Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2014, 13:58 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Cześć, posiadam Malagutii F12 z wymienionym napędem itd. :
Stage6 Wing Cooler d.107mm,
Wariator Malossi Multivar,
Wentylator wariatora Malossi Ventilvar,
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm,
Pasek napędowy Malossi X-Special,
Gaźnik 17,5mm Arreche
Jedyne co mnie martwi to kosmiczne spalanie ok.6-7l/100km, i to nie ważne czy jade szybko czy wolno itd.
Co to jest?!

P.S- Jakby ktoś chciał kupić coś z wymienionych części powyżej, to PW, są one idealne, mały przebieg.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2014, 15:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jeronii pisze:
Jedyne co mnie martwi to kosmiczne spalanie ok.6-7l/100km, i to nie ważne czy jade szybko czy wolno itd.
Co to jest?!

To jest na 99% źle wyregulowany gaźnik. Nie zalewa go tb przypadkiem? Sprawdź kolor świecy i napisz jaką masz dysze główną




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 16:05 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Początkowo miałem seryjną dysze 90, zamówiłem 65 i po zamontowaniu jej żadnej różnicy, poza tym że musiałem wolne obroty wyregulować.
Kolor jak był tak jest czarnawy niestety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 16:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jeronii pisze:
Kolor jak był tak jest czarnawy niestety.

wykręć troche śrubkę od składu mieszanki i obserwuj co się bedzie działo. Mozesz wykrecic np o 0,5 obrotu przejechać 5-10km i sprawdzic kolor świecy itd aż uzyskasz poządany efekt




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 21:40 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
A to nie tak, że gdy wykręcam to zwiększa się dawka paliwa?
Mam teraz na maxa wkręconą mieszanke, czyli chyba powinien jezdzić na samym powietrzu praktycznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 21:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak jak napisał ci kolega wyżej,jak wykręcasz to dodajesz powietrza do składu mieszanki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 23:06 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Jak odkręcam to dodaje więcej powietrza czy jak wkręcam?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 23:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jprdl,Odkrecasz=dodajesz powietrza
Zakrecasz=ujmujesz powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jeronii pisze:
Jak odkręcam to dodaje więcej powietrza czy jak wkręcam?

Tak trudno przeczytać to co napisałem wyzej. Nie dziwię sie, ze społeczeństwo jak i to całe forum upada skoro są tacy ludzie którym się napisze co mają zrobic, potem próbują to podwazać i szukać dziury w całym, następnie ktoś kolejny musi poprzec, ale on i tak kolejny raz musi się spytać by wnerwiać normalnych ludzi.
P.S.
Nie pytaj się po kilka razy, skoro ktoś tb dał odpowiedx.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 12:08 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
A to innaczej myślałem, byłem zdania że wkręcając śrubkę dodaje powietrza, a to jednak na odwrót.
Sorry za moją nie uwagę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 13:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jeronii pisze:
A to innaczej myślałem, byłem zdania że wkręcając śrubkę dodaje powietrza, a to jednak na odwrót.
Sorry za moją nie uwagę.

To trzeba było wziać to na logikę, ze jak cos zakręcasz to dostaje czegoś mniej, albo po prostu skorzystać z pomocy google, przecież było mnóstwo takich pytań :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Błagam was, nie udzielajcie się tutaj.
Śrubką od mieszanki regulujecie ilość ostatecznej MIESZANKI a nie powietrza "!!" "!!" "!!"

Jeronii
po 1. jeżeli posiadasz seryjny filtr powietrza, wkręć dyszę tę, która była seryjnie "!!"
2. wyreguluj porządnie gaźnik, instrukcję znajdziesz w odpowiednim dziale (temat jest podklejony)
3. Jeżeli to nie pomaga, sprawdź membranki
4. Sprawdź uszczelniacze (jeżeli są uszkodzone, będziesz widział, jak benzyna z olejem jest "wypluwana"
5. Sprawdź, czy ssanie się nie zacina.
6. Jeżeli wszystkie czynności zrobiłeś i nadal Ci pali 6l to po prostu przestań jeździć z pełną manetką.




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13


Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, 23:28 przez NaidiX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 22:15 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Seryjny filtr, tzn. obudowa gdyż wkład jest marki Polini.
Gaźnik seryjnie był 12, a teraz mam 17,5 z seryjnie założoną dyszą producenta 90, ale ją wymieniłem na mniejszą, to źle?
Wyregulowałem dziś właśnie zgodnie z tym poradnikiem, chodzi równo, prawie :)
Jutro postaram się sprawdzić membranki i uszczelniacze.
Co do ssania, to wyłącza się bo słychać i czuć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 23:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
"NaidiX"Błagam was, nie udzielajcie się tutaj.
Śrubką od mieszanki regulujecie ilość MIESZANKI, a nie powietrza "!!" "!!"

Błagam cię ,ja myślałem że ilość mieszanki reguluje się zmianą położenia zabezpieczenia na iglicy i ewentualną zmianą dyszy głównej gaźnika,,a śrubka od regulacji mieszanki służy do wzbogacenia jej lub zubożenia,jeśli się mylę to mnie popraw ale nie sądzę żebym się mylił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 0:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Gdyby tak było, to bym nie musiał kupować tylu dysz głównych, bo przecież według Twojej teorii mogę ustawiać stosunek paliwo+olej/powietrze za pomocą jednej śrubki XD

-- 16 lip 2014, 1:07 --

Jeronii Jaką masz tę dyszę?




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 1:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przeczytaj jeszcze raz sam siebie co piszesz post zaprzecza postowi,ta śrubka równoważy stosunek powietrza do paliwa,sama regulacja ilości paliwa odbywa się właśnie poprzez dyszę główna i podniesienie lub obniżenie iglicy ,przeczytaj na skuterowo jest temat o gaźnikach ,no i według twojej teorii jeśli tą śrubką regulujesz ilość paliwa to jak ta teoria ma się do tego że niektórzy jeżdza na zakręconej śrubce na max ,odpala im od kopa i świeca wygląda jak asfalt ,spalanie od 6l w górę,dopiero po rozpoczęciu przejażdzek i regulacji tą śrubką ,spalanie spada a świeca zaczyna zmieniać swój kolor na kawa z mlekiem,to że musiałeś kupować dysze testowe jest uzależnione tylko i wyłacznie tym jaki miałeś cylek,wydech,jakie obroty kręcił ,jakie było zapotrzebowanie cylka w paliwo przy danym wydechu, konfiguracji zestawienia setupu są ogromne i jedno fabryczne ustawienie gaźnika nie wystarcza,,sam musiałem zmieniać dyszę przy full sporcie ,gaźniku 19mm z 75 bo taka była fabryczna na 92 ,bo przy tej dyszy dopiero szło idealnie wyregulować gaźnik mimo źe na forum doradzano dyszę max 85, i że większa już będzie zalewać,spalanie w granicach 6l ,takie same jak wcześniej na tym samym setupie z gaźnikiem 17,5mm z dyszą 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 12:38 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Teraz mam 65 dyszę,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 12:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
n0ooRt pisze:
dysze testowe

Jest cos takiego jak dysze testowe? Bo nigdy o takowych nie słyszałem i sie z nimi nie spotkałem, jedynie o rolkach testowych. Co do regulacji składu mieszanki to w 100% sie z Toba zgodzę.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 13:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mati-98 pisze:
n0ooRt pisze:
dysze testowe

Jest cos takiego jak dysze testowe? Bo nigdy o takowych nie słyszałem i sie z nimi nie spotkałem, jedynie o rolkach testowych. Co do regulacji składu mieszanki to w 100% sie z Toba zgodzę.

Ups ,pomyłeczka ale może godzina pisania postu to tłumaczy :D, lecz są zestawy dysz z opisem testowe.


Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, 19:26 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 13:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Dobra, regulujcie sobie tak gaźniki, jak wam noort doradza. Długo pojeździcie. Tygodniowo reguluję po kilka gaźników i jakoś latają po tys. km. i nic się nie dzieję, ale wy wolicie po swojemu jedną śrubką wszystko regulować :D :D :D. POWTARZAM PO RAZ DZIESIĄTY TO JEST ŚRUBKA OD MIESZANKI PALIWOWO-POWIETRZNEJ "!!" "!!" "!!". Jak rozbierzesz gaźnik chodź raz to może zrozumiesz, co tutaj wypisujesz. Może jednak poczytaj sobie ten poradnik, może coś ci wyjaśni regulacja-gaznika-2t-nie-tylko-dwiema-srubkami-t264614.html

mati-98 Jak czytam twoje posty, to mam wrażenie, że nigdy nie miałeś do czynienia z naprawą/regulacją jednostki.

PS: Już nie mam zamiaru z wami więcej dyskutować, gdyż z kimś, komu każde jego słowo trzeba prostować jest po prostu niemożliwa rozmowa.

Dysza 65 powinna być idealna, taką się stosuję w seryjnych jednostkach piaggio/gilera z gaźnikami dellorto 17,5.

Jeszcze raz dam wam link x3, żebyście nie zapomnieli
regulacja-gaznika-2t-nie-tylko-dwiema-srubkami-t264614.html
regulacja-gaznika-2t-nie-tylko-dwiema-srubkami-t264614.html
regulacja-gaznika-2t-nie-tylko-dwiema-srubkami-t264614.html




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy