Dzisiaj jest 03 maja 2024, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Nie znalazłem tego cylindra do skutera chłodzonego powietrzem.

A jaki gaźnik, z ręcznym ssaniem, czy automatycznym, no i czym to się różni?


Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 20:19 przez baraqs, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ssanie ręczne praktycznie jest niezawodne :P
Automatyczne może się zawiesić, nie działać itp... Polecam ręczne w 100%.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 7:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Ssanie ręczne praktycznie jest niezawodne
Jedynie może się linka urwać,ale z tym da się jeździć.Jak padnie bimetal w automacie,paliwo leje się do gaźnika jak z wiadra,wtedy zaczyna się problem.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 12:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Więc w rezultacie mam kupić cylinder jakiejś renomowanej firmy, niech no nawet będzie ten Airsal, gaźnik 17,5mm, ssanie ręczne, i króciec sportowy.
Jeszcze coś warto wymienić, dodać, zmodernizować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
No skro dajesz gaziola 17,5 i krucie( rozumie, że musisz go wymienić pod gażnik). To bez dobrego filtra stozkowego to chyba sie nie obejdzie




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 15:33 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No dobra Panowie, ale jeszcze raz powiedzcie proszę, tak dla pewności.
Gdybym wybrał najtańszy wariant więc Cylinder aluminiowy AIRSAL 70cc SPORT, to czy samemu dozując olej, i używając tylko Castrol Power 1 Racing 2T, czyli pełny syntetyk, to jakie jest prawdopodobieństwo, że go zakatuję?
Dokupując KLIK gaźnik Dellorto 17,5 oraz KLIK ssanie ręczne
Czy taki układ będzie max wydajności, czy raczej zainwestować w inny sprzęt?
Chodzi mi o stosunkowo małe spalanie, ale też o moc silnika, no i jego wytrzyałość na wysokie temperatury, bo chłodzenie powietrzem jest jak wiadomo wadliwe.
Może znajdzie się na forum jakiś mechanik, który mógłby coś rzec dla tak ociemniałego delikwenta jak ja?

Skorzystałbym ze sklepu Mieloch, ale wyszukiwarka jest tam do bani, nie ma mojego modelu skutera, więc nie mam jak wyszukać tam części, więc jeżeli chcą mieć kolejnego klienta, polecam zmodernizować stronę.

Dodano:
Ten Hebo to podobno wcale nie typowy racing, a mocniejszy sport, a napis napisem, więc może to jednak warty zwrócenia uwag ylinder?


Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 21:10 przez baraqs, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Kupuj tego cyla i do tego wydech jakiś narazie powinno wystarczyć. Co do dozownika to jeżeli jesteś go pewien to używaj go dalej i dolewaj troche oleju do zbiornika z paliwem, jednak lepiej samemu robić mieszanke.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Pawlak pisze:
Kupuj tego cyla i do tego wydech jakiś narazie powinno wystarczyć. Co do dozownika to jeżeli jesteś go pewien to używaj go dalej i dolewaj troche oleju do zbiornika z paliwem, jednak lepiej samemu robić mieszanke.

Znalazłem opinię o nim, http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Wsz ... dele/12407 macie pojęcie wymiana tłoku co 500km?
Nieeeeeee, zdecydowanie wolę Malossi, a o dozowniku oleju pogadam z mechanikiem, jak poradzi samemu sporządzać mieszankę, to tak będę robił, ja się nie znam, dlatego tutaj was ostatnio zadręczam, za co oczywiście przepraszam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Przecież te wymiany tłoka co 500 km to są w tuningu klasy EVO... Akurat tam kolega ma założony cylinder Hebo Manston Revolution, więc musi wymieniać tłok co 500km. Nie wiem skąd wziąłeś info, że on ma w skuterze airsala sporta :P




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Przeczytałem mnóstwo opinii, i wybieram jednak zdecydowanie Malossi, gaźnik 17,5, oraz ssanie ręczne.
Dziękuję za pomoc

Dodano:
Dobrze przeczytałem, to jest (był) Hebo [Manston Replica] 70ccm, ale w 2006 roku, rok później wymienił go na revolution


Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 16:46 przez baraqs, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 21:52 
*

Rejestracja: 17 sty 2007, 1:47
Posty: 18
Lokalizacja: stolica
Pojazd:
przemas22 pisze:
No skro dajesz gaziola 17,5 i krucie( rozumie, że musisz go wymienić pod gażnik). To bez dobrego filtra stozkowego to chyba sie nie obejdzie

Dellorto w instrukcji montażu gaźnika podaje sposób modyfikacji obudowy oryginalnego filtra powietrza, nie ma konieczności montażu stożka.




_________________

OBECNIE:
KYMCO Bet&Win + Malossi Sport70

Docieranie wymaga cierpliwości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No ja na razie stożka nie zamierzam kupować, zobaczę jak będzie ze standardowym filtrem, stożek to mój najmniejszy problem, boję się, czy aby wał wytrzyma, bo jak się zacznie wszystko sypać....
Wyczytałem, że Malossi Sport 70cc, to najlepszy cylinder w swojej klasie, ale też najsilniejszy spośród klasy sport, i stąd moje obawy, u któregoś tam użytkownika ukręciło właśnie wał, troszeczkę tego się obawiam, więc stożek, i reszta przeróbek jak na razie idzie w zapomnienie, teraz tylko cylinder, gaźnik 17.5, oraz ssanie ręczne.


Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 22:00 przez baraqs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Poiem tak wał jak wał ale łożyska radze wymienic odrazu mimo małego przebiegu. Co do Malossi miałem malossi atarł sie teraz mam Polini. I mi jakos bardziej pasuje moc rozwijana przez Polini. Mimo, że wszyscy jaraja sie malossim




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Znalazłem takie łożyska KLIK oraz zestaw takich łozysk Klik
A ten Cylinder Polini, to gdzie kupiłeś, ja nigdzie do swojego skutera go nie widziałem, może w tym właśnie rzecz, że mój model ma ograniczone możliwosci tuningu, gdyż mało producentów ma jakieś zaminniki dla niego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
na mielochu. Odrazu mówie, że nie twierdze, że Malossi jest zły i jesli masz go dostepnego. To powinnes byc zadowolony




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No właśnie na tym zapyziałym mielochu jak już wspominałem, nie ma mojego modelu skutera, jest tylko People LC, a mój to przecież People S 50 2T AC, i muszę wiedzieć na 100%, że dana rzecz będzie pasowała do skutera, przecież nie wywalę pieniędzy w błoto.
Zresztą napisałem do trzech firm, w tym do mielocha, negocjuję ceny, Ci którzy zaoferują najmniejszą stawkę zarobią parę złociszy, a mam do wydania 1.tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:44 
*

Rejestracja: 17 sty 2007, 1:47
Posty: 18
Lokalizacja: stolica
Pojazd:
baraqs pisze:
No właśnie na tym zapyziałym mielochu jak już wspominałem, nie ma mojego modelu skutera, jest tylko People LC, a mój to przecież People S 50 2T AC,

Właśnie dlatego na początku pomyliłem silniki.
Poszukaj cylindra na stronach producentów, np:
http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Ma ... =31%209987
To chyba ten model, zapytaj u Mielocha o partnumber cylindra i czy mogą sprowadzić, jak nie to w innym sklepie.




_________________

OBECNIE:
KYMCO Bet&Win + Malossi Sport70

Docieranie wymaga cierpliwości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 23:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No jeżeli chodzi o Malossi to wiem który (M 31 9987), ale Polini to nie wiem jakie ma oznaczenia, ale z Malossi jak napisał przemas22, powinienem być zadowolony, zdecydowanie to wyższa klasa od tego Airsal, w testach Malossi osiąga 10,5km, a Airsall 8,5, z tym samym wydechem, i tymi samymi podzespołami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 23:41 
*

Rejestracja: 17 sty 2007, 1:47
Posty: 18
Lokalizacja: stolica
Pojazd:
Tylko pamiętaj, że te 10,5KM nie obędzie się bez wymiany łożysk. Warto wymienić łożyska wału na takie z większym luzem i koszykiem teflonowym. Łożysko igiełkowe główki korbowodu dostaniesz nowe w komplecie z cylindrem. Pozostaje łożysko korbowodu na wale, tu wchodzi w grę przekucie korbowodu albo wymiana wału, to już większy wydatek. Ja jeżdżę na seryjnym wale, ale na "zdławionej" 70-ce jak napisał jeden z kolegów. Na razie około 700km po swapie, nie słychać nic podejrzanego.




_________________

OBECNIE:
KYMCO Bet&Win + Malossi Sport70

Docieranie wymaga cierpliwości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 23:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ale to te łożyska, do których podałem linki powyżej ?
Bo jeżeli nie, to podaj mi jakiś link, abym wiedział o co chodzi, ja niestety umiem tylko gaz naciskać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy