Dzisiaj jest 08 maja 2024, 3:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: AM6 Problem !
Post: 27 lip 2013, 10:51 
*

Rejestracja: 08 kwie 2013, 17:58
Posty: 15
Pojazd:
czesc
mam pewien problem ponieważ mam rske z 2004r na silniku am6 i mam taki o to problem że jade sobie normalnie 1 , 2 , 3 , 4 , 5 bieg i wkręca mi się spokojnie do 11,5-12k ale gdy zapnę 6 bieg to ciągnie mi ją tylko do 10,5k i wtedy mam v-max 95.przebieg 8k oryginał. cylek oryginal. zebatki bodajze 13.47 nie jestem pewien. na pych pali dobre z rozrusznika tez jak wrzucam 1 to blokuje kolo to niby oznacza ze ma dobra kompresje. blokad nie mam. siedzi w niej v6 leo vince.

jakmyslicie co to moze byc ? moze zwykla regulacja gaznika by pomogla moze to nie kompresja itp?

z gory dzieki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lip 2013, 11:15 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
To jest tylko 50 nie wymagaj od niej za wiele :) też tak mam w moim Cpi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 11:32 
*

Rejestracja: 08 kwie 2013, 17:58
Posty: 15
Pojazd:
Teraz właśnie patrze filmiki na YT z TZR (Silnik Am6) i na 6stce też kręcą max do 10.5-11 wiadomo zalezy od wydechu dyszy itp itd
wiec chyba nie jest to nic niepokojocego
tyle ze mi leci 95 ale juz pod gorke bylo na koncu jak mialem te 95 musze jeszcze sprawdzi a zebatki niby 13.47 chociaz to nic pewnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
To normalna sprawa .. Ja mam oryginał apkę z 02r. tylko wydech Poliniego w niej siedzi .. osiągam również 95 ;) Nie wymagaj od oryginalnej 50 że będzie szła 120 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 22:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
es3t pisze:
czesc
mam pewien problem ponieważ mam rske z 2004r na silniku am6 i mam taki o to problem że jade sobie normalnie 1 , 2 , 3 , 4 , 5 bieg i wkręca mi się spokojnie do 11,5-12k ale gdy zapnę 6 bieg to ciągnie mi ją tylko do 10,5k i wtedy mam v-max 95.przebieg 8k oryginał. cylek oryginal. zebatki bodajze 13.47 nie jestem pewien. na pych pali dobre z rozrusznika tez jak wrzucam 1 to blokuje kolo to niby oznacza ze ma dobra kompresje. blokad nie mam. siedzi w niej v6 leo vince.

jakmyslicie co to moze byc ? moze zwykla regulacja gaznika by pomogla moze to nie kompresja itp?

z gory dzieki.



winę za ten v-max ponosi leo v6

ten wydech ma rezo w zakresie 6500-10500 czyli praktycznie nic lepiej niż seria

+ brzmi jak puszka gwoździ

tecnigas g-box, albo coś innego mającego rezo do 12000 i te 115 licznikowo wyciągniesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:03 
*

Rejestracja: 08 kwie 2013, 17:58
Posty: 15
Pojazd:
seb94 pisze:
es3t pisze:
czesc
mam pewien problem ponieważ mam rske z 2004r na silniku am6 i mam taki o to problem że jade sobie normalnie 1 , 2 , 3 , 4 , 5 bieg i wkręca mi się spokojnie do 11,5-12k ale gdy zapnę 6 bieg to ciągnie mi ją tylko do 10,5k i wtedy mam v-max 95.przebieg 8k oryginał. cylek oryginal. zebatki bodajze 13.47 nie jestem pewien. na pych pali dobre z rozrusznika tez jak wrzucam 1 to blokuje kolo to niby oznacza ze ma dobra kompresje. blokad nie mam. siedzi w niej v6 leo vince.

jakmyslicie co to moze byc ? moze zwykla regulacja gaznika by pomogla moze to nie kompresja itp?

z gory dzieki.



winę za ten v-max ponosi leo v6

ten wydech ma rezo w zakresie 6500-10500 czyli praktycznie nic lepiej niż seria

+ brzmi jak puszka gwoździ

tecnigas g-box, albo coś innego mającego rezo do 12000 i te 115 licznikowo wyciągniesz


Dzięki.
Czaje.

czyli lekarstwem na większy v-max będzie lepszy wydech który ma większe rezo?
A v6'stki nie były jakoś blokowane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Tlumik o wysokim rezo nic ci nie da jezeli nie bedziesz mial mocy :cool:
Co z tego ze wezmiesz lepszy tlumik skoro obroty na serii bedziesz mial max 14k.
To jest 50cc nie wymagaj ze bedzie niewiadomo jak szybki.
Zainwestuj w jakas lepsza 50cc albo wsadz 70/80 wtedy to bedzie mialo moc z g-box'em :D




_________________

Zapraszam do Tzr (komentowac ,doradzac itp.)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340960#2340960




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
alone, kręcisz się w tym co piszesz, jakby wykręcił na 6-ce 14 k to wtedy prędkość większa bo zależy ona od obrotów i przełożenia

czyli przy tych samych zębatkach , większe obroty = większy v-max



V6 nawet jeśli blokowany to i tak więcej Ci nie da , tak jest po prostu strojony

wymiana na coś z wyższym rezo i będzie ok (tecingas g-box, conti chr/crx, metrakit rk)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 12:33 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Ja pie*dole ile ty sie spodziewasz ze z tego wycisniesz? 120? czy 150? Wsadzisz wyzej strojony wydech to bedziesz mial wielka dziure przed rezo i trzeba sie bedzie bawic gaznikami i membranami, a do v-maxu da ci 5kmh, bedzie mial tylko lepsze przyspieszenie kosztem dolu. Jak chcesz zeby ci latal na ostatnim biegu do odciny, to albo zmien zebatki albo wsadz wiekszy cylinder, tylko wtedy musisz na dzien dobry naszykowac 2,5-3k bo dochodza do tego inne czesci(sprzeglo, gaznik, wal, cyl, mocniejszy wydech)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 21:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
Ja pie*dole ile ty sie spodziewasz ze z tego wycisniesz? 120? czy 150? Wsadzisz wyzej strojony wydech to bedziesz mial wielka dziure przed rezo i trzeba sie bedzie bawic gaznikami i membranami, a do v-maxu da ci 5kmh, bedzie mial tylko lepsze przyspieszenie kosztem dolu. Jak chcesz zeby ci latal na ostatnim biegu do odciny, to albo zmien zebatki albo wsadz wiekszy cylinder, tylko wtedy musisz na dzien dobry naszykowac 2,5-3k bo dochodza do tego inne czesci(sprzeglo, gaznik, wal, cyl, mocniejszy wydech)



odcięcie w 2t? pierwsze słysze

120 licznikowo jest jak najbardziej do osiągnięcie , podkreślam słowo LICZNIKOWO , przykład to moja tzr, na wydechu metrakit rk oval, dysza 115, 13/47, reszta seria, po płaskim z podmuchem z tyłu 121, po płaskim bez wiatru 115

wielka dziura przed rezo to w większości wina regulacji

owszem mała dziura będzie , ale tylko na 5 i 6 biegu (zakładając zębatki na v-max)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 21:13 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
no 120 licznikowe na seryjnym cylku to na sporcie 70 bedzie 140, na racingu 80 bedzie 160, na high endzie bedzie 180 a na parmakicie 110 bedzie 240 a podkreslalm LICZNIKOWE wiec realne bedzie 220




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
no 120 licznikowe na seryjnym cylku to na sporcie 70 bedzie 140, na racingu 80 bedzie 160, na high endzie bedzie 180 a na parmakicie 110 bedzie 240 a podkreslalm LICZNIKOWE wiec realne bedzie 220



ty za przeproszeniem jesteś taki idiota na co dzień czy tylko udajesz?

jaki cel miał ten post? bo jesli ironia to niestety nieudana, nie wyszło Ci :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 22:40 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Ja nie jestem idiota tylko z twojego inteligentnego gadania tak wynikia. 120 licznikowe jest nierealne. Nie mowie tu o chinskim syfie co zawyza o polowe tylko o standardowym pare procent, czyli wg cb wynika ze seryjna 50-tka ze zmienionym wydechem moze pojechac realne 110.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 22:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
Ja nie jestem idiota tylko z twojego inteligentnego gadania tak wynikia. 120 licznikowe jest nierealne. Nie mowie tu o chinskim syfie co zawyza o polowe tylko o standardowym pare procent, czyli wg cb wynika ze seryjna 50-tka ze zmienionym wydechem moze pojechac realne 110.



dlatego napisałem licznikowo, licznik w tzr ma tendencję do zawyżania, co nie zmienia faktu że gps'owo i licznikiem ustawionym pod obwód koła było 109

nie zależy mi żebyś uwierzył, ale przynajmniej nie ciśnij tak po rzeczach które wg Ciebie są nierealne, bo kiedyś sie przejedziesz na tym

poza tym mam dziwne wrażenie że sadzisz się do wszystkiego w każdym możliwym temacie, nie jestem na czasie jeśli chodzi o charakter nastolatków ale te Twoje komentarze niektóre to poniżej poziomu, na prawdę ...

dalsza dyskusja raczej nie ma sensu, szkoda nerwów i czasu żeby komuś coś tłumaczyć po 10 razy

PS. nic osobistego, bez urazy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 19:13 
*

Rejestracja: 08 kwie 2013, 17:58
Posty: 15
Pojazd:
cokolwiek mądrego tutaj powiedział to tylko seb94
reszta to dno muł i wodorosty zero obycia z motorowerami.

Wiadomo że jak walne wydech na taki który kręci wyżej (czyt. ma lepsze rezo) to pojadę wiecej. I nie chodzi mi tutaj o 150 czy 160 tylko poprostu 110 licznikowe własnie. Ale nie ma co srać o 10km/h+.
Poprostu chciałem wiedzieć czy to normalne czy moze silnik zawodzi ? Ale nie oczywiście Mielochowe Aeroxowe Hejty mnie dojechały.

Tylko seb94 w tym temacie ma jakiekolwiek pojęcie reszta ...
Dobranoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 19:25 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
za to ty masz pewnie bardzo duze obycie z motorowerami jak zadajesz taki idiotyczne pytania, na ktore 10 latek bez jakiejkolwiek wiedzy na temat motoryzacji by znal odpowiedz. Wystarczy troche inteligencji. I nie bylo tu mowy o 110 tylko o 120 a to jest juz duza roznica. Najlepiej sobie wsadz voce do seryjnej 50 z gaznikiem 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 10:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
za to ty masz pewnie bardzo duze obycie z motorowerami jak zadajesz taki idiotyczne pytania, na ktore 10 latek bez jakiejkolwiek wiedzy na temat motoryzacji by znal odpowiedz. Wystarczy troche inteligencji. I nie bylo tu mowy o 110 tylko o 120 a to jest juz duza roznica. Najlepiej sobie wsadz voce do seryjnej 50 z gaznikiem 12mm.



120 LICZNIKOWE które się przekłada na 110 realnych około

czytaj uważniej na drugi raz, albo przewertuj sobie poprzednie posty :lol:

sadzisz sie jakbyś pozjadał wszystkie rozumy i był guru w temacie am6, a nawet ja po przerobieniu kilkunastu motorowerów z tym silnikiem, po remontach, rozkładaniu do 0 i tuningu czasem muszę pomyśleć nad jakąś pierdołą

podsumowując daj mocniejszy wydech to i więcej wykręci na 6, więcej obrotów na 6 - większy v-max. Koniec dyskusji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy