Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2012, 17:29 
*

Rejestracja: 17 sie 2012, 22:42
Posty: 34
Pojazd:
Siema , mam problem zamówiłem sobie cylinder a mianowicie

Cylek

Mam keewaya matrixa - rocznik 2006 z przebiegiem 13 tys. km (wszystko seria) ostatnio dowiedzialem sie ze przy wymianie cylindra nie zawsze konieczne jest wymienienie wału tylko łożyska . Może się myle . Proszę o pomoc

Myślalem np o kupnie łożyska igiełkowego


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 13:56 przez Zgleja1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
Zgleja1, jeśli wał jest w dobrym stanie to wymiana łożysk, a jeśli jest spękany to trzeba go wymienić na wytrzymalszy.

ja bym radził wymienić wał wraz z kupnem cylindra i nie myśleć później o tym że może pęknąć i uszkodzić nowy cylinder




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Chłopie to nie jest jakis słaby chiński cylinder tylko jest to duzo mocniejszy tak więc wg mnie wał i łożyska obowiązkowo do zmiany nie zapominając do częściach dzięki, których cylinder będzie dobrze chodzil tzn gaźnik 19mm, sportowy wydech typu yasuni c16 ? moze cos slabszego w sumie nie wiem, ale tez powinien byc dobry, gąbkowy filtr powietrza, sportowy napęd + regulacja tak więc koszta nie kończą się na kupnie cylindra :)) wiadome można jeszcze wymieniać jakies przełożenia, króćce, zapłony, zawory, ale to juz wedle upodobań i funduszy




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 9:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Gaźnik 19mm będzie za mały pod ten cylek, dla lepszego chłodzenia i lepszych osiągów radziłbym kupić 21mm.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy