żeby włożyć silnik p/g do chińczyka musisz mieć wahacz od p/g. Jeśli w chinolu masz wejście na wahacz okrągłe (taką rurę) to musisz trochę go przyciąć bo inaczej ci nie wejdzie. (Są też wejścia kwadratowe) - wtedy już nie pomogę. Druga sprawa to amortyzator. Musisz dorobić adapter ponieważ w p/g jest szersze wejście niż w chinolu. Następny krok to podłączenie cewkomodułu. Z iskrownika wychodzą trzy kabelki które podpinasz pod niego. Kolory czerwony biały zielony. w tym momencie juz masz zapłon. Z iskrownika wystają ci jeszcze cztery kabelki połączone na końcu okrągłą kostką. Szary i żółty musisz podłączyć do ładowania. taka kostka po prawej stronie przy ramie, koło starej cewki. Niebieski kabelek to masa, przykręcasz gdzieś to ramy. Zostaje jeszcze zielony kabelek który wpinasz do biało-czarnego kabelka który znajdziesz przy starym module. Dzięki temu masz już "odcinkę" - możesz gasić silnik stacyjką. Mam nadzieje, że pomogłem.
|