Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2014, 15:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
NaidiX pisze:
mati-98 Jak czytam twoje posty, to mam wrażenie, że nigdy nie miałeś do czynienia z naprawą/regulacją jednostki

Widzisz mamy tyle współnego, bo właśnie ja jak i inni uzytkownicy tego forum odnoszą właśnie takie wrazenie odnosnie twojej osoby
NaidiX pisze:
ale wy wolicie po swojemu jedną śrubką wszystko regulować

Oto efekt braku umiejetnosci czytania ze zrozumieniem, moze ty nawet nie wiesz co oznacza czytać ze zrozumieniem, ale lepiej nie poruszajmy tego jakze drazliwego dla ciebie tematu, bo ty zawsze masz racje. Dobranoc




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2014, 19:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
NaidiX ,skup się i przeczytaj powoli moje posty w tym temacie, następnie jeszcze raz się spręż i skup, przeczytaj ze zrozumieniem poradnik z linku który zamieściłeś i znajdź różnicę pomiędzy tym poradnikiem a a moimi postami w tym temacie, ja nie zmieniam zdania co post jak ty, w jednym poście ta śrubka u ciebie jest do regulacji ilości paliwa, a w drugim służy do regulacji składu mieszanki paliwowo- powietrznej, zdecyduj się której wersji chcesz się trzymać .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Ty sobie albo jaja robisz, albo kompletnie nie masz rozumu. Proszę dać cytaty moich wpisów, gdzie według twojej durnej teorii sam sobie zaprzeczam XD

oto kilka twoich wypowiedzi:

noort pisze:Tak jak napisał ci kolega wyżej,jak wykręcasz to dodajesz powietrza do składu mieszanki


Ekhm, chyba, żeby w mieszance (czyli PALIWO+OLEJ+POWIETRZE) było mniej powietrza to wkładam mniejszą dyszę?

noort pisze: Jprdl,Odkrecasz=dodajesz powietrza
Zakrecasz=ujmujesz powietrza

W takim razie mogę sobie założyć filtr stożkowy do oryginalnej dyszy, bo wystarczy, że mu ujmę powietrza jedną śrubką. heheeeheheee jestę tjunerę :D :D :D :D

mati-98 Widzisz, kto odnosi takie wrażenie? XD Ty i noort? :o Błagam was.
Nie prowadzicie żadnego tematu ze swoim moto, więc jak mam wiedzieć, że chodź raz mieliście do czynienia z silnikiem.
Ja za to prowadzę swój temat i nie raz są dodawane zdjęcia z prac ;) Natomiast u was - gadka, gadka i jeszcze raz gadka.

Jeszcze jedno - zedytowałem swój pierwszy post i zamiast mieszanki, dopisałem "ostatecznej mieszanki", bo jeszcze gimby pomyślay, że chodzi o benzyne z olejem XD




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 0:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
NaidiX Człowieku ty się lecz na nogi bo na głowę jest już za późno ,jesteś kolejnym pieniaczem na tym forum który szuka tylko zaczepki z każdym kto ma inne zdanie niż ty,jesteś nadal wiedzoodporny że wypisujesz bzdety o stożku i seryjnej dyszy,w twoim temacie o moto nie znalazłem niczego interesującego czego bym nie wiedział ,a z niektórych twoich wpisów śmiałem się do rozpuku,zresztą co myśleć o łepku który chwali się rejestracją swojego skuterka na forum lub podnieca sie fotkami czego to on sobie na mielochu nie kupił,masz może 16 lat a rozum 10-latka,i przy okazji może wytłumaczysz za co odpowiadają otworki w gaźniku od strony mocowania filtra powietrza panie vahovcó, myślę że nie sprawi ci to najmniejszego problemu,przecież namontowałeś się tyle tych gaźników




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 11:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Oczywiście, moje zajęcie na tym forum to wyszukiwanie twoich i matiego-98 postów i ich prostowanie :D :D :D
Sam pisałeś:
"Dokręcasz - mniej powietrza:
odkręcasz - więcej powietrza:

Więc tak
1. zakładam stożek
2. jest za dużo powietrza w stosunku do paliwa z olejem
3. dokręcam ŚRUBKĘ od mieszanki i nie muszę zmieniać dyszy XD

Naucz się lepiej co oznaczają terminy "powietrze", "ostatecznia mieszanka" i dopiero się udzielaj :D

Jak już zaczynasz dyskusję o wieku - mam 22 lata, a ty pewnie jeszcze chodzisz dalej do gimbazy, wystarczy zobaczyć na twoje wpisy, wszędzie błędy :D :D Idź się ucz, bo będziesz znowu miał zagrożenie "z Polaka" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Co do twojego przedostatniego postu, gdzie napisałeś, że gdzieś twierdziłem, że tą śrubką reguluje się ilość paliwa, a gdzie indziej, że ilość mieszanki paliwowo-powietrznej. Daj cytaty d**ilu (przepraszam, ale inaczej ciebie się nie da określić).

A oto twoje teorie vs poradnik mielocha:
Noort:
""Tak jak napisał ci kolega wyżej,jak wykręcasz to dodajesz powietrza do składu mieszanki""

"Jprdl,Odkrecasz=dodajesz powietrza
Zakrecasz=ujmujesz powietrza"

"a śrubka od regulacji mieszanki służy do wzbogacenia jej lub zubożenia"

Mieloch
"Jeszcze jest trzecia opcja gdy silnik ma za dużo powietrza a za mało paliwa wtedy cała świeca (część w komorze spalania) ma kolor rudawy ,jasno pomarańczowy (nie mam takiego zdjęcia).
Jest to bardzo szkodliwe dla silnika lecz korzystne dla poskramiacza dwuślada gdyż odczujemy większą moc lecz w tej sytuacji w skrajnych przypadkach może dojść do nadtopienia elektrod lub nawet wypalenia dziury w tłoku na dodatek silnik będzie nam generował nadmierną temperaturę.
Dysza główna jest za mała. "
"Później zakładamy dysze mniejszą lub większą w zależności jak wygląda nasza świeca dążąc do wyglądy świecy z pierwszego obrazka. "



Powtarzam baranie, jak mieszanka jest za bogata to się daję mniejszą dyszę, a nie odkręca się śrubkę od mieszanki -,-
Jak za uboga, daje się większą dyszę, a nie dokręca się śrubkę od mieszanki -,-




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 12:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
n0ooRt pisze:
NaidiX"Błagam was, nie udzielajcie się tutaj.
Śrubką od mieszanki regulujecie ilość MIESZANKI, a nie powietrza "!!" "!!"
to że edytowałeś post nie zmienia faktu co nabazgroliłeś tumanie,
NaidiX pisze:
POWTARZAM PO RAZ DZIESIĄTY TO JEST ŚRUBKA OD MIESZANKI PALIWOWO-POWIETRZNEJ "!!" "!!" "!!".
to jest twoje zaprzeczenie tego co nabazgroliłeś wcześniej, ginekolog który odbierał poród gdy się rodziłeś zamiast palnąć cie w dupsko palnął cie w ten pusty łeb,22 lata to będziesz miał za 10 lat ,powtarzam moje pytanie do czego służą te otworki w gaźniku od strony filtra powietrza,? DYSZE SIĘ ZMIENIA GDY GAŹNIK NIE REAGUJE NA KRĘCENIE ŚRUBKĄ REGULACJI SKŁADU MIESZANKI, TZN MIESZANKA JEST ZA BOGATA LUB ZA UBOGA,CZYLI DOSTAJE ZA DUŻO LUB ZA MAŁO POWIETRZA W STOSUNKU DO ROZMIARU DYSZY I ZAPOTRZEBOWANIA CYLINDRA W MIESZANKĘ-dotarło czy nadal rżniesz głaba,


Ostatnio zmieniony 17 lip 2014, 20:38 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Eeeee ja ja tam nic nie edytowałem oprócz dopisania "ostatecznej", bo jeszcze pomyślay znaFcy, że chodzi mi o benzynę z olejem XD Ale jak dla ciebie mieszanka i mieszanka to co innego to pozdro 600.
O dziurki w gaźniku baranie nie pytałeś mnie, tylko jakiegoś typka

W takim razei według twojej teorii, jeżeli mam za dużo paliwa+olej w stosunku do ilości powietrza, czyli mam za bogatą mieszankę to wtedy odkręcam magicznną śrubkę, tak? XD
Fakt, nie piszecie, że reguluje się tylko dwoma śróbkami, ale z waszych wpisów można to wywnioskować.
Ja akurat wtedy daję mniejszą dyszę, nie wiem jak wy, a sróbkę od mieszanki odkręcam po pół obrotu, dopóki obroty przestaną wzrastać, a nie dopóki świeca będzie miała kolor kawy z mlekiem. :mrgreen: :mrgreen:

A tutaj proszę, dam wam linki, abyście się zapoznali ze słabo znanymi wam terminami:

mieszanka: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieszanka_ ... powietrzna
przepustniaca: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przepustnica

gaźnik: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ga%C5%BAnik

Proszę piać poprawnie po polsku, gdyż ciężko mi czytać twoje teorie naukowe.




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13


Ostatnio zmieniony 17 lip 2014, 16:41 przez NaidiX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 15:07 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Chyba na tym forum nie uzyskam odpowiedzi zbytnio co i jak.
Postanowiłem zawieźć go do mechanika i się okaże co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 15:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
NaidiX tym typkiem vahovcem byłeś ty tępaku,rozebrany gaźnik widziałeś na zdjęciach, bo jakbyś widział to byś nie wypisywał swoich urojeń ,według ciebie wzrost obrotów przy wykręcaniu tej śrubki powoduje mieszanka paliwowo- powietrzna , no to cię zaskoczę że nie tylko, powoduje to nadmiar dodanego powietrza poprzez to magiczne kręcenie, otworek o który pytałem nie jest w żaden sposób połączony z komorą paliwową gaźnika ,widać przez niego gwint magicznej śrubki,następnie ten kanał łączy się z otworem regulacji obrotów którym także te powietrze przepływa i wychodzi przed przepustnicą od strony króćca ssącego i w tym miejscu do rozpylonej mieszanki paliwowo -powietrznej w postaci mgły jest dodane lub ujęte powietrze, w zależności od potrzeb regulacji, jeśli myślisz że gaźnik zasysa tylko powietrze od strony filtra i przechodzi tylko przez przepustnicę to jesteś naprawdę gamoń .Nikt nie napisał że tą śrubką wyregulujesz gaźnik ,nie umiesz czytać ze zrozumieniem to twój problem,ta śrubka pomaga tylko ustalić skład mieszanki tak samo jak dysza i i zmiana położenia iglicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 16:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Dobra, tępaku już się nie tłumacz tak. Napisałeś głupotę i teraz już nie spinaj.
Każdy, kto przeczytał twój post odniósł wrażenie, że tą magiczną śrubką można dowolnie regulować sobie gaźnik. A ja ci znaFco mówię, że to się reguluje tak, jak w poradniku mieloch-a, czyli się po trochu odkręca, dopóki obroty przestaną rosnąć i nic więcej nią nie można robić. Jeżeli po tym zabiegu ma się zbyt bogatą mieszankę (świeca czarna) to się daję mniejszą dyszę, jeżeli za ubogą (świeca pomarańczowa) większą dyszę, a ktoś, kto myśli normalnie, czytając twój post zrozumie, że skoro ma za dużo paliwa do danej ilości powietrza to sobie odkręci magiczną śrubkę i będzie ok.

MYŚL!

-- 17 lip 2014, 17:35 --

Jeronii pisze:
Chyba na tym forum nie uzyskam odpowiedzi zbytnio co i jak.
Postanowiłem zawieźć go do mechanika i się okaże co i jak.


Napisz, jak się teraz zachowuje skuter, jak wygląda świeca po ostatniej regulacji i na dyszy 65. Jak możesz to dodaj zdjęcie świecy, a forumowicze pomogą ;)

Lepiej jak zrobisz to sam, przynajmniej się czegoś nauczysz i na przyszłość będziesz już w tym doświadczony :< Mechanik zrobi Ci tylko tak, żeby jeździło ;p




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 18:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
przeczytaj pierwszy post autora , według twojej teorii powinien zaraz wymieniać dyszę mimo że nie napisał jaka tam siedzi , wtranżoliłeś się ze swoimi mądrościami zanim zdążyłeś pomyśleć ,ups ty nie myślisz ,ty mądrujesz a w głowie siano, jak byś czytał ze zrozumieniem co kto pisze to byś wyczytał też że autor postu po zmianie dyszy na mniejszą ma nadal ten sam problem pólgłówku.Pomaluj lepiej oponkę markerem i pal gumę na boisku szkolnym 22 latku buhahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 22:02 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Wszystko co mogłem i umiałem zrobiłem, a nadal brak efektu, kolor świecy nadal czarny choć śrubkę od mieszanki mam praktycznie wykręconą.
A dam do mechanika, który ma dysze i dobierze a nie znów "na oko" będę dobierał.
Ale również muszę sobie hamulce naprawić, bo coś mi bęben siadł i chyba linka do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 22:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeronii jakie masz obroty silnika na jałowym i czy skuter reaguje na zmianę obrotów srubką do ich regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 15:27 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
To jest skuter, więc obrotów nie mam pokazanych a biegów jako tako nie mam.
Obroty są na ssaniu(automatyczne) trochę za wysokie i kręci się koło troszeczke, a normalnie to ok.
Tak, tak na wolne obroty reaguje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 15:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdzałeś zawór memranowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 17:21 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Niby prześwitów nie ma dużych, wyglądały na lekko za mocno odchylone ale dogiąłem i nadal nic, kolor ten sam.
W niedziele skuter jedzie do Mechanika, odbiorę go w sobotę dopiero z racji iż jadę na wakacje.
Mam nadzieje iż spalanie zmaleje i będę mógł więcej przejechać na pełnym baku :)

P.S- Wiecie może czy Felgi od Roxa na bęben (tył) będą pasować bez przeróbek, przód tarcza rzecz jasna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 18:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Blaszek zaworu się nie dogina,jak masz prześwity wymieniasz płytki lub zawór,nie dziwię się że masz takie spalabnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 19:59 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Jak ktoś odgiął to nie można dogiąć tak jak było seryjnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 20:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jesteś pewien że masz ten sam kąt,jak fabrycznie,a pozatym doginając blaszki nie likwidujesz prześwitu,to ich wygięcie jest tylko po to ,że do tego momentu mogą się wygiąć płytki,,jeśli jest prześwit płytki trzeba wymienić na nowe bo już nie domykają zaworu lub cały zawór bo już ma ubytki w tym miejscu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 10:01 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Prawie pewny jestem, wiem, wiem że to nie likwiduje prześwitu tylko z tego co wyczytałem to odgięcie powoduje większe spalanie i trochę mocy.
Membranki wymienię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy