Dzisiaj jest 22 lis 2024, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2016, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Nim zacznę projekt, to najpierw się przedstawię. Mam na imię Damian, niepełne 16 lat. Jednośladami zainteresował mnie tata, gdy miałem 12 lat kupił mi skuter: Keeway'a Hurrican'a. Większość czasu stał w garażu, ponieważ ciągle gaźnik się zapychał.
Gdy postanowiłem wziąć się za jego naprawę trafiłem na mielocha. Tutaj sporo dowiedziałem się o mechanice i działaniu jednośladów. Byłem i nadal jestem samoukiem, jeśli już coś rozbiorę to nie ma szans żebym tego nie złożył, od po prostu dobra pamięć. 08.11.2015 r. trafiła się okazja, Derbi Senda R w dość agonalnym stanie, za grosze. Zrobiłem jej remont i całkiem nie dawno puściłem w świat, było to moje pierwsze "dziecko".
Zawsze kręciły mnie projekty starszych moto, których odnowa wymagała sporo wysiłku. Śmieszne było dla mnie wsadzenie maliny oraz zmiana manetek w nowiutkiej TZR i nazwanie tego wielkim projektem.
W moim sercu, od prawie dwóch lat siedziały motocykle z dwóch różnych zakątków świata. Włoska Aprilia AF1/RS Extrema oraz Japońska Yamaha TZR Belgarda. Te kształty, masywność, oryginalne malowania no i osiągi bardzo mnie pociągały do siebie.
Ostatnio przeglądając Fejsa znalazłem osobę która chciała sprzedać Aprilkę AF1 Sport Pro 92 rocznik oraz jak wynikało z rozmowy kilka części od Futury 89r. Cena była cholernie śmieszna więc pojechałem po nią. Jak się dzisiaj okazało te "kilka" części nie zmieściło się na przyczepkę. Na początku plan był taki że mój zakup pójdzie na części, bo w dowodzie Spor Pro jest wbije 18 KW, ale wśród tych cześci była też lekko wybrakowana Futura gotowa do rejestracji na 9,6 KW!

Tak wyglądał garaż zaraz po rozpakowaniu przyczepki i samochodu.
Obrazek

Trzy pary karterów
Obrazek

Sport Pro jest po niewielkim szlifie, obie mają silnik do remontu.
Pragnę więc oświadczyć że znalazłem swoją drugą, a właściwie to dwie drugie połówki, co prawda trzeba nad nimi popracować, ale po tym wszystkim, przyjemność z jazdy będzie ogromna. Teraz pooglądajcie sobie kilka zdjęć.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rama od Futury.
Obrazek
Obrazek

Myślałem że czeka mnie generalka łącznie z kupnem tłoka, regeneracją wału i wbiciem tulei, ale miło się zaskoczyłem. W chyba piątym albo szóstym pudełku z częściami, na samym dnie leżał sobie nowiutki tłoczek Vertexa selekcji C oraz nierozpakowana paczuszka uszczelek. Tak samo zaskoczyła mnie oponka Pirelli 180/55, zastanawiam się nad jej założeniem :3

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Również jeden cylinder ma drobniutką ryskę, a drugi jest lekko przytarty (wystarczy honowanie), jeden wał przytarty, a drugi zero luzów. Co prawda brakuje mi kilku części jak np. zaworów membranowych czy drugiego stelaża zadupka ale to się ogarnie.

Obrazek
Obrazek


Ogólnie plan działania jest taki: składam Apkę na ramie od Futury, w plastikach Sport Pro (będą odmalowane), wsadzam tam silnik po wymianie wszystkich łożysk, bo tak to resztę już mam. Przekładka ramy jest nieunikniona bo chcę pojeździć na tej bestii. Czy wspominałem już jaka jest masywna i ogromna? Jest cień szansy że gdy dopadnę więcej pieniędzy odbuduję drugą Aprilię, wtedy przełożę ramy tak jak powinny być (malowanie i roczniki). A więc jak sami widzicie projekt nie jest chwilowy, czeka mnie dużo pracy oraz wyrzeczeń, ale wiem że warto.

To jest, to "kilka" części
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przez pierwsze trzy godziny odkąd Aprilka stała u mnie pod domem, nie wiedziałem za co się zabrać więc po prostu kręciłem się koło niej i "macałem" ją, potem z kumplem postanowiliśmy rozebrać ją do gołej ramy, niestety cel nie został osiągnięty z powodu zmęczenia.
Obrazek
Obrazek

Skończyło się na tym:
Obrazek
Obrazek

A potem czyściłem kartery z silikonu i innych świństw!
Obrazek
Obrazek
Zdjęcia po czyszczeniu wpadną jak pokaże się jakieś zainteresowanie tematem.


Ostatnio zmieniony 19 maja 2016, 14:43 przez Pulsar, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 maja 2016, 10:25 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Rozpisales... Ale zapowiada sie bardzo ciekawie i trzymam kciuki za Ciebie!! Bo tez podobaja mi sie stare apki, nie wyglada tak plastikowo jak tzr nowe czy inny sport.
Czekam na dalsze postepty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 11:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Pulsar, Dobry projekt. Będę zaglądał cały czas. :)




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Dzięki Panowie! :)
Niestety wszem i wobec oświadczam że sprawa się rypła.
Ramy się różnią, zauważyłem to dopiero dzisiaj rano, ale myślałem że tylko wizualnie no bo Futura i Sport Pro są identyczne na zdjęciach. Dopiero gdy poskładałem sobie wszystko okazało się, że nie podejdzie mi ani zadupek, ani bak, ani też boczki. Być może tylko w dokumentach jest wpisane że to Futura, a na prawdę to Sintensi? Orientuje się ktoś może jaki jest koszt przebicia tych nieszczęsnych 18Kw na 11?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ramie od Futury/Sintensi brakuje też takiej blachy blokującej ruch układu kierowniczego. Lecz teraz to chyba nieistotne.
Obrazek
Obrazek

W dodatku moje nerwy zjadły półki, mam ich trzy pary, a pasuje tylko jedna. Niestety łożyska są do wymiany, na szczęście posiadam je w domu. Gorszą sprawą jest to że nie mogę za chiny zdjąć wewnętrznej bieżni łożyska stożkowego, próbowałem rozgrzać je, wbić śrubokręt, nawet nabiłem na nie klucz a i tak to cholerstwo nie puściło. Podsunie ktoś jakiś pomysł?
Obrazek
Obrazek

W nocy nagle mnie natchnęło i pomyślałem że membrana może być w króćcu ssącym, i wiecie co? była!
Obrazek

Przeczyściłem zawór wydechowy, silniczek działa, ale mam wątpliwość czy on nie powinien wchodzić trochę głębiej w kanał wydechowy, zna się ktoś z Was na tym? ( Zdjęcie odwrócone)
Obrazek

Miło mnie zaskoczyła działająca elektryka, jedynie tylko obydwa rozruszniki nie chciały zakręcić a przekaźnik robił: "pyk". Tą kwestię jeszcze dokładnie obadam, bo wątpię żeby dwa różne rozruszniki nie działały.

Chciałem też zorientować się jak będzie wyglądał cały setup. Wydeszek mam drugi ładniejszy, ale na razie pożyczyłem końcówkę koledze.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 maja 2016, 13:51 przez Pulsar, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 14:29 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Polecam Ci imagura http://imgur.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2013, 19:36
Posty: 99
Lokalizacja: Zakliczyn n/D
Pojazd: Motorhispania RX 50
Wrzuć fotki gdzie indziej bo ciekawy jestem tych Apriliek a zdjęcia są niedostępne :/
Też zawsze mi się podobały te starsze kształty i oryginalne malowania Af1'nek. Także będę śledził napewno :P




_________________

forum.mieloch.pl/motorhispania-rx-50-by-martini-t401146.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Zdjęcia podmienione i w miarę zaktualizowane.
Tak jak przypuszczałem, okazało się że ta druga rama wcale nie jest od Futury lecz od Sintesi.Obrazek
Mam też do niej prześliczne oryginalne półki, ale nie pasują do lag które posiadam.
Obrazek
Więc w tym momencie prowadzę jeden projekt: Sport Pro. Być może rama Sintesi zostanie u mnie i odbuduję to moto w przyszłości, a może po prostu sprzedam ją.
Sprawdziłem całą elektrykę i oprócz stopu działa wszystko, nawet rozrusznik.
Mam problem z karterami bo te co miałem składać też są z Rotaxa 123 ale dość się różnią od pozostałych dwóch par, z kolei w każdej z tych par są jakieś uszczerbki.
Ogólnie jedyne co brakuje mi żeby złożyć Apcie i ją odpalić to łożyska i uszczelniacze na silnik, oraz muszę rozwiązać ten problem z karterami.
Gdy tylko złożę silnik i moto zacznie jeździć, będę ją odmalowywał na oryginalne kolory Sport Pro i skołuję też naklejki. Z czasem postaram się też drugi komplet plastików zrobić w malowaniu Futury.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 22:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bardo fajnie opisujesz ! Podoba mi się. Sama maszyna również przyciąga oko !




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Dzisiaj taki mały up'ik cobyście się zbytnio nie nudzili.
Na sam początek powiem Wam że byłem popytać o te cylindry i okazało się, że sprawny jest tylko jeden ponieważ są na nicasilu, więc nie ma możliwości honowania czy szlifu.
Problem z karterami tez się rozwiązał, na szczęście nie składam jeszcze silnika więc głupota nie boli. Będą te kartery które czyściłem na samym początku.
Powie mi ktoś czy tak przytarty wał ( nie wyczuwalne pod palcem)
Obrazek
nada się do wsadzenia go, do silnika?
Postanowiłem też sprzedać większość części których nie potrzebuję lub mam nad stan.
Po długich poszukiwaniach dorwałem również manuala silnika Rotax 123 <3
Na koniec drobne smaczki:
Jeśli mogę to tak ująć, to Apcia jest dość wyjątkowa Obrazek
W dodatku mam też najprawdopodobniej brelok który się dostawało w salonie przy zakupie moto :3
Obrazek
Jak tylko dopadnę trochę grosza to zabieram się za składanie silnika. Myślę że Apka będzie śmigać za 3-4 tygodnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2016, 14:29 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Kozacko lecisz z tematem ^^ zapalu Ci nie brakuje i bardzo dobrze. Oby tak zostalo




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2016, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Dzięki za wsparcie. Cieszy mnie to, że się Wam podoba, kumple jedynie co to potrafią zdemotywować ...
Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale przeleciały przez fejsa z racji tego, że delikatnie zalałem sobie telefon i komputer go w ogóle nie widzi.

Dzisiaj naszła mnie wena na dokończenie pracy przy karterach.
Na początek bardzo dokładnie je wyszorowałem, ale nie chciało mi się cykać zdjęć.
Popołudniem wpadłem na pomysł żeby tak troszkę poprawić fabrykę i partaczy którzy bawili się nimi przede mną.
Najpierw z głupoty przymierzyłem cylinder, jak myślicie jest okej? bo jak dla mnie raczej nie powinno być żadnych szpar :/
Obrazek
Obrazek
Później zająłem się rzeźbiarstwem.
Przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Naprawiłem też lewy tylni kierunek, muszę dokupić obydwa na prawą stronę.
Obrazek
Obrazek

Ostatnio wracając z wypoczynku, przywiozłem małej kilka pamiątek <3
Obrazek

Ogólnie rzecz biorąc myślę nad regeneracją wału i przebiciem korby. Tak czy tak muszę oddać wał do regeneracji gwintu od strony magneta bo praktycznie nie ma go do połowy. A znalazłem w internecie serwis który ma oryginalne korby PARMAKITA podobno prosto z serwisu za 90 zł ! Jeśli wyślą za pobraniem, no to może być ciekawe. Inaczej nie będę ryzykował.
Więc sprawa wygląda tak, że kupię korbę, przebiję ją i zregeneruje wał - Potrwa to na pewno około miesiąca/dwóch
Ewentualnie tylko regeneruję gwint, kupuję łożyska i jazdaaa - Chciałbym na zakończenie roku szkolnego wbić Apcią :)

Założyłem też fanpage https://www.facebook.com/AF1ByTortilla
Nie bójcie się, będę na równi aktualizował tam jak i tutaj.
Ogólnie o ile nie trafię na okazję RS/CBR/Mito/YZF-R/DT SM/Huśki 125 w roczniku 2006+ to moto zostaje u mnie przynajmniej do sierpnia 2018 roku. O ile zdołam ją tak jak planuję, przywrócić do oryginału, to wątpię że się jej zechcę pozbyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Hakczyk przy "Powiadom mnie o nowych postach" postawiony! :D

Będę u Ciebie czesto siedział z racji, że ten temat jest mi bliski również przez moje moto :P

Czekam na up'y! ;) Oby prace szły bez wielkich niespodzianek, bo są one nieuniknione.
Dziwi mnie tylko to co napisałeś o honowaniu cylka, mi zrobili to i trochę pomogło :<




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Tylko czekałem na to, aż ktoś odświeży temat :)
Znów się nabrało troszkę aktualizacji w sprawie moto, więc będzie bardzo długo!
Najlepsze zobaczycie na końcu :D

Chciałbym od razu uprzedzić, że nie robiłem w ostatnim czasie dużo zdjęć. Po pierwsze nie lubię odrywać się od pracy i rozpraszać zabawą telefonem. A po drugie, nadal zdjęcia muszą przelatywać przez FB, na czym Wy tracicie.

A więc ostatnio Apka znów została rozebrana, tym razem do goluśkiej ramy. Chciałem już wszystko sobie ostatecznie sprawdzić i po dokręcać.
Obrazek

W pierwszej kolejności wyleciał stary simmering zaworu wydechowego.
Obrazek
Obrazek

Moje moto musi jakoś wyglądać!
Obrazek
Obrazek

Skoro jesteśmy przy półkach, to wymieniłem łożysko dolnej półki. Górne jest w świetnym stanie, więc nie widziałem potrzeby jego wymiany.
Obrazek
Obrazek

Oto narzędzie które nieodzownie towarzyszyło mi w dniu dzisiejszym.
Obrazek

Również zobaczcie moje stanowisko dowodzenia na kilka najbliższych dni.
Obrazek

A teraz pytanie retoryczne, ktoś wie co to jest?
Obrazek

Po tym zdjęciu już chyba na pewno zdołacie się domyślić.
Obrazek

Założyłem uszczelkę pod kosz sprzęgłowy.
Obrazek

Jako iż w sklepie, w którym zaopatrzyłem się w łożyska, nie było łożysk otwartych, musiałem się trochę pobawić.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyniki mojej dzisiejszej pracy to: wbite łożyska oraz złożona skrzynia.
Obrazek
Obrazek

Ehhh.... a miałem tak fajnie udekorowany pokój :x
Obrazek

Zakupiłem też wał, tą sprawę pozostawię bez komentarza... "szkoda strzępić ryja"
Jutro oddam jeden z tych co miałem do gwintowania oraz ściągnięcia łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 17:10 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Super! Zapraszam do mojego projektu:
speedfight-ii-by-tec-uwaga-konkurs-z-nagrodami-t417688.html




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Cześć! :)
Przepraszam za brak aktywności ale akurat od poniedziałku 19.06 do 24.06 robiłem wszystko żeby złożyć do końca Aprilię. Wiedziałem iż sam się nie wyrobię i nie poradzę sobie ze wszystkim, także przy składaniu łącznie uczestniczyło i pomagało 5 osób :) Wybaczcie mi też tak ogólnikowe zdjęcia, nie sposób pracować i pstrykać fotki.

Wał odwiedził prasę w celu zdjęcia starego łożyska i nabicia nowych. Zakupiłem też klej do gwintów, oraz gaz do palnika bo się skończył w kulminacyjnym momencie.
Obrazek

Kartery zaraz po złożeniu.
Obrazek
Obrazek

Przymiarka lewej strony silnika.
Obrazek

Były mega problemy z uszczelniaczami wału. Po fakcie dowiedziałem się że prawdopodobnie uszczelniacz od strony magneta należy nabić od wewnątrz ...
Udało nam się załatwić sprawę po zepsuciu 3 simerrów ...
Jednak ten od strony kosza sprzęgłowego prawdopodobnie jest nie szczelny lub krzywy (ciut głęboko mi wpadł) bo Apka kopci jak popierdzielona i pluje czarnym jadem z wydechu.
Obrazek

Tak wyglądało pierwsze odpalanie.
Obrazek

Zaraz przed wkładaniem silnika do ramy. W ten dzień ja byłem w garażu od 9 rano, znajomi wbili pomóc o 15, a okazało się że nawet przed 21:30 nie udało nam się skończyć pracy. Odpuściliśmy, rękawy zakasaliśmy już na drugi dzień.

Obrazek

Silnik i większość osprzętu już na swoim miejscu. (W tle NSR stunt suka)
Obrazek
Obrazek

Nikt z nas nie bał się pobrudzić rączek.
Obrazek

Tutaj już prawie na finiszu.
Obrazek

Mieliśmy ogromny problem z regulacją. Apka stojąc na stopce w ogóle nie chciała wchodzić na obroty, nie miała wolnych, strasznie ją zalewało i ogólnie zabawa gaźnikiem nic nie dawała. Gdy przypadkiem ją postawiliśmy do pionu od razu problem znikł. No niestety na to co było przyczyną wpadłem dwa dni później.... tak, dokładnie wystarczyło przekręcić gaźnik ciutkę w prawo.

Do tego czasu trzeba było jakoś sobie radzić :)
Obrazek
P.S kolega zajęty, jego kobitka nam gorąco kibicowała :D

Małe regulacje i układanie kabli.
Obrazek

Zalewanie płynem chłodniczym i odpowietrzanie układu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i to na co czekałem od zakupu moto.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakup motocykla : 07.05.2016r
Pierwsza jazda : 24.06.2016r

Niestety podczas jazdy zgubiłem lewy bolec do przykręcania owiewki :/

Do zrobienia pozostało:
Regulacja gaźnika i zaworu wydechowego.
Regulacja zapłonu ponieważ jest ciutke za wczesny.
Wykręcenie złamanego odpowietrznika z tylnego hebla i zalanie go płynem.
Wymiana płynu w przednim układzie hamulcowym.
Naciągnięcie łańcucha.
Kupienie tego lewego bolca oraz gum na lusterka ponieważ składają mi się podczas jazdy ( w kierunku przeciwnym do czachy O.o)
Wymiana tego lewego simmera wału.
Kupno akumlatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Obrazek
Ten widok... <3 Właśnie to mi się w tych moto podoba, może mały gadżet czy po prostu zastosowanie dla wygody ale uwielbiam te podnoszone baki :D


Moto szybko powstało z zmarłych :D To co wymieniłeś to już pierdołki, trochę malu malu i cud, mód! Obrazek




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
bartekchejman pisze:
Obrazek
Ten widok... <3 Właśnie to mi się w tych moto podoba, może mały gadżet czy po prostu zastosowanie dla wygody ale uwielbiam te podnoszone baki :D


Moto szybko powstało z zmarłych :D To co wymieniłeś to już pierdołki, trochę malu malu i cud, mód! Obrazek

Będzie praktycznie gdy założę dłuższy wężyk bo jak na razie na nic się mi nie zdaje ten podnoszony bak.
Mnie ogólnie najbardziej rozkochuje w sobie ten zadupek.
Niby pierdoły ale jak przyjdzie co do czego to zajmują najwięcej czasu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 9:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Pulsar pisze:
Niby pierdoły ale jak przyjdzie co do czego to zajmują najwięcej czasu.


Często jest to gorsze od składania kilku silników :D




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 22:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Pulsar, Jak wyregulujesz to nagrywaj filmik jak jeździ. :)




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Daw_id012 pisze:
Pulsar, Jak wyregulujesz to nagrywaj filmik jak jeździ. :)

Najpierw muszę wymienić lewy simmering wału, naciągnąć łańcuch (WIE KTOŚ JAK REGULOWAĆ NACIĄG NA TYM KONKRETNYM MONOWAHACZU?) i skołować ściągacz do magneta.
Prawdopodobnie wszystko uda mi się zrobić w tym tygodniu.
W piątek wymieniłem płyn w przednim układzie hamulcowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy