Dzisiaj jest 18 lis 2024, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2013, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
witajcie, czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakiego koloru jest kabel który idzie do czujnika temperatury w głowicy ?
dzisiaj kupiłem roxa, kopka nie działała w ogóle jakby wał był zablokowany, rozrusznik tez nie krecil, wkoncu jakos nasmarowalem mechanizm od kopki i działa normalnie, rox stał ze dwa lata i czy to normalne ?
jeszcze jedno, jak odkrece kopułe to moge kręcić wałem (za wiatrak przy wario) bez zadnego wysilku, w porowaniu do starego skuterka chinskiego chodzi lżej, czy to powód tego ze nie odpala ?
Za odpowiedz dzieki :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 0:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
sprawd kompresje , moze masz cylek padniety , wyczysc tez gaznik i filtr powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 1:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jesli to stalo dwa lata to zamiast probowac na sile odpalac to bym zrobil tak.

rozlozyl roxa co do 1 srubki i skladal i przy okazji wymienial to co trzeba wymienic a nie w czaszie ekploatacji walnie ci cos albo co innego i wsio.

duzo do rozkladania nie masz bo akurat silnik tylko no i przejrzec instalacje elektryczna bo cos tam sie skarzysz




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 1:28 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 10:32 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Pyle, x2

Silnik rozebrać to 2 godzinki roboty. Posprawdzasz co jest ok a co do wymiany zrobisz że tak powiem generalny remoncik i można śmigać. :) Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
co do nie ruszajacec sie kopki to po prostu wystarczyło dać troche smaru na taka zebatke z ala pierścieniem i działa malina, poprzedni właściciel jak jeździł to wogole nie uzywal kopki wiec zawalona była. dzisiaj sprawdze czy jest jakas komprecha wogole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
sorry za PPP, wszystko jasne, tylko dla rozwiania wątpliwości pisze jak jest i w razie czego mnie poprawcie. odkrecilem swiece zeby sprawdzic najbardziej prowizorycznie kompreche- palcem, gdy zakrecilem rozrusznikiem to rzygnął brudną wodą. sciagnałem widech i tam też wody troche było. mój wniosek to uszczelka pod głowicą. dobrze myśle ? i jeszcze jedno.. układ zalany był wodą, czy w komorze wału mogło się coś stać? prosze o odpowiedź! Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 9:18 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
marshallrox, No więc tak. Jeśli w silniku znajduje się woda to nie ciekawie. Być może to wina uszczelki, ale jak to nie było ruszane 2 lata to mogło się tam w różne sposoby zebrać. Więc ja bym rozebrał calutki silnik, wyczyścił wał dokładnie jeśli będzie dobry a jak nie to kupił jakiś inny i łożyska. Poskładał wszystko na nowych uszczelniaczach posprawdzał cylinder itp i wtedy powinno być ok. Po prostu remont silnika :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Ja bym radził Ci przynajmniej wyczyścić wszystko i nasmarować chociaż łozyska wału bo na nich niby nie widać smaru ale jednak jest on . Najlepiej kup jakiś lepszy do łożysk pracujących w trudnych warunkach i bardziej w formie takiego gluta :) żeby się trzymało i posprawdzaj czy nic się nie osadziło od brudnej wody , ja bym wymienił od razu dla pewności resztę uszczelek :wink: Pozdro. Pisz jak już coś tam zdziałasz :d




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
Dzieki panowie za rady :) w weekend prawdopodobnie wyciagam silnik i biore sie za rozpoławiania wg. poradnika z forum. wiem, że wał luzów nie ma. ale w komorze wału byłoo troche wody więc mam nadzieje ze okaże sie ze wał nie bedzie do wymiany tylko łżyska i uszczelniacze. PS. jaki cylek polecacie do 200zł ? najlepiej 50cc bo nie mam kasy na wieksze mody. Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:43 
Cytuj:
witajcie, czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakiego koloru jest kabel który idzie do czujnika temperatury w głowicy ?


Zółto-czerwony o ile się nie mylę.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
u mnie jest niebieski w okolicy cylindra tylko ;/ bede musial cos wykombinowac bo bardzo chce temperature, jeden skuter juz podjechalem przez przegrznaie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jesli woda byla w komorze, to wal jak i lozyska idzie do wyrzutu zardzewialo na 100% przez tyle czasu.

Rozppolawianie cie czeka na pewno, czyszczenie wszystkie nasmarowanie idealne olejem czyli skrzyni korbowej i wtedy zakladanie walu nowego.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
mam takie zdjecie, o ile cos tu widać Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 2:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
szczerze?

SYF! widac juz korbe ruda wcieła, wał do wyrzutu.

z tłokiem też nie lepiej aż kamień sie zrobił z wody na nim.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 2:14 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
jak bedzie cieplej to z bratem przepłuczemy dokładnie cała komore naftą a wczesniej denaturatem i zobaczymy jak bedzie działać :) powiedzcie mi czy korba powina sie poruszać swobodnie (góra dół) bez żadnego wysiłku ? i mam pytanie, czy ta głowica bedzie jeszcze mi służyć ? Obrazek z góry dziekuje za odpowiedź i dzieki Wam panowie za dotychczasową pomoc!! :)


Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 22:11 przez marshallrox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy