Dzisiaj jest 16 sie 2025, 8:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2012, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 13:38
Posty: 256
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Tak jak w temacie. Chodzi o awaryjność, zużycie itp:)



P.S nie chodzi mi też o żadne 70cc tylko np 50cc z jakimś wydechem sportowym, wario




_________________

Obrazek
Moje NRG mc2
viewtopic.php?t=257656


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 11:59
Posty: 49
Pojazd:
kamilo1108 pisze:
Tak jak w temacie. Chodzi o awaryjność, zużycie itp:)


Jak się raz ruszy to potem już trzeba trochę pogrzebać, a to że dokupujesz jakieś graty do silnika 50cc ale które są przeznaczone do 50 cc to nie nadwyrężysz silnika po prostu wyzwolisz jego moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Zwiększa się temperatura w całym napędzie, jeżeli wkładasz np wydech sportowy i wariator, bardziej zużywa się pasek,sprzęgło, dzwon. Zwiększa się również lekko spalanie.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
elastyna pisze:
Zwiększa się temperatura w całym napędzie, jeżeli wkładasz np wydech sportowy i wariator, bardziej zużywa się pasek,sprzęgło, dzwon. Zwiększa się również lekko spalanie.
_______________
:lol: :mrgreen:

Dlaczego? jeśli masz serię z dyszą pokroju 75-98 spalanie nie wzrośnie nawet spadnie po zmianie wydechu na sportowy... Tak samo z wariatorem, przy niższej prędkości obrotowej osiągnie wyższą prędkość, więc jest ekonomiczniejszy. Bardziej się nagrzewa? Nie powiedziałbym abyś odczuł różnicę.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Znaczy się z tym nagrzewaniem to zależy od tunningu , bo możesz mieć lekkie rolki gdzie wszystko kręci się szybciej i to pewnie tym była by spowodowana różnica .
A możesz mieć ciężkie rolki co mogą obniżyć spalanie .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
OSYSEK pisze:
A możesz mieć ciężkie rolki co mogą obniżyć spalanie .


Bo silnik będzie pracował na dużo niższym przełożeniu i będziesz musiał więcej gazu odkręcać aby się rozpędził (w przypadku na prawdę cięższych rolek może się w ogóle nie rozpędzać...) ??? NIE WIESZ NIE PISZ!




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 18:45
Posty: 82
Lokalizacja: NS,Chełmiec
Pojazd:
konsekwencjami tuningu sa :
chudszy portfel
mandat (chyba ,ze masz dobre hamulce i wzrok xd)
wieksza predkosc
spalanie xd
moze cos jeszcze ale pominalem :P




_________________

Obrazek
Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
kacperlebdowic pisze:
konsekwencjami tuningu sa :
chudszy portfel


Na moje - nie masz kasy - nie zabieraj się za tuning. BTW. osobiście wolę wydać kasę na tuning niż na jakieś fajki, wódki, melanże. Zresztą na hobby, jedzenie i jakieś inne pierdoły zawsze się kasę wydawało - i nikt nie płakał, że ma chudszy portfel. :wink:

kacperlebdowic pisze:
mandat (chyba ,ze masz dobre hamulce i wzrok xd)


Jeśli nie będzie szarżował, jeździł po 80-90km/h w terenie zabudowanym to raczej nie ma szans na mandat, a jak wiadomo na prostym odcinku "gdzie nigdy nie stoją" można przyspieszyć.

kacperlebdowic pisze:
wieksza predkosc


Zgadzam się z tym punktem.

kacperlebdowic pisze:
spalanie xd


Ktoś kto zabiera się za przeróbki powinien wiedzieć, że tuning [w szczególności zmiana cylindra na większą pojemność] wiążę się z większym spalaniem :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 13:38
Posty: 256
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio nrg mc2
W terenie zabudowanym rozpędzam się najwyżej do 60km/h :), kasy nigdy mi nie szkoda da skuter. Gdzieś czytałem że zmniejsza się żywotność cylindra ale nie wiem czy to prawda :P




_________________

Obrazek
Moje NRG mc2
viewtopic.php?t=257656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Marcin194, rozwiń tą myśl z tym spalaniem ;D
mam full serie tylko wydech sport, 17,5 mm dellorto no i wiadomo regulacja napędu i mam dysz 70 tke... jak bym dał 80 spalanie by spadło ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Marcin194, Nie prawda !
O ile się nie myle polini dodaje oryginalnie do swojego zestawu rolki 7 g które już są cięższe . Zakładając nawet rolki 8,1 uzyskujesz bardzo dobre osiągi obniżające obroty i to wcale nie znaczy że trzeba więcej gazować żeby jechać te załóżmy 70 .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
konsekwencje:

-mandat
- zabranie dowodu rej.
- sprawa w sądzie
- kara
- ew. zakaz prowadzenia pojazdów

takie konsekwencje jeżeli nie przerejestrujesz motoroweru na motocykl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
barto96, No tak racja ale u nas w Polsce prawie się to nie zdarza szczególnie przy takim lekkim tunningu , zresztą nawet jak jest jakaś 70 , to piszą na niej 49 .

barto96 pisze:
takie konsekwencje jeżeli nie przerejestrujesz motoroweru na motocykl


Ale czy przez zmianę wydechu a nie pojemności trzeba przerejestrowywać na motocykl ?
Bądźmy szczerzy nawet seryjne 50 cc przekraczają 45 km/h.




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Teoreczytnie to jeżeli skuter/motorower jest odblowany to prawnie jest to już motor.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 22:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
OSYSEK, ale prawnie to już nie motorower, jak trafisz na policjanta skur*ysyna które ciągle że takie przepisy to przesrane, ale w np stop drogówka, normalnie to ci sami policjanci by cie pusclili ale nie przed kamerami bo skandal by był


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 23:13 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 22:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
OSYSEK pisze:
A możesz mieć ciężkie rolki co mogą obniżyć spalanie .

Powyżej sugerujesz, że wrzucenie cięższych rolek niż optymalne, niż te które powinny być skutkuje zawsze obniżeniem spalania.

OSYSEK pisze:
Marcin194, Nie prawda !
O ile się nie myle polini dodaje oryginalnie do swojego zestawu rolki 7 g które już są cięższe . Zakładając nawet rolki 8,1 uzyskujesz bardzo dobre osiągi obniżające obroty i to wcale nie znaczy że trzeba więcej gazować żeby jechać te załóżmy 70 .


Tu już mówisz o konkretnym skuterze z konkretnymi modyfikacjami...

Cytuj:
Bo silnik będzie pracował na dużo niższym przełożeniu i będziesz musiał więcej gazu odkręcać aby się rozpędził (w przypadku na prawdę cięższych rolek może się w ogóle nie rozpędzać...)


Jeśli rolki są za ciężkie, pasek wychodzi na maksymalny krąg na wariatorze w zbyt szybkim tempie, co skutkuje tym, że podczas jazdy skuter nie może się wkręcić. Energia przeznaczona na rozpędzanie zostaje tłumiona przez złe ustawienie napędu, większość mieszanki po prostu wylewa się wydechem i filtrem bo silnik jej nie zużywa (dostaje mieszanki na tyle by kręcić obroty maksymalne a kręci zaledwie[przykładowo] 40% z tego co powinien przy taki rozwarciu manetki) Spróbuj włożyć do setu typu rejsing na wariatorze lekko rolkowym jak Hebo NG, Rolki 6.5g i nawet centralę hebo 90%. Gwarantuje Ci że nie przekroczysz 40-50km/h, obroty nie będą wysokie, nawet nie dojdą do średnich, a skuter będzie spalał hektolitry paliwa, ze względu na konieczność położenia przepustnicy w skrajnej pozycji... Znacznie więcej niżby miał rolki 2g przy tych samych innych czynnikach.

OSYSEK pisze:
Bądźmy szczerzy nawet seryjne 50 cc przekraczają 45 km/h.

Więc to nie motorower a motocykl kategorii A1 zarejestrowany na motorower. Przestępstwo. Ale cóż...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 6:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Tak , Tak to jest wykroczenie . Alee ... ja bym na to nie zwracał uwagi :) i po 2 . sprawy w sądzie nie będziesz miał . jedynie mandat od 50-150 zł jeżeli masz skończone 15 lat :)
a co do tuningu to który cep jezdzi 45 km/h ? to po jakiego (.......) mu Motorower ? na Rowerze szybciej jezdzisz . więc grzebaj tyle ile się da . bo polica przymruża na to oko ile on wyciąga . tylko ile ty jedziesz na to patrzą . bo oni wiedzą że jak se kupisz CHinola na biegi w Biedronce to on juz 80 km/h lata ... a przciesz jak kupowałeś to pisało Motorower 4,3 KM i v-max 45 km/h :D a jedzie 80 jednak ? Oj Oj :) ja mam jakoś gdzieś te wszystkie prawa przepisy itd. Chcesz to tuninguj ! Tego nikt nie zabrania ! :)




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 7:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Vein12, jak już coś to trzeba mieć 17 lat aby móc dostać mandat:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 7:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
barto96 pisze:
OSYSEK, ale prawnie to już nie motorower, jak trafisz na policjanta skur*ysyna które ciągle że takie przepisy to przesrane, ale w np stop drogówka, normalnie to ci sami policjanci by cie pusclili ale nie przed kamerami bo skandal by był


Ew. może cię co najwyżej skierować na badania technicze, chyba, że koło radiowozu przeprujesz 100km/h. :wink: Bądźmy szczerzy jak nie wychylasz się z tłumu i nie jeździsz jak idiota policja cię nie zatrzyma.

Jestem ciekaw ile leci ci twój CPI i czy masz go zarejestrowanego na motocykl :lol:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 8:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Marcin194, Gość mówi o tunningu wydechu wariator , nie mówię przecież żeby wsadził do seryjnego wariatora rolki 9 g .


Także daruj sobie takie: Nie wiesz nie pisz .


Marcin194 pisze:
Więc to nie motorower a motocykl kategorii A1 zarejestrowany na motorower. Przestępstwo. Ale cóż...


Jestem szalenie ciekaw czy twój motor nie ważne jaki masz który na pewno przekracza 45km/h jest zarejestrowany na A1 .
Nie wspomne o twoim projekcie gdzie jeżeli moc się zmieni to też powinno zostać zmienione w dokumentach .
Oczywiście mówię to czysto z teoretyki nie koniecznie z praktyki .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy