Noto zacznijmy od tego że skuter to motorro polly 50 czyli podobno longjia lj50qt-k z innymi naklejkami ( na obudowie ma wybite oznaczenie lj1pe40qmb) ale wał ma śrenice 16 mm a sworzeń 10 więc to jakaś mieszanka 1pe40qmb z 1e40qmb, ale przyjdźmy do problemu, dziś chciałem wymienic cylinder i troche skutera rozkręciłem a mianowicie( obudowe przekłądni ale to 30 minut przed przyjechaniem kuriera z cylindrem) zkręciłem przekładnie. i odkreciłem zbiornik oleju, filtr powietrza, obudowe wyntylatora, obudowe cylindra, kolanko, i zdemontowałem cylinder z tłokiem i sworzniem ( niestety okazało się że sworzen zamias 12 mm ma 10 mm), i skręcilismy wszystko ponownie, najpier skuter dziwnie chodził i niekopocił ale po chwili gdy olej dopłyną zaczą chodzić normalnie i wszystko było ok, i kolega dał odrobine gazu i skuter zrobił bum, pojawił sie mały dymek, i teraz cos blokuje obrót tłoka ( zobaczycie na filmie) świeca jest zaklepana i niewiem w ogóle co sie stało i jak to naprawić. domyślam sie ze trzeba będzie dac do mechanika który bedzie musiał rozpoławiać silnik.
Tutaj macie filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=KgS9q4GU ... e=youtu.be
Ps Wał nierobi pełnego obrotu