Dzisiaj jest 07 maja 2024, 4:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 20:07 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Zmiana położenia iskrownika nie wpływu na powstanie iskry tylko na czas w jakim ona powstanie.To się nazywa ,,wyprzedzenie zapłonu".Powodu braku iskry szukaj po kolei tak jak podałem bo na fajce może nie być z powodu usterki cewki HV lub modułu a prąd powstaje w silniku w prądnicy wiec od niej zacznij.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
ok czyli przykładać kable wychodzace z iskrownika do jakies masy i uruchamiac silnik ze startera i patrzec czy sie cos błyska ?dobrze zrozumialem czy jak bo ja nie mam zadnych miernikow do mierzenia prądu niestety a przydały by sie czasami

dzieki Mycen ze mi pomagasz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 20:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Iskrownik to stator(podstawa) i cewki,odkręcane.Nie jest jeszcze tak dobrze jak z Komarkami czy Jawkami ze do nich kupisz każda cewkę osobno ale taka cewkę sprawdza w razie W i przewiną w warsztacie gdzie naprawia się silniki elektryczne.Koleś cie wrabia,bo chce zarobić :) Ja sobie sam przewinąłem cewkę oświetleniowa przy mizernym pojęciu o tym.Gość w warsztacie nie mógł mi zrobić na JUŻ więc dał mi drut i instrukcje jak to się robi.I mam :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 7:12 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 20:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Iskrownik to stator(podstawa) i cewki,odkręcane.Nie jest jeszcze tak dobrze jak z Komarkami czy Jawkami ze do nich kupisz każda cewkę osobno ale taka cewkę sprawdza w razie W i przewiną w warsztacie gdzie naprawia się silniki elektryczne.Koleś cie wrabia,bo chce zarobić :) Ja sobie sam przewinąłem cewkę oświetleniowa przy mizernym pojęciu o tym.Gość w warsztacie nie mógł mi zrobić na JUŻ więc dał mi drut i instrukcje jak to się robi.I mam :cool:
PROSZĘ O USUNIECIE. Po edytuj powielił się drugi raz :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 7:15 przez Mycen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
Obrazek

od gory kawdraciki
1. co to jest
to są te cewki ktore mozna przewijac tak?
2.i to co to jest


Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 20:46 przez Kingkong, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 6:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ta czarna ,górny lewy róg foty to czujnik Halla (elektroniczny przerywacz),ta większa czarna na dole -cewka zapłonowa.Te na których widać zwoje to cewki oświetlenia i ładowania.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 9:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
kurde Mycen Ty to chyba wiesz wszystko dobrze że takie osoby są na forum :)
dziekuje za odpowiedz

a biały kabel w moim starym iskrowniku ktory jak tu widac szedl do cewki zaplonowej czyli tej wiekszej byl nie oizolowany i poprzepalany w niektorych miejscach i trzymal sie tylko na pru drucikach

czy jak wymienie znaczy sie przylutuje tam nowy kabel to moze wrocic iskra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 9:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kingkong pisze:
czy jak wymienie znaczy sie przylutuje tam nowy kabel to moze wrocic iskra?
Powinna,jeżeli jeszcze gdzieś nie ma podobnej sprawy.Samo to że stopiła się izolacja świadczy że gdzieś jest/było zwarcie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 9:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
yhy no cóż to musze sciagnac teraz kolo zamachowe i oblukac tylko ze nie mam sciagacza i bedzie mi go robil jeden gosc na zamowienie

bo nie wiem czy ten bylby dobry
http://allegro.pl/item628097220_derbi_i ... gneto.html

bo moje kolo zamachowe wyglada tak......i tez mam wlasnie silnik morini
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 10:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kingkong pisze:
nie mam sciagacza i bedzie mi go robil jeden gosc na zamowienie
Mam nadzieje że upewniłeś się czy przypadkiem gwint ściągacza nie jest LEWY. Mnie tak dorabiali kilka razy :ups: A fotki dawaj lepiej jako miniaturka na forum-po otwarciu otworzy sie w normalnym wymiarze.Wtedy lepiej widać szczegóły :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 10:25 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
pare pytan poza tematem....Mycen jesli mozesz :cool:

1. to jest zbiorniczek na plyn hamulcowy prawda?
Obrazek

2. co ten weżyk doprowadza gdzie i w jakim celu, chodzi mi o ten brązowo przezroczysty ......?
Obrazek

3. to ma cos wspolnegpo ze starterem bo jak sciaglem obudowe to przy wlaczaniu startera blaszki sie zblizaly do siebie i w ten sposob szedl sygnal do rozruchu
co to jest dokladnie?
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 17:58 przez Kingkong, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 19:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
1-Tak
2-wężyk jest do podciśnienia ale nie wiem dlaczego jest wprowadzony do silnika.Powinien być pusty a w nim jest chyba paliwo :/
3-przekaźnik rozrusznika




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
ponownie dzieki Mycen
a co do tego wężyka to co odłączyc go i wylac te paliwo??a i jakie on spelnia zadanie o co chodzi z tym podcisnieniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 5:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
W gaźniku lub kolektorze ssącym jest króciec (rurka)wężyk łączy tą rurkę z kranikiem.Podciśnienie jakie powstaje w w wężyku podczas pracy tłoka otwiera zaworek w kraniku i leci paliwo do gaźnika drugim wężykiem,paliwowym.W przypadku uszkodzenia membranek w kraniku może się w wężu podciśnienia pojawić paliwo.Jest to rzadki przypadek,ale się zdarza po przedmuchiwaniu kranika kompresorem.A tego nie powinno się robić bo membranki w kraniku są bardzo delikatne.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 7:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
to co mam zrobic :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
problem rozwiązany przepalił sie jednak kabel od iskrownika tak jak pisalem spalone bylo ogumienie na nim i on sam byl przepalony wystarczylo przylutowac nowy i po problemi takze jak kogos cos takiego spotka jak mnie to pierwsze co zaglądajcie najpier do iskrownika a pozniej do cewkomodułu a potem kabel od fajki i fajka

z tego cie dowiedzialem od mchanikow cewkomoduly rzadko kiedy sie przepalają

pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy