Dzisiaj jest 15 lis 2024, 5:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2014, 0:48 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
Witam, jak się zatrze cylinder to jak się dowiedzieć z jakiej przyczyny ? Czy się zagotował czy brak oleju było ? Bo w zbiorniczku olej jest i płyn chłodniczy(w pompie się wirnik kręci). Więc o co chodzi ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sie 2014, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
moze pompka odmówiła posłuszeństwa




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 21:34 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
No możliwe ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Może być sporo czynników.
Brak dozowania oleju - padła pompa oleju.
Brak chłodzenia (padła pompa wody), lub brak płynu i wysoka temp robi swoje.
Padło łożysko stworzenia (również łożyska wału, a głównie ich koszyki, które trzymają kulki) i części dostały się pod tłok.
Pękła blaszka zaworu membranowego i dostała się również pod tłok.
Nieszczelny filtr powietrza i zasysa syf, tzn pył działający jak papier ścierny. Także uszczelniacze jak puszczają, to może dojść do zasysania syfu od strony wario i iskrownika jak nie ma uszczelki i iszczelniacza na magnecie.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2014, 9:13 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
Ok, dzięki wam goście ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2014, 14:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Najczęściej lewe powietrze (nieszczelność) lub zła regulacja składu mieszanki paliwo-powietrze.
Ciężko stwierdzic jak było w Twoim przypadku. Musisz sam wszystko posprawdzać.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy