Dzisiaj jest 02 maja 2025, 10:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2016, 16:39 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Ale cylinder nie ma rys wiec?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sty 2016, 16:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Więc zrób jak napisał robdk tylko, że nowym pierścieniem. Wszystko się zużywa. Możesz jeszcze spróbować dokręcić nakrętki głowicy (tylko z czuciem, a nie lewarkiem o długości 60cm).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 16:59 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Za chwile sprawsze bo mam wykrecony cyl pierscien tez nowy dam znac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 17:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
W przypadku gdy np. nie trzyma zawór membranowy lub uszczelniacze to kompresja spada a cylinder może być dobry. Dodam, że uszczelniacze po jakimś przebiegu w tych temperaturach zewnętrznych mogą nie doszczelniać.
Chyba się przejęzyczyłeś .W skrzyni korbowej występuje podciśnienie wywołane ruchem tłoka[0,5-1bar],co do reszty się zgadzam że nieszczelności na uszczelniaczach i połączeniu króciec -gaźnik lub prześwity na membranach powodują problemy z odpaleniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 18:26 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Przerwa na zamku jest 0,2-0.3
A i nie miał wtedyodpalaniem z odpalaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 18:36 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wszystko zgoda, ale raczej chodziło mi, że po kompresji nie określimy jednoznacznie czy to cylinder, czy coś innego. Już miałem takie co nawet 5 bar nie nabijały a po wymianie uszczelniaczy latały przepięknie.
Wiadomo, że padający cylek też kompresji trzymał nie będzie.


Ups poleciało troszkę postów... a odpowiedź była do poprzedniej strony.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 18:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
n0ooRt pisze:
robdk pisze:
W przypadku gdy np. nie trzyma zawór membranowy lub uszczelniacze to kompresja spada a cylinder może być dobry. Dodam, że uszczelniacze po jakimś przebiegu w tych temperaturach zewnętrznych mogą nie doszczelniać.
Chyba się przejęzyczyłeś .W skrzyni korbowej występuje podciśnienie wywołane ruchem tłoka[0,5-1bar],co do reszty się zgadzam że nieszczelności na uszczelniaczach i połączeniu króciec -gaźnik lub prześwity na membranach powodują problemy z odpaleniem.

I tak i nie. Gdy tłok idzie do góry jest podciśnienie i zasysa mieszankę ale gdy idzie w dół następuje wstępne sprężenie mieszanki i gdy się otworzy okno wtłaczana jest mieszanka do cylindra. Sprężanie w cylindrze jest w relatywnie małej przestrzeni roboczej całego cylindra. Każda niesprawność poniżej tłoka ma bezpośredni wpływ na wartość kompresji gdyż od tego zależy ile tej mieszanki się dostanie nad tłok.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 18:48 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Hmm czyli remont silnika by byl najlepszym rozwiązaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 19:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
patryk4050 pisze:
Ale cylinder nie ma rys wiec?
I nie musi miec aby nie trzymał kompresji.Nawet wymiana pierścieni może nie pomóc.Sam mam taki cylinder malossiego gdzie tuleja w cylindrze jak i sam tłok[od strony okna wydechowego] po dokładnych pomiarach zrobił się jajowaty icylek stracił na kompresji.Najprawdopodobniej spowodowane to było ciężar tłoka +korbowodu.Organoleptycznie zero zużycia i zero rys na tłoku i tulei cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 20:23 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Trzeba by bylo zmierzyc srednicowką dzieki za odpowiedzi a wymiana samego cylindra,tlok,itd cos da czy trzeba te uszczelniacze tez trudny to zabieg? Rozpolowic silnik by trzeba bylo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 21:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
uszczelniacze wymienisz z zewnątrz, nie trzeba rozpoławiać.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 18:36 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Dzieki,jak by co będę pytał

-- 01 lut 2016, 18:36 --

witam odświeżam temat co myślicie o firmie reacing bee?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
China :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2016, 11:24 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Nowe pytanie po wymianie uszczelniaczy,cylindra i tłoka nadal nie ma odpowiedniej kompresji i nie odpala już nawet.
Co to moze byc za przyczyna takowego zachowania?


Ostatnio zmieniony 11 lut 2016, 12:28 przez patryk4050, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2016, 11:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
patryk4050 pisze:
Nowe pytanie po eiymianie uszczelniaczy,cylindra i tłoka nadal nie ma odpowiedniej kompresji i nie odpala już nawet.
Po czym wywnioskowałeś że niema kompresji?.Paliwo dochodzi do cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 15:30 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Sprawdzilem manometrem jest 6-6.5bar

-- 14 lut 2016, 15:30 --

Odświeżam ma ktoś jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 16:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Sprawdzałeś zawór membranowy?
Jak dokonujesz pomiaru masz odkręconą manetkę gazu na full?




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 15:00 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Tak na fulla metka zawór jest wymieniony ala z lewej strony membranki jest taki minimalny dosłownie 0.05mm luzu,czy tam przeswitu.
chciałbym dodac że mam cylinder 72ccm a gaznik zamiennik seryjnego tak myślę ale to chyba nie przez to nie chce odpalic ??
Prosze pomóżcie uszczelniacze mam corteco.

-- 15 lut 2016, 15:00 --

Ma ktos jakis pomysł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 18:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokręć głowicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 19:08 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Dokrecilem juz dawno i co dalej proponujecie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy