a to sory :P jest to bardzo mozliwe.

Rodzice maja Renault Trafic 2.5 dci to w miescie 8l to max a w trasie do 6l schodzi




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 22:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Nic ciekawego tutaj nie napiszecie tylko jakieś pierdoły że diesle są awaryjne, że golf to wieś, że młody powinien sobie kupić benzynę a nie diesla.
Porównajcie sobie koszty użytkowania auta takie jak
-koszt i dostępność części
-serwisowanie
-spalanie
-ubezpieczenie
Samochody zawsze się psuły i psuć się będą. Jak tak patrze na co nie których użytkowników samochodów to zapomnieli już o filtrze powietrza :lol: co wpływa na jazde i spalanie.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
kamilos895 pisze:
zapomnieli już o filtrze powietrza

U mnie to wymiana od razu po zakupie a potem co 2 lata.

kamilos895 pisze:
Porównajcie sobie koszty użytkowania auta takie jak
-koszt i dostępność części
-serwisowanie
-spalanie
-ubezpieczenie

To ja o tym pisałem wcześniej mniej więcej.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 22:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
czarekcw, Sory ale czytałem jak to mówią po łebkach




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Jak razor sie popisuje na cargo autem ktore malo co potrafi to potem musi liczyc ze majac diesla by mu wszystko po kolei padalo.Wez zacznij w koncu pisac ze te pompowtryski czy cr sa drogie w utrzymaniu bo stare diesle dawaja rade.Mialem w domu A4 96r przebieg niby 220tys a miala z 500 chyba jedyne co to przy wcisnieciu pedalu w podlodze zakopcila :) Spalanie? 6l/100 nie przekroczyla.
Diesel jak mu przygonisz to tez duzo spali,zgodze sie,ale benzyna tez,w sumie to TDi trzeba umiec jechac,te auta nie nadawaja sie do krecenia pod czerwona kreske.


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 23:03 przez TZRfan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 7:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ktoś tu pisał, że diesle są wytrzymałe bo niskoobrotowe a to gówno prawda teraz są tak wyżyłowane, że tylko problemy będą stwarzać (w sumie to samo tyczy się turbodoładowanych benzyn) silnik 2.0 powinien mieć maks 150 koni a to i tak dużo na niego a wszyscy teraz ciągną po 170-200 koni co niestety źle wpływa na trwałość. Dlaczego stare diesle są długowieczne? 2.0 litry pod maską a koni z 90 a dlaczego tak jest bo to była moc wykorzystana z pojemności bez wspomagania jej technologią, która tylko niszczy silniki, ale co tutaj niektórzy mogą wiedzieć co mają 15/16 lat i mama tata wujek ciotka brat sąsiad ktoś tam jeszcze ma diesla to trzeba bronić. żeby silnik wytrzymywał takie wyżyłowanie musi być odpowiednio zakuty posiadać wzmocnione elementy a to dodałoby do ceny dobre 20-30tyś zł i serwisy nie zarobiłby na częściach jak również naprawach tyle co mogą zarobić na padających wyżyłowanych jednostek. Pocieszę Cię 2.5 TDI V6 to najgorszy diesel jaki zrobił VW po 2.0 TDI :wink:

Po prostu jeździłem dieslami, benzynami samochodami RWD, FWD, AWD i wiem co który potrafi oraz fakt testów póki co nie przetrwało tylko BMW 525d E60 a i tak było łagodnie traktowane z racji, że to diesel.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 7:49 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No te stare diesle to dobre byly ale niektore nowe wytrzymaja przebiegi do 300tys km.
Jak niebedziesz katowal diesla czyli niejezdzic na wysokich obrotach i nie ruszac z piskiem opon oraz wymieniac wszytkie oleje, filtry i inne rzeczy ktore trzeba wymieniac to wytrzyma. Tylko trzeba dbac a nie cisnac ile fabryka dala na kazdym biegu.

Ja mam jeszcze Mitsubishi L300 z 95r to jest taki bus. On ma silnik 2.5 diesel jakies 80KM i ma ponad 500 tys. km przebiegu i jezdzi bez problemu tylko karoserie rdza bierze. W zime odpala od pierszwego strzala.
Mam jeszcze Renault Trafic 2.5 dci jakies 135KM i przebieg niecale 200 tys. km ale mi sie wydaje ze licznik byl krecony..

razor99, a co do tych benzyn 2.0 to te 170-200 KM co podales to jest malo. Oni z tego wyciskaja nawet po 260 KM.
I jeszcze jedno razor99, moim zdaniem silnik diesla w BMW ten 2.5 to jest nie wypal.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
domanty, nie musisz mi tego mówić, że to nie wypadał ^^ 2 dni po moich testach się po prostu rozleciało wszystko co było możliwe. No wyciągają z dwulitrowych benzyn po 260, ale to są już raczej wyczynowe silniki (EVO, STi i spółka a tam są przystosowane do tej mocy) w normalnych samochodach silnik nie powinien być wyżyłowany. Dlaczego Vectra B 2.0 Ecotec się nie psuje? Bo ma około 130 koni z tego co pamiętam więc to nie jest strasznie wyżyłowany silnik. To wszystko wina ekologów, że mamy takie silniki robią tylko te normy emisji CO2 a jakby wzięli się za związki siarki, azotu i stałe zanieczyszczenia emitowane przez diesle czy chociażby NOx czy CO w benzyniakach zrobili by większy pożytek, ale nie CO2 jest złe i koniec (krowy więcej CO2 emitują niż motoryzacja), ale nie wolą truć dupę CO2 i ociepleniem klimatu (a to gówno prawda wszystko jest cykliczne około 25tyś lat temu a może i dawniej było o wiele cieplej niż jest teraz) no cóż założą horrendalne normy spalin wprowadzą downshizing i samochody sypią się jak głupie bo mają od cholery drogiej i delikatnej technologii oraz są zbytnio wyżyłowane.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 9:43 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
Pocieszę Cię 2.5 TDI V6 to najgorszy diesel jaki zrobił VW po 2.0 TDI :wink:

W końcowej fazie produkcji (2002-2004) były 2.5 V6 TDI bez żadnych wad, bez wycierających się wałków itd. (silniki Bxx)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Raczej wszystkiego nie usunęli bo do 2.5 TDI V6 z tego co pamiętam była dość długa lista możliwych awarii a przed zakończeniem produkcji są małe szanse, że wszystko zrobili jak trzeba chociaż kto to wie.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 10:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No okolo 260 KM ma chyba Cupra, Megane i nie wiem czy przypadkiem teraz te nowsze Focus RS czy ST nie maja przypadkiem 2.0 ale tego nie jestem pewny.

Z ta ekologia to jest porazka. Ostanio gdzies widzialem ze chyba Renault z silinika 1.9 dci 130 KM zrobili teraz chyba 1.5 tez 130 KM czy cos takiego.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 8:18
Posty: 16
Lokalizacja: SC / DW
Pojazd: Audi A6 C6
domanty pisze:
No okolo 260 KM ma chyba Cupra, Megane i nie wiem czy przypadkiem teraz te nowsze Focus RS czy ST nie maja przypadkiem 2.0 ale tego nie jestem pewny.


Focusy ST i RS mają silnik 2.5 T R5 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 10:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
A to sory wlasnie nie bylem tego pewny ale ten Focus RS500 jest zaje...fajny.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 10:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
domanty pisze:
Z ta ekologia to jest porazka. Ostanio gdzies widzialem ze chyba Renault z silinika 1.9 dci 130 KM zrobili teraz chyba 1.5 tez 130 KM czy cos takiego.


I niech mi ktoś powie, że to się nie będzie psuło? To go znajdę i osobiście skopię mu tyłek :mrgreen: 100ml na cylindrze jednak o wiele lepiej wpływało na żywotności silnika jak i elastyczność tutaj trwałość i elastyczność po prostu się pogorszyły :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No to raczej sie szybko bedzie sypac bo mala pojemnosc a taka moc. No ale to wszystkie jest wlasnie przez ta glupia ekologie.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
Ktoś tu pisał, że diesle są wytrzymałe bo niskoobrotowe a to gówno prawda teraz są tak wyżyłowane, że tylko problemy będą stwarzać


A dzisiejsze benzyny nie są wyżyłowane? Twoja multiszlifiera ma 101km z pojemności 1.33,więc sam sobie fistaszku zaprzeczasz :D Ciekawe jak długo wytrzyma :)

PS: Masz jakiś chory stereotyp na temat diesli. Kup, pojeździj i wtedy miej swoje zdanie, bo to ,że mama,wujek, ciotka czy tam Twój chłopak nie potrafi się posługiwać klekotem no to wybacz. Jak to chyba Booyaka kiedyś napisał "Nawet rower nie jest idiotoodporny "




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 11:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
No jest wyżyłowana, ale co poradzić na pewno nie będzie tak awaryjna jak samochody w których powietrze jest doładowywane i mała poprawka Yaris ma już 98 koni (wersja Euro IV ma 101 a ja mam z Euro V czyli 98 konną dopiero się dowiedziałem :mrgreen: ) ).Nowoczesne benzyny wytrzymają z 250-300tyś km nie ma co ukrywać, ale to i tak lepszy wynik niż w 2.0 TDI, który niestety, ale jak już ktoś pisał rozleciał mu się po około 200tyś km. U mnie w rodzinie jest jeden diesel teraz mają problem ze sprzedażą. Chciałem kupić diesla od razu jak wyskoczyłem z hasłem 1.4 D-4D to odradzili więc cóż skoro fachowcy odradzają to skąd mają to wiedzieć "eksperci" hmm a sam jeździsz VR6 dziwne mogłeś kupić 1.9 TDI skoro tak bronisz awaryjnej technologi :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 11:30 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy