Dzisiaj jest 03 mar 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder RMS
Post: 30 paź 2011, 9:43 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Witam
Na allegro znalazłem TAKI cylinder. Jak myślicie jaka jest jego jakość ? Ile km da sie na nim pojeździć ? Wytrzymie dość długo na (gazniku 17,5, odblokowanym seryjnym wydechu i wariatorze malossi multivar(rolki 9g i spręzynki sprzęgła hebo niebieskie) ? Czekam na wasze opinie ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2011, 15:06
Posty: 129
Pojazd:
Jeżeli dobrze dotrzesz to powinnes troche pojezdzic.Dokladanie ci nie powiem ale jest lepszy napewno od tych chinskich na allegro :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
ja mam cylinder rmsa, 50 zeliwo. Nabilem 2000km i dalej super smiga. V max z leovince tt, dellorto 17.5 i multivarem, to 87km.h,. Mam skuter chlodzony powietrzem i nawet jak jechalem 30km po gorach przy predkosci ok. 65km.h, to w ogole nie slabl. Nie katuje go jakos za bardzo, ale poza miastem 70km.h rzadko schodzi z licznika. Jak za ta cene, to polecam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 14:51 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A co było by lepsze TEC HQ czy ten RMS ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Tec HQ, podobno mocniejszy i ma dobrej jakości tłok




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Lepszy będzie RMS, pomimo tego, że słabszy.
Ja poszedł bym jeszcze inną drogą, jeśli masz oryginalny cylinder. Oddałbym do szlifu+Vertex i za mniejsze pieniądze masz o wiele lepszy zestaw.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:54 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Tylko sam wiesz jak w dzisiejszych czasach robią szlify :/ (na odwal) - zrobi ci jajowato i dopiero wtedy masz problem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Też szukaj konkretnego zakładu.
Jak koniecznie chcesz zamiennik to lepszy będzie ten RMS. Sam śmigam na tłoku tej marki i nie widzę różnicy pomiędzy nim a chociażby Meteorem. Tec, a przynajmniej cylinder w wersji Eco to jak dla mnie straszna lipa, chociaż jak za tę cenę nic lepszego nie znajdziesz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 17:05 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
na srode załatwie sobie miernik jeszcze raz sprawdzę kompresję i zobacze jak wyglądają pierscienie a jak cos to na wiosne założe RMS i będe ostatni mój sezon na 2 kółkach smigał na RMS ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 10:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
piokuk10, Moge dac ci dwa namiary gdzie robia chyba najlepsze szlify w PL. Kupuj vertexa i szlifuj oryginala, jesli chcesz dac mocny wydech to luz 0,06mm i bedzie super smigac. Najlepiej yasuni r + malossi multivar. Ponad 100km/h masz jak w banku.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 10:16 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 12:32 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Ja już na pewno tłumika zmieniał nie bede, zostanie seria bo szkoda mi wału cylka łożysk itd ;) TUTAJ jest film z jazdy na tym malossi multivar rolki 8,4g, gaznik 17,5mm, sprezynki hebo niebieskie, 0-50 6s, 0-60 11s
Jak to według was wyglada ?


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 12:44 przez piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 12:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Stary, seryjny wal p/g wytrzymuje nawet 14 tysiecy RPM, jak wal wytrzymuje to cylinder ma spokoj i tak nie wykorzystarsz pelnej mocy ! Nie ma takiej mozliwosci ...

Moim zdaniem jest przyduszony ciezkimi rolkami. Daj 6g i bardziej miekka centralke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 13:21 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Na 6g wyje a nie jedzie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 13:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
hmm, 7g + centralka biala malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 13:46 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
a przez lżejsze rolki moze sie jakims cudem poprawić v-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 14:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
beda wyzsze obroty w jezdzie, wiec tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
maciek805, chyba żartujesz, normalne jest że im większe obroty przy v-maxie tym bardziej traci moc




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 14:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No to dziwne, bo mi sie v max podniosl przez to, ze szybciej rusza sie tlok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 10:05 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A mam do was Jeszcze takie pytanie bo jakbym tak założył do mojego typhoona TAKI cylinder słyszałem ze po jego założeniu częsci dostają bardzo po dupie przez wysokie obroty. Czy to prawda ? Jak by to było w moim przypadku ponieważ ja nie będe zmieniał seryjnego wydechu na sportowy zostawie ten co mam i do tego ten cylek + gaznik 17,5mm, wariator malossi multivar(rolki 8g) i spręzynki sprzęgła hebo niebieskie. Z góry dziki za odpowiedzi ;)


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 10:07 przez piokuk10, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 16:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie ma za bardzo sensu dawać sportowego cylindra bez wydechu. Właśnie bez niego nie będzie kręcił praktycznie wcale większych obrotów. Na pewno układ korbowo-tłokowy dostaje mniej po dupie przy takim cylindrze (pomimo wyższych obrotów) niż przy jakiś sportach 70ccm, ze względu na lżejszy tłok i lepsze wyważenie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy