Dzisiaj jest 21 lut 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2012, 12:54 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Noto zacznijmy od tego że skuter to motorro polly 50 czyli podobno longjia lj50qt-k z innymi naklejkami ( na obudowie ma wybite oznaczenie lj1pe40qmb) ale wał ma śrenice 16 mm a sworzeń 10 więc to jakaś mieszanka 1pe40qmb z 1e40qmb, ale przyjdźmy do problemu, dziś chciałem wymienic cylinder i troche skutera rozkręciłem a mianowicie( obudowe przekłądni ale to 30 minut przed przyjechaniem kuriera z cylindrem) zkręciłem przekładnie. i odkreciłem zbiornik oleju, filtr powietrza, obudowe wyntylatora, obudowe cylindra, kolanko, i zdemontowałem cylinder z tłokiem i sworzniem ( niestety okazało się że sworzen zamias 12 mm ma 10 mm), i skręcilismy wszystko ponownie, najpier skuter dziwnie chodził i niekopocił ale po chwili gdy olej dopłyną zaczą chodzić normalnie i wszystko było ok, i kolega dał odrobine gazu i skuter zrobił bum, pojawił sie mały dymek, i teraz cos blokuje obrót tłoka ( zobaczycie na filmie) świeca jest zaklepana i niewiem w ogóle co sie stało i jak to naprawić. domyślam sie ze trzeba będzie dac do mechanika który bedzie musiał rozpoławiać silnik.

Tutaj macie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=KgS9q4GU ... e=youtu.be

Ps Wał nierobi pełnego obrotu


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 13:04 przez kamilk223, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
coś się musiało dostać pomiędzy głowicę a tłok




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Ale co w ogóle mogło? bo przez chwile chodził ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
kamilk223 pisze:
Ale co w ogóle mogło? bo przez chwile chodził ok


co mogło ? np. zabezpieczenie sworznia, igiełki z łożyska, kawałek pierścienia ...




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:02 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Taka była tego przyczyna, Obrazek

Uploaded with ImageShack.us . Co mógł jeszcze uszkodzic tak zniszczony tłok? i czy tłok mogło zniszyc to ze został założony strzałką do góry ( nie w strone wydechu)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy