Dzisiaj jest 12 sie 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2011, 8:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:29
Posty: 26
Lokalizacja: Wo(L)omin
Pojazd: Rox
witam, chce wstawić do swojego baotiana silnik p/g. Jak z elektryką? Czy musze kupić elektryke od p/g czy orginalna jakoś podejdzie ? Jak z mocowaniem silnika?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2011, 16:30
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: PIAGGIO TPH/KTM SX 85
silniki od p/g mają mocowanie dolne tak samo chińskie 4T z elektryką wiem że napewno inny moduł inna cewka zapłonowa i kilka rzeczy nie musisz kupować całej elektryki da się przerobić tą od 4t




_________________

Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA
Obrazek
Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:29
Posty: 26
Lokalizacja: Wo(L)omin
Pojazd: Rox
Aha oki thx ale chciał bym sie dowiedziec wiecej... co jeszcze musze dokupic co przerobic i itp wiedz piszcie...




_________________

Cyl: Stage6 Sport pro 70cc MKII 10mm
Wał: Top Racing Hihg-Tech 10mm
Wydech: Yasuni R/C16
Króciec: Stage6 R/T MKII
Gaźnik: Dellorto 21
Wario: Stage6 R/T oversize MKII
Sprzęgło: Stage6 R/T MKII Tour Conrtol
Dzwon: Stage6 R/T MKII




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 7:16 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 13:04
Posty: 4
Pojazd:
żeby włożyć silnik p/g do chińczyka musisz mieć wahacz od p/g. Jeśli w chinolu masz wejście na wahacz okrągłe (taką rurę) to musisz trochę go przyciąć bo inaczej ci nie wejdzie. (Są też wejścia kwadratowe) - wtedy już nie pomogę. Druga sprawa to amortyzator. Musisz dorobić adapter ponieważ w p/g jest szersze wejście niż w chinolu. Następny krok to podłączenie cewkomodułu. Z iskrownika wychodzą trzy kabelki które podpinasz pod niego. Kolory czerwony biały zielony. w tym momencie juz masz zapłon. Z iskrownika wystają ci jeszcze cztery kabelki połączone na końcu okrągłą kostką. Szary i żółty musisz podłączyć do ładowania. taka kostka po prawej stronie przy ramie, koło starej cewki. Niebieski kabelek to masa, przykręcasz gdzieś to ramy. Zostaje jeszcze zielony kabelek który wpinasz do biało-czarnego kabelka który znajdziesz przy starym module. Dzięki temu masz już "odcinkę" - możesz gasić silnik stacyjką. Mam nadzieje, że pomogłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy