Dzisiaj jest 16 sie 2025, 8:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 12:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
OSYSEK pisze:
Jestem szalenie ciekaw czy twój motor nie ważne jaki masz który na pewno przekracza 45km/h jest zarejestrowany na A1 .
Nie wspomne o twoim projekcie gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .
Oczywiście mówię to czysto z teoretyki nie koniecznie z praktyki .


A czy ja gdziekolwiek napisałem, że nie popieram tego? Jestem za podniesiem prędkości maksymalnej motorowerów w Polsce do 80km/h, gdyż znacznie to poprawia bezpieczeństwo kierującego motorowerem w terenie nie zabudowanym. Z punktu czysto teoretycznego 90% obecnych motorowerów to motocykle kat. A1.
OSYSEK pisze:
gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .
I co może co ileś tam tysięcy kilometrów mam zmieniać dowód, bo kompresja spada, a co za tym idzie i moc?

OSYSEK pisze:
Marcin194, Gość mówi o tunningu wydechu wariator , nie mówię przecież żeby wsadził do seryjnego wariatora rolki 9 g .

Dalej nie rozumiesz.

OSYSEK pisze:
A możesz mieć ciężkie rolki co mogą obniżyć spalanie .

Także daruj sobie takie: Nie wiesz nie pisz .


Wysunąłeś tezę że ciężkie rolki=niższe spalanie.

OSYSEK pisze:
O ile się nie myle polini dodaje oryginalnie do swojego zestawu rolki 7 g które już są cięższe . Zakładając nawet rolki 8,1 uzyskujesz bardzo dobre osiągi obniżające obroty i to wcale nie znaczy że trzeba więcej gazować żeby jechać te załóżmy 70 .


I uważasz że przy mocniejszym setupie niż Twój, założenie cięższych rolek obniżyło by to spalania? Otrzymujesz niższe obroty, ale ze względu na niższe przełożenie przekładni CVT silnik jest bardziej obciążony, przez co musi więcej mieszanki przerzucać aby jakoś jechać. Wytłumaczyłem Ci to, ale jednak nie chcesz tego przyjąć do wiadomości. Napęd ma być wyregulowany tak aby osiągi były jak najlepsze, a skuter wkręcał się równomiernie... Aby obniżyć spalanie wystarczy zmienić styl jazdy. Przykład
Mój MBK Booster Rocket set:
- Cylinder seria 50cc
- Wydech Pro Replica
- Gaźnik 12mm dysza 98/powietrze odkręcone 0.25
- Wkładka diltra S6 Doublelayer
- Zestaw CVT Hebo Competition KIT
- Zawór membranowy Hebo.
-Rolki/Docisk 4.1g/Hebo czerwona 90%/ sprężynki malossi żółte +40%
Przy chłodnym wieczorowym powietrzu, prędkość maksymalna na prostej wynosi licznikowe 110-120km/h, w typowy ciepły dzień 85-95km/h (po prostu w dzień jeździ normalnie, a w nocy ze względu na chłodniejsze powietrze w mieszance jeździ lepiej). Jednak gdy osiągnę 60km/h, aby je utrzymać, wystarczy że mam odkręcone 1/3 manetki, a nawet mniej. Z spalaniem średnim udaje mi się dojść do 2.7litra na sto kilometrów.
Cytuj:
Jestem szalenie ciekaw czy twój motor nie ważne jaki masz który na pewno przekracza 45km/h jest zarejestrowany na A1 .


NSR250 była zarejestrowana na 125. Booster jest zarejestrowany na motorower jak Cię to tak interesuje.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 12:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Marcin194 pisze:
A czy ja gdziekolwiek napisałem, że nie popieram tego? Jestem za podniesiem prędkości maksymalnej motorowerów w Polsce do 80km/h, gdyż znacznie to poprawia bezpieczeństwo kierującego motorowerem w terenie nie zabudowanym. Z punktu czysto teoretycznego 90% obecnych motorowerów to motocykle kat. A1.


No niestety tak to napisałeś jakby to wyglądało iż to popierasz a co do podniesieniem tej predkość to i ja jestem za tym świetny pomysł .

Marcin194 pisze:
I co może co ileś tam tysięcy kilometrów mam zmieniać dowód, bo kompresja spada, a co za tym idzie i moc?


Nie bo to jest wynik eksploatacji a nie tunningu !


Marcin194 pisze:
Wysunąłeś tezę że ciężkie rolki=niższe spalanie.


Niestety nie podałem przykładu odrazu i tak to wszyszło . :roll:
Jest to oczywiście błędna teza jakby ktoś się pytał :mrgreen:

Marcin194 pisze:
NSR250 była zarejestrowana na 125. Booster jest zarejestrowany na motorower jak Cię to tak interesuje.


Dzięki




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 14:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 18:45
Posty: 82
Lokalizacja: NS,Chełmiec
Pojazd:
Piszecie o prawie a w Polsce go prawie nie ma...
Moj kumpel ma ferro i nie raz jezdzil z kims, a ta osoba nie miala kasku..i pare razy,nie tylko za to, otrzymal mandat.
Kumpel ma wtyki w policji,wujka itp...
I po znajomosci wszystko zrobisz..
Wszystkie mandaty anulowane..




_________________

Obrazek
Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
OSYSEK, Jestem ciekaw ile leci ci twoje NRG i czy masz go zarejestrowanego na motocykl :lol:

Ojciec w policji, że nas tak uczysz ?

Zablokowane skutery z reguły latają więcej niż 45km/h i co?

OSYSEK pisze:
Nie wspomne o twoim projekcie gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .


To jak zrobię skuter na EVO 50cc [np. MHR 50cc], będę jeździł 45km/h [do tej prędkości będę przyspieszał w około 3-4s] to co mam lecieć zmieniać w dokumentach wszystko bo jakiemuś imbecyl^%$ to się nie podoba.

Niech przejdą każdy salon z motorowerami, ciekawe który Z A B L O K O W A N Y rozwija prędkość do 45km/h. :lol:

Cytuj:
Sprzedam Speedfighta 100 cc
-Zarejestrowany na 50 cc


Dziękuje, dowidzenia :lol:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 14:54 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 11:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
O bosze nie rozmawiamy o tym jak jest bo każdy to wie , ale jakie jest prawo a ty mi wyjeżdzasz .

Ja nie mam zarejestrowanego na motocykl ponieważ mi to nie przeszkadza .


Tom_Q, Sory ale ty chyba nie wiesz jakie jest prawo , każdy tunning jeżeli następuje zmiana mocy teoretycznie należy wpisać zmiane w dokumentach :roll:

Co do Speedfighta napsize poraz kolejny mi to wcale nie przeszkadza ja tylko odpowiadałem na to co pan Marcin pisał tyle więc nie musisz się popisywać :roll:




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tuning jak tuning, nieoplacalny, dla ludzi z pasja ...

Ale inna sprawa jesli montujesz tylko wydech, wario, reszta seria - Na to pozwolic moze sobie kazdy, a osiagi na pewno sie podniosa. W silnikach p/g obroty na serii 12 tysiecy nie sa zbyt duze, spokojnie daje rade taki silnik.
Nie mowie o chinolu, ktory nei wytrzymuje rezonanzu i zaraz puchnie tlok.


Ogolnie mowiac - Do markowej seii dajac sportowy wydech osiagi ida znacznie w gore, na pewno nie meczysz silnika, o spalanie nie ma co sie martwic, tak jak pisze Marcin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy