Dzisiaj jest 24 lut 2025, 6:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 17:16 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987, hmmmm :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 23:36
Posty: 1
Lokalizacja: G-dz
Pojazd:
Jak chcesz to zrobić dobrze to i dobrze trzeba zapłacić jak zrobi ci ktoś ze stodoły to tylko pójdziesz w koszta bo poroz***dala inne rzeczy.




_________________

KOCHAM MOTOCROSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 17:40 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Chabier, ooo widzę znawca :lol: Generalnie wymiana samej turbiny nie wiele da, ponieważ, ją też trzeba wysterować i chip i tak i tak będzie potrzebny, ale wtedy trzeba indywidualną mapę "kroić". Generalnie największe i najtańsze przyrosty mocy daje właśnie sam chip. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Chabier, ciekawe :)



Rowan, Tylko , że sam czip w 1z niewiele da. Są tam zbyt mało wydajne wtryski i raczej komp , który nie nadaje się zbytnio do czipowania.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 19:43 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987, tzn komp, tu chodzi o pompę, choć, jeśli byś się uparł, to byś sam sobie zrbił "chipa" w tym silniku wg własnego uznania, metoda prób i błędów. Nie chodzi tu o program sterujący, lecz o wskazanai do pompy. Tak zwane na allegro Power Boxy, są to po prostu oporniki zmieniające wartość podawaną na pompę, przez to jest podawana większa dawka. Nie wiem jak wygląda sprawa wtrsykow, bo naprawade na TDI się tak glęboko nie interesuje, a szczególnie już 1z, bo to dosyć stara bądź co bądź jednostka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Fakt 1z jest starą jednostką i dosyć ciężko jest coś z niego wykrzesać. Ogólnie wtryski od AFN-a są zazwyczaj z przebiegiem ok 400tyś km i lepiej jest szukać od ASV.



130hp/ 300nm w zupełności w budzie od trójki by wystarczyło. :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987, no nie powiem, że nie :mrgreen: Ale Cięzko Ci będzie przy tym silniku wykrzesać300 niutków przy 130 KM.. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan, do odważnych świat należy, wielu ludzią udało się to , więc myślę, że i mi też się uda ! :D

Jak sprawa wygląda z tymi opornikami, poprzez różne wartości , pompa podaje rózne dawki paliwa tak? Jest jakaś zależność? Im większa oporność tym większa dawka bądź na odwrót?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
mój tata kupł chip za 100zł od znajomego podpioł i auto zyskało 10-20KM :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
vrathe, potwierdzone wykresem na hamowni czy osobistym odczuciem?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:46 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987, kupił opornik warty 5zł za 100zł :wink: Widzisz jakie ludzie robią interesy? :mrgreen: Jeśli chcesz, to dam Ci temat do poczytania z forum R, gdzie roibili doświadczenia z opornikami i jeżdżą z tym i są zadowoleni. Ja osobiście nie miałem okazji tego wypróbować, bo nie miałem "pod ręka" starszej jednostki, choć sam bym się pobawił. U mnie jest CR, więc normalny chip miałem. Fakt, bez hamowni, ale robił gość naprawde ogarnięty w temacie szczególnie BMW. No i nie był to gotowiec, bo przy mnie skroił mapę tak jak chciałem, a jakich obrotach i jaka mocą miał dysponować silnik, tak kroił, niby na oko, ale jak po jakimś czasie pojechałem na hamownie pomylił się tylko o 3 KM, także ma gość talent... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan, możesz zapodać tym tematem. Przyda się na nocne wieczory :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:40 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Chip za 100zł? Podpioł? To chyba box ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No nie wiem dawno to już było a hamownia to nie wlasne odczucia xD moze i box


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 21:42 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Jacek987, a słyszałeś kiedy kolwiek o VAG'u??Albo Kennfeld?

powód edycji braki znaków




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 21:57 przez Marcin194, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
positiveNRG pisze:
Słyszałem,że po takim zabiegu masakryczmie wzrasta temp spalin w turbinie i dalej w wydechu,co w efekcie topi katalizator ,także wydech przelot+emulator sondy lambda


Wszystko zależy od gotowych zestawów, ten mechanik zrobił takie cuda w kilkudziesięciu autach i z żadnym nic się nie dzieje, my mamy rok już tego chipa i też nic się nie dzieje z autem.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Marcin194 pisze:
VAG'u


Czyli Volkswagen AG. Koncern samochodowy :) Wlicza się w to audi,seata,skode itp. Co to ma do rzeczy?



Kennfeld - nie wiem co to. Nie słyszałem.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 14:25 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
czarekcw pisze:
Wszystko zależy od gotowych zestawów, ten mechanik zrobił takie cuda w kilkudziesięciu autach i z żadnym nic się nie dzieje, my mamy rok już tego chipa i też nic się nie dzieje z autem.

Bo to zalezy jak bardzo polecisz z parametrami, wszystko trzeba robić z głowa. Generalnie robi się 20%, ale na życzenie można więcej spokojnie, ale to już, trzeba klienta uświadomić, że turbiny zimnej nie wolno pałować, a gorącą po pałowaniu studzić jakiś czas :wink:
Jacek987 pisze:
Kennfeld

To jest program do modyfikacji, aczkolwiek bardzo prymitywny i nie daje pola do popisu. Jednak dla początkującego, bardzo początkującego wystarczy do "dłubania" :wink:

Tu masz link: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=29627


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 14:26 przez Rowan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan pisze:


Dosyć ciekawe, wieczorem dokoncze czytać. Ciekaw jestem ile km mu przybyło. Ktoś w tym temacie podjechał na hamowanie?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 14:48 
*

Rejestracja: 24 sty 2011, 19:24
Posty: 34
Pojazd:
Zostawiasz seryjne turbo, wywalasz kata, wkładasz wtryski 0.216 i masz około 130-140 km i 340nm. Wszystko zależy w jakiej kondycji jest teraz Twój silnik najlepiej sobie zrób komplet logów doprować auto do 100% sprawności i udaj sie na chipa doo najlepiej Rogala Warszawa ul. Mineralna
Czarek nie chce wiedzieć jak tam EGT po tym gotowcu wygląda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy