Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2013, 18:54 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
Otóź tak: setup seria, dysza 85. Na postoju się wkręci tylko z tą różnicą, że jak odkręcę jej pełną pi*de to jej właśnie bd troche "odcinać" a jak dodam gazu bardziej stopniowo, nie na chama to się wkręci do tych 14k. Podczas jazdy też już ją mogę kręcić do 14k z lekkim przymuleniem przy ok. 12k. Link do filmu żebyście mnie dobrze zrozumieli:

http://youtu.be/0BDfF8BfMuE

Kominek z filtra wyciągnołem, wywaliłem ślepą kiszke i katalizator z wydechu, ale końcówka jeszcze zablokowana, zrobiłem jej tylko dwie dziurki drutem (10 chyba), ale odkręciłem ją i zero róźnicy. A i zrobiłem też większą przerwę na świecy i jest lepiej (na filmie jest już przerwa ustawiona większa). Co mówicie? Opuścić iglicę jeszcze? Do ilu seryjne sendy się kręcą? Z góry dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2013, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jaki masz gaźnik ?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 16:17 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
17,5 Dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2013, 18:47
Posty: 12
Lokalizacja: Komorniki
Pojazd:
Sprawdź zawór membranowy czy płytki nie odstają, u mnie było podobnie na odstających płytkach, a teraz na którym ząbku masz iglicę?




_________________

Zajrzyj :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2194658#2194658

Aprilia RX 50/80 PORTING, POLERKI :):):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 12:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Coś mi się wydaję,że za dużo wachy dostaje podczas gwałtownego otwarcia przepustnicy. Jednak w takich wypadkach albo zalewa go już od niskich obrotów,a gdy już przekroczy rezo to powinien iść śmiało aż do końca. No i te "odcięcie" - wygląda jak prawdziwe,nie krztusi się,nie dławi,tylko cofa o 500 obr,znów "załapuje" i tak ciągle...
Musisz podać,jaki masz gazior....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 11:58 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Biskup, przecież podał wyżej, czytaj : O




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 21:45 
*

Rejestracja: 04 sty 2013, 10:16
Posty: 83
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Sprawdz swiece , zrob przerwe 0,7. Zapal,daj chwile pochodzic i daj w obroty.




_________________

Nie Bądz Samobójcą - Przed Sezonem Wymien Opony i Sprawdz Stan Swoich Hamulcy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 19:23 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
Volcik pisze:
Sprawdź zawór membranowy czy płytki nie odstają, u mnie było podobnie na odstających płytkach, a teraz na którym ząbku masz iglicę?


Płytki nie odstają, sprawdziłem. Iglica na środkowym ząbku.

kari2215 pisze:
Sprawdz swiece , zrob przerwe 0,7. Zapal,daj chwile pochodzic i daj w obroty.


Świeca jeśli chodzi o kolor to kawa z mlekiem, ale przerwe mam troche większą niż 0,7... Filtr powietrza szczelny i czysty, ta gumowa rura co idzie od niego do gaźnika też szczelna, guma na króćcu też, gaźnik czysty ale i tak jeszcze raz wyczyściłem, zawór membranowy wydaje się być wporządku. Zmniejsze przerwe na świecy i dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Albo za duża dysza w gaziorze,albo kompresja słaba.

PS. Seryjny cylek kręci się podczas jazdy do 10,5 tyś.przy sportowym wydechu do 12.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 18:18 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
kari2215 pisze:
ja tez nie wiem jak mozna moto na tyle obrotow wkrecam . to jest lekka przesada.


twoim zdaniem moto powinno odcinać/przerywać i inne rzeczy cudowac na pełnym gazie?

Biskup Śmierci pisze:
Seryjny cylek kręci się podczas jazdy do 10,5 tyś


moja kręci do 10k.

Podniosłem iglicę o jeden ząbek no i podczas jazdy ładnie idzie, mogę jej odkręcić pełną manetę i się nie zadławi ani nic, ale na postoju nadal na pełnych obrotach tak szaleje.

Ma na to znaczenie moduł/zapłon? Według mnie nie jest normalne, ze raz wkręca się do 10, a raz do 14 tyś. obrotów.


Ostatnio zmieniony 02 mar 2013, 18:21 przez Kapka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:09 
Zbanowany

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:59
Posty: 5
Pojazd:
http://www.moneystrategy.info/zavrani/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Sprawdzałeś,czy nie łapie lewego powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:51 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
Nigdzie nie łapie, w 100 % szczelna od filtra aż po króciec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Gaźnik nie ma pęknięć na korpusie,jest szczelnie złożony?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 18:32 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Gaźnik nie ma pęknięć na korpusie,jest szczelnie złożony?


Powtarzam jeszcze raz, żadnych pęknięć, jest szczelnie założony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A spróbuj na zakręconym kraniku sprawdzić,jak się zachowuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 20:11 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 7:38
Posty: 67
Pojazd:
Cytuj:
A spróbuj na zakręconym kraniku sprawdzić,jak się zachowuje


kranik mam podciśnieniowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To odłącz wężyk od strony kranika,strzykawką podaj paliwo bezpośrednio do gaźnika lub do wężyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy