Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
u mojego kumpla skuter głośno chodził bo pękła membranka i ją wciągneło. pod tłok się nie dostałą bo by porsował cyl ale gdzieś tak wpadła że skuter miał muła i trzszczało jak by łożyska na wale były wyruchane .




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
DrivterGSI1, sprawdzałeś ile kosztuje tłok z pierścieniami do Twojego skutera? Bo przy 23tyś. moim zdaniem lepiej go wymienic jeśli cena nie jest wygórowana.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 18:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
RMS'a ok 60zł + jakiegos szlifa 30zł i gitara




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Sprawdzałem ..Z Vertexa dobrej firmy kosztuje 130zł..Ale kurcze zastanawiam się czy szlifować..Pytałem się machaników to mówili ,że jak włoże same pierścienie to też powinno ładnie śmigaćbo tamte były starasznie zjechane..A rys na cylku i na tłoku ostrych nie ma.Palcem nic kompletnie nie wyczuje.I próg też jest mały..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Sorki ,że PPP..


Chłopaki zrobiłem fotki właśnie tym zjechanym pierścienią i okna wydechowego


O to pierścienie..

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... ,719861%27)


Ten pierścień ma taki sam luz na tłoku jak i tu włożony w cylinder..

A o to okno wydechowe


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... ,719862%27)

Jest mocno zabrudzone,na nim jest pełno nagaru i od tego są aż takie gródki..
Będzie trzeba to przepolerować nie?Dużó to da/??

I powiedzcie czy ten pierścień mówicie jest na 100% do wymiany?dużo tym kompresji uciekało?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
na zamku może być max 0.5mm przerwy jezeli wiecej pierscienie do wymiany
i nie wkladaj samego nowego tloka tylko rob szlifa bo inaczej to nie da zamierzonych efektow i nie chodzi o to ze rys nie ma ale ten cyl juz troche przejechal i nalezy mu sie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
janica94, ja chyba włożę nowe pierścionki i będzie git..Bo po co szlifować w miarę dobry cylek?Jeszcze tydzień temu na tym cylku leciał 95




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
tak jasne wlozysz nowe pierscienie a tydzien pozniej bedziesz sie pytal czepu pierscienie sie polamaly i zaly cyl zrysaly
tlok po 21tys km ma juz wyrobione rowki na pierscienie i po wlozeniu nowych moga sie zlamac albo wyleciec




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 20:39 przez janica94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
janica94, gadałem z miechanikami to mówili ,że spokojnie mogę włożyć..Przecież jeszcze bede go docierał




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
:lol: hahaha z tym samym co ci niby go zatarł, powodzenia

a tak wgl po co sie pytasz na forum jak i tak postawisz na swoim i kupisz chinskie piersnienie za 2.50 to drozszych sie nie opłaca




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 20:48 przez janica94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja bym zmienił same pierścienie. A on w ogóle miał przedmuchy na tłoku czy nie jeśli nie to niema sensu nawet ich zmieniać. Ja przy przebiegu 20tyś wymieniłem same pierścienie dałem za nie 50zł na mielochu i było warto bo miałem przedmuchy na tłoku a teraz jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 21:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
mateusz24, ale przedmuch to jak się kapnąć?Ja też dokładnie chce zmienić same pierścionki..Bo moje już do użytku się chyba nie nadają..A ile miałeś komprechy przed i po wymianie?uzyskał na mocy?

janica94, do niego już nie jade..Pytałem się trzech innych mechaników




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Szczerze to nie wiem czy to dużo dało czy nie bo ja go kupiłem w zimę nie jeździłem nim i odrazu pierścienie wymieniłem teraz niema przedmuchów. Poznać można po tym że na tłoku za pierścieniami są ślady lekko sadzy lub przypalenizny tłok się tam trochę przypala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 18:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Byłem zobaczyć dziś ile kosztuje w porządnym sklepie motocyklowym tłok Vertex..cena była 185zł:/

Powiedzcie czy ten tłok jest też dobry orginalny?I dlaczego tamten jest o 60zł droższy?


http://allegro.pl/item997242415_tlok_ve ... r_dna.html




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Według mnie to wina rozpadających się już łożysk miałem tak w cpi dawno dawno temu a potem doszło do zatarcie cylka przez dalsza eksploatację :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
mateusz24, ale nie ma takich strasznych luzów..Czego wina tych rozpadających łożysk?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 6:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
a odkręcałeś głowicę i resztę :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 6:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Skoro tłok orginalny jest dobry to po co go wymieniać. Pierścienie puszczały jak ta lala, powiedz skąd by się wziął nagar pod pierścieniami żeby nie puszczało. Wymień 2 pierścienie i musi chodzić, na tłoku są wyraźne ślady że coś puszczało.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 10:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Chłopaki byłem dziś się pytać u kolesia co robi szlify..To na tłoku jest 0.15mm luzu...A po szlifie jest 0.3mm..Tamten koleś powiedział że do szlifu..


A co powiecie o tłoku RMS??Kosztuje 60zł o w sklepie bardzo go zachwalali...

Albo o tłoku METEOR??JEst też u mnie za 130zł w sklepie


Ale tłok Vertex będzie najlepszy?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 12:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Jak kolega robił w Płocku szlif do Yamahy Slider, to zapłacił 30zł za szlif i dał 80zł za tłok Meteora.
Skuter po szlifie był dużo mocniejszy. Przy okazji sobie zrobił rozwiert przy wylocie spalin.
Zrobił 5000km już i tłok jest w bardzo dobrej kondycji(docierał 700km).

Możesz kupować Vertexa, którego wszyscy zachwalają, lub Meteora, który też ma dobrą opinię, a kosztuje dużo mniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy