Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Honda Bali 50
Post: 20 kwie 2010, 16:52 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
Jaki może być v-max na w pełni odblokowanej Hondzie Bali??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
No max 80 ale w to wątpię po już nie maja 100% kompresji :D No 75 to już ładnie chyba. Nie wiem ja mam 100 więc inna bajka :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
a gdzie najprawdopodobniej są blokady? Wiem że na wariatorze jest ta ta podkładka taka ale już sprawdzałem nie ma jej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
CDI i wiem że to przy wariatorze, sam twierdzisz że tam tego nie ma. Zostaje CDI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 12:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
ShoOt, a kolanko? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 13:30 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
a powiedzcie gdzie jest CDI i co jest blokowane w CDI. A w kolanku to co może być zwężka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
może masz z tyłu waria taką gwiazde ?? to weź ją odkręć ;p a cdi to musisz przeciąć kabelek ale za wiele to nie da




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
a może zrobić szlif? będzie lepiej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
15Hz, U mnie kolanko jest puste :mrgreen:
marcin12375, CDI jest pod stelażem ( no pod plastikami ale tak pod nimi xD :) no jak wszystko rozkręcisz bd widział :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
No i po prawej stronie pod plastikami :)

No ale w 100ccm nie było blokad na tłumiku. W 50ccm byc moze byly




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 18:18 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
U mnie blokadę czuć i chyba jest to CDI (tak przypuszczam) przed hondą miałem simsona i normalnie jechał te 60 km/h a z pewnej górki nawet 75 udało mi się wyciągnąć a teraz z tej samej górki na Hondzie jadę te 63km/h i dalej nie chce iść choćby nie wiem jaka górka duża była i to chyba jest CDI nie pozwala wejść silnikowi na wysokie obroty bo w trakcie jazdy nie jest głośno. Jak myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 10:00 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mój jeździ dokladnie tyle samo - jest odblokowane już wszystko. Niektórzy twierdzą, że fabryczne CDI jest blokowane - wymieniłem na "niefabryczne" i jest podobnie. Byłem kiedyś u dość mądrego specjalisty od skuterów i powiedział mi, że konstrukcja fabrycznego wariatora nie pozwala na wypchnięcia paska do samej gory. Z twoim skuterem jest wszystko w najlepszym porzadku, wszystkie blokady masz juz zdjęte. Zaryzykuj zmianę wario, jesli zależy Ci na większej prędkości.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
A jeśli zależy Ci na prędkości to zmieniaj wariator. Da Ci dużo i gwarantuje, że będziesz zadowolony :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
Dzisiaj jechałem do stacji kontroli pojazdów na przegląd żeby zarejestrować ją bo jest z niemiec i jechałem 12 km do tej stacji i była ogromna góra z której nie jechał więcej jak 63km/h. Ja miałem dany pełny gaz a czułem jak go chamuje i było słychać z górki jak tak specyficznie brzmiał tak jakby nie pozwalały mu obroty wyżej wejść. Możliwe że ten pasek nie wchodzi na samą górę i dla tego tak robi.
Otworzyłem dzisiaj siedzenie i odkręciłem ten plastik który jak się odkręci jest dostęp do akumulatora i poświeciłem latarką tam za akumulator i było widać taką kostkę do której szły 4 kabelki: czerwony, biały, żółty i zielony. To jest CDI ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
CDI jest z prawej strony na tyle ramy. Jesli patrzac latarka po Twojej lewej to to jest CDI




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy