Dzisiaj jest 19 lut 2025, 17:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2012, 19:27
Posty: 36
Lokalizacja: Tuning
Pojazd:
ale da rade?




_________________

Nie pomagam w sprawie informacji na temat odchudzania tłoków ani innych informacji , tylko portingi



Zajmuje się portingami cylindrów , tanio .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
dejmian12 mnie twoje żałosne wypowiedzi h*j obchodzą,
nie będe słuchał gówniarza,który tylko nabija sobie chore posty i i wyobraża sobie że nie wiadomo kim on to nie jest ! dzieciaku masz 14lat, a nawet widziałem jak miałeś 12 parę dni temu...(chore) więc skończ podstawówkę i dorośnij do poziomu tego forum-wtedy pogadamy,
a póki co nie udzielaj się więcej w tym temacie !




------------------------------------
a wracając do tematu:
Cytuj:
W peugeocie ciężko by było chyba dać dolot pod wydechem lecz nie ma rzeczy niemożliwych

wydaje się skomplikowane :D

ale teraz właśnie pytanie,które rozwiązanie lepsze I czy II ?
każda opinia z uzasadnieniem bardzo mi pomoże i przy okazji innym :mrgreen:




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 15:29 przez pablo176, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 15:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pablo176, ma to być to Twojego draga?
Bo jeśli ogólnie do Peugeotów to seryjny wydech nie będzie pasował ;)


Ale taki układ ssący będzie o wiele lepszy, zmniejszy to drogę mieszanki oraz zmniejszy szkodliwą komorę ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Maciek1997 haha zgadłeś :mrgreen:

Cytuj:
Bo jeśli ogólnie do Peugeotów to seryjny wydech nie będzie pasował

ogólnie to będzie pasował nawet i ten co ja teraz mam w dragu,ale nad tłumikiem już kiedyś pracowałem i zdradzę,że będzie inny :P

Cytuj:
Ale taki układ ssący będzie o wiele lepszy, zmniejszy to drogę mieszanki

no własnie tylko,że chcę uzyskać mniej więcej podobne parametry do tych co w silnikach Horizontal, a tam jest różnica taka że dolot jest połączony bezpośrednio z boostem...i nie wiem jak to rozkminąć :)
-ale jeden parametr już będzie podobny-bezpośredni dolot do kanałów głównych( sposób II )




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pablo176, to rób spawaka ;)

Ale boost powinien być dobrze .
Pamiętaj jeszcze że cylinder wchodzi w kartery. Więc mieszanka powinna się odbić od tulei i polecieć do boosta ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 15:46 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
narazie nie zdradze planów wydechu :D
narazie muszę rozkminić z tym bezpośrednim króćcem :P

Cytuj:
Pamiętaj jeszcze że cylinder wchodzi w kartery. Więc mieszanka powinna się odbić od tulei i polecieć do boosta

tylko,że właśnie w rozwiązaniu I , bo w drugim nie wiem jakby się to zachowywało... bo boost się na końcu sam ukierunkowuje,tak jak powiedziałeś, tylko właśnie nad tym II sposobem myśle i porównuję z rozwiązaniem w horiz.

Macie jakieś pomysły? zapraszam również innych, każdy mały pomysł się liczy,

byłbym bardzo wdzięczny gdyby udzielili się starsi tunerzy :D




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 16:17 przez pablo176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 16:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pablo176, lepsza by była 1 opcja.
W drugiej opcji będzie się cofać więcej mieszanki.
W 1 opcji zobacz że zawór jest tak ukierunkowany że mieszanka wpada prosto w ruch obrotowy z wałem.

2 opcje można zastosować ale wtedy musiałbyś wstawić inny zawór.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
W 1 opcji zobacz że zawór jest tak ukierunkowany że mieszanka wpada prosto w ruch obrotowy z wałem

nie obraź się ale ty masz chyba problemy z czytaniem ze zrozumieniem :P :D

sam robiłem te i rysunki i do tego wyraźnie opisałem:
Cytuj:
zalety układu:
-zasilanie jest bezpośrednie,
-część mieszanki wprawiana jest w częściowy ruch obrotowy(odrzut),
co umożliwia lepsze zasilenie kanału Boost

:D




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pablo176, sorry nie do końca przeczytałem ;)
Ale moim zdaniem będzie lepszy wariant 1.
Do tego kartery jeszcze trochę inaczej zrobić ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
Do tego kartery jeszcze trochę inaczej zrobić

czyli?

dobra twoje zdanie już znam :) zapraszam innych do opinii :D




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 13:59
Posty: 23
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Popatrz sobie ile tylko w p/g lub minie masz więcej szkodliwej powierzchni kanału (tu gdzie te zielone strzałki) na to membrana, potem znów króciec i szkodliwa powierzchnia, więc Peugeot ma najmniej.... Ale to i tak nie ma wpływu na moc.

Co do króćca s6, widziałeś go ?? On jest pozaokrąglany tyle aby membrana się otworzyła, a jej koniec wchodzi w dolot, ja sam musiałem ten króciec powiększać bo membrana się za mało otwierała... A planuję zrobić nowy sam, jeszcze większy ;)
Obrazek

Silnik najlepiej pracuje jeśli dolot mamy naprzeciwko wydechu, czego w peu nie uzyskasz...

Zainwestuj lepiej w porządny porting i profesjonalnego spawaka, poszukał bym też jakiegoś zapłonu, seryjny naprawdę się nie nadaję.... Strasznie zmniejsza elastykę silnika i stawia bardzo duże opory, ciężko wejść w rezo przez szkodliwą wagę magneta.


Patrząc na Twoje filmiki, masz strasznie niskie obroty, na pewno za ciężki rolki. Jak mówię porting na dane obroty i do tego spawak, potem większe wario i dobranie dłuższego paska, później bawisz się nad startem pracując przy sprzęgle.

Widzę także że masz za wczesny zapłon. Seryjnie założone magneto na klin daję opóźnienie zapłonu równe seryjnemu silnikowi, trzeba przesuwać magneto i się bawić lampą stroboskopową co i tak nie da najlepszych rezultatów, co prawda zapłon będzie poprawny ale waga magneta masakra....


Przerabiałem te tematy u siebie, takze nie szukaj dziury w całym z jakąś zbędną powierzchnią. Możesz jedynie zatkać ten otwór po wałku od napędu dozownika..


Jakieś pytanie ???




_________________

Obrazek
https://www.facebook.com/BuksTuningCenter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
:)
Cytuj:
Co do króćca s6, widziałeś go ??

tak miałem go w posiadaniuw hondzie póki mi go ktoś nie gwizdnął.... pamiętam dobrze jego budowę, i gdy membrana była włożona brakowało z 3-4mm do konca króćca a dolicz do tego powierzchnię kanału w karterze-to uzyskujesz ok 30ml więcej objętości komory, ale dobra...
w hondzie miałem go i poprawił mi tylko dół, a pracował z cylem hebo manston(do peugeota)był bez przróbek,gaźnikiem 17,5 i wydech yasuni r :wink:

Cytuj:
Patrząc na Twoje filmiki, masz strasznie niskie obroty, na pewno za ciężki rolki. Jak mówię porting na dane obroty i do tego spawak, potem większe wario i dobranie dłuższego paska, później bawisz się nad startem pracując przy sprzęgle

powiem tak,idę po kolei -cylek mam przygotowany,a wydech staram się zamówić...
miałem zestaw rolek od 4.5 do 9 g, więc cię zaskocze bo pracuje na 5.5g-konfiguracja ta mi się podobała,
ten cylek co jest teraz,strojony był do tego tłumika-ale metodą prób i błedów...uzyskałem ciekawą jak dla mnie konfigurację, gdyż rezo jest rozłożone nie aż tak wysoko jak myślałem
Cytuj:
Zainwestuj lepiej w porządny porting i profesjonalnego spawaka, poszukał bym też jakiegoś zapłonu, seryjny naprawdę się nie nadaję.... Strasznie zmniejsza elastykę silnika i stawia bardzo duże opory, ciężko wejść w rezo przez szkodliwą wagę magneta

zapłon-zapłon jest przestawiony-przestawiłem go klinem typu Z i przestawiałem czujnik halla,co prawda dużej konfiguracji nie miał ale strobek widział zmianę :P
zapłon planuję od husqvarny 250-mały rotor itd.
a co do portingu i spawaka-będe podchodził do tego tak: cyl mhr team II-wydech też mhr II
wtedy konfiguruję tylko napęd bez obawy o złe zestrojenie zestawu :)

wielkie dzięki za opinie :D :D :D

PS

A ktory sposób rozwiazania tego dolotu uważasz za lepszy?
bo na tym mi bardziej zależy :mrgreen:




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 18:29 przez pablo176, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 18:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po pierwsze to zluzuj trochę poślady pisząc te posty.

W obydwóch Twoich sposobach będą przeszkadzać nóżki tłoka. Do tego wirujący wał=zawirowania=spadek osiągów. W jakim celu chcesz w ogóle coś takiego robić od strony wydechu? Nagrzany gaźnik i dolot to też spadek osiągów.
A zawór jest lepszy, ponieważ ma lepszy przepływ, zwiększenie pojemności skrzyni jest wymuszone wielkością zaworu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
Po pierwsze to zluzuj trochę poślady pisząc te posty

what? do ciebie tego nie pisałem,chciałem wyjaśnić poprzedniemu rozmówcy, nie wiem po co
odrazu takie negatywne nastawienie... wcale nie starasz się pomóc tylko krytykujesz :wink:

Cytuj:
W obydwóch Twoich sposobach będą przeszkadzać nóżki tłoka

w czym,membrana byłaby umiejscowiona "niżej niż dolna krawędź tulei",
a co do tych zawirowań to zawsze się tworzą i będą tworzyć w tej częśc układu..




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 21:51 przez pablo176, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
sory za PP

ale ciekawy temat znalazłem o podobnym rozwiązaniu zasilania:
http://www.ciaocrossclub.it/root/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=29436

również patrząc na to nasuwa się myśl o negatywnie wpływającym wirującym wale

i jakie są wasze spostrzeżenia? :)
bo moje,że wpływa negatywnie w znikomym stopniu...




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 22:58 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
pablo176,
Chociaż wał jest gładki i gdy się obraca nie tworzy dużych zawirowań, ale pamietaj że to sworzeń dolny korbowodu działa jak łopatka i powoduje wirowanie mieszanki w tym samym kierunku a wał przy obrotach rzędu 10000rpm potrafi mocno rozkręcić mieszankę w skrzyni korbowej.


Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 23:05 przez dawid54, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
Chociaż wał jest gładki i gdy się obraca nie tworzy dużych zawirowań, ale pamietaj że to sworzeń dolny korbowodu działa jak łopatka i powoduje wirowanie mieszanki w tym samym kierunku

ale odkrycie... :)
co do tych obrotów to zauważ,jaki przy 10tyś rpm jest wzrost podciśnienia w skrzyni,
a w ogóle to nie mogą się tworzyć duże zawirowania bo mieszanka to nie ciecz tylko gaz...




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 0:17 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Słuchaj rób jak uważasz ale gaz też potrafi wirować i na pewno będzie wirować w skrzyni co będzie powodować że mieszanka będzie "pchana" spowrotem do zaworu
Według mnie nie zda to egzaminu :wink:
Ale pamiętaj to są moje spostrzeżenia i możesz się ze mną nie zgadzać ale fizyki nie oszukasz :<




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy