Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 9:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2016, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Nim zacznę projekt, to najpierw się przedstawię. Mam na imię Damian, niepełne 16 lat. Jednośladami zainteresował mnie tata, gdy miałem 12 lat kupił mi skuter: Keeway'a Hurrican'a. Większość czasu stał w garażu, ponieważ ciągle gaźnik się zapychał.
Gdy postanowiłem wziąć się za jego naprawę trafiłem na mielocha. Tutaj sporo dowiedziałem się o mechanice i działaniu jednośladów. Byłem i nadal jestem samoukiem, jeśli już coś rozbiorę to nie ma szans żebym tego nie złożył, od po prostu dobra pamięć. 08.11.2015 r. trafiła się okazja, Derbi Senda R w dość agonalnym stanie, za grosze. Zrobiłem jej remont i całkiem nie dawno puściłem w świat, było to moje pierwsze "dziecko".
Zawsze kręciły mnie projekty starszych moto, których odnowa wymagała sporo wysiłku. Śmieszne było dla mnie wsadzenie maliny oraz zmiana manetek w nowiutkiej TZR i nazwanie tego wielkim projektem.
W moim sercu, od prawie dwóch lat siedziały motocykle z dwóch różnych zakątków świata. Włoska Aprilia AF1/RS Extrema oraz Japońska Yamaha TZR Belgarda. Te kształty, masywność, oryginalne malowania no i osiągi bardzo mnie pociągały do siebie.
Ostatnio przeglądając Fejsa znalazłem osobę która chciała sprzedać Aprilkę AF1 Sport Pro 92 rocznik oraz jak wynikało z rozmowy kilka części od Futury 89r. Cena była cholernie śmieszna więc pojechałem po nią. Jak się dzisiaj okazało te "kilka" części nie zmieściło się na przyczepkę. Na początku plan był taki że mój zakup pójdzie na części, bo w dowodzie Spor Pro jest wbije 18 KW, ale wśród tych cześci była też lekko wybrakowana Futura gotowa do rejestracji na 9,6 KW!

Tak wyglądał garaż zaraz po rozpakowaniu przyczepki i samochodu.
Obrazek