OSYSEK pisze:
Jestem szalenie ciekaw czy twój motor nie ważne jaki masz który na pewno przekracza 45km/h jest zarejestrowany na A1 .
Nie wspomne o twoim projekcie gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .
Oczywiście mówię to czysto z teoretyki nie koniecznie z praktyki .
A czy ja gdziekolwiek napisałem, że nie popieram tego? Jestem za podniesiem prędkości maksymalnej motorowerów w Polsce do 80km/h, gdyż znacznie to poprawia bezpieczeństwo kierującego motorowerem w terenie nie zabudowanym. Z punktu czysto teoretycznego 90% obecnych motorowerów to motocykle kat. A1.
OSYSEK pisze:
gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .
I co może co ileś tam tysięcy kilometrów mam zmieniać dowód, bo kompresja spada, a co za tym idzie i moc?
OSYSEK pisze:
Marcin194, Gość mówi o tunningu wydechu wariator , nie mówię przecież żeby wsadził do seryjnego wariatora rolki 9 g .
Dalej nie rozumiesz.
OSYSEK pisze:
A możesz mieć ciężkie rolki co mogą obniżyć spalanie .
Także daruj sobie takie: Nie wiesz nie pisz .
Wysunąłeś tezę że ciężkie rolki=niższe spalanie.
OSYSEK pisze:
O ile się nie myle polini dodaje oryginalnie do swojego zestawu rolki 7 g które już są cięższe . Zakładając nawet rolki 8,1 uzyskujesz bardzo dobre osiągi obniżające obroty i to wcale nie znaczy że trzeba więcej gazować żeby jechać te załóżmy 70 .
I uważasz że przy mocniejszym setupie niż Twój, założenie cięższych rolek obniżyło by to spalania? Otrzymujesz niższe obroty, ale ze względu na niższe przełożenie przekładni CVT silnik jest bardziej obciążony, przez co musi więcej mieszanki przerzucać aby jakoś jechać. Wytłumaczyłem Ci to, ale jednak nie chcesz tego przyjąć do wiadomości. Napęd ma być wyregulowany tak aby osiągi były jak najlepsze, a skuter wkręcał się równomiernie... Aby obniżyć spalanie wystarczy zmienić styl jazdy. Przykład
Mój MBK Booster Rocket set:
- Cylinder seria 50cc
- Wydech Pro Replica
- Gaźnik 12mm dysza 98/powietrze odkręcone 0.25
- Wkładka diltra S6 Doublelayer
- Zestaw CVT Hebo Competition KIT
- Zawór membranowy Hebo.
-Rolki/Docisk 4.1g/Hebo czerwona 90%/ sprężynki malossi żółte +40%
Przy chłodnym wieczorowym powietrzu, prędkość maksymalna na prostej wynosi licznikowe 110-120km/h, w typowy ciepły dzień 85-95km/h (po prostu w dzień jeździ normalnie, a w nocy ze względu na chłodniejsze powietrze w mieszance jeździ lepiej). Jednak gdy osiągnę 60km/h, aby je utrzymać, wystarczy że mam odkręcone 1/3 manetki, a nawet mniej. Z spalaniem średnim udaje mi się dojść do 2.7litra na sto kilometrów.
Cytuj:
Jestem szalenie ciekaw czy twój motor nie ważne jaki masz który na pewno przekracza 45km/h jest zarejestrowany na A1 .
NSR250 była zarejestrowana na 125. Booster jest zarejestrowany na motorower jak Cię to tak interesuje.
_________________
Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE Romet
Custom-KlikWitamina
Witamina B6 Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"