Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 13:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tzn iglice ruszasz tylko wtedy jesli pomiędzy małym otworzeniem manetki a maxymalnym masz dziurę (powiedzmy że na pół manetki jest dziura że jej brakuje wtedy iglice podnosisz)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 19:01 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
mialem ta dziure wlasnie jak iglica byla na 1 stopniu ustawiona potem znajomy powiedzial mi ze skoro wymienilem wydech, filtr i dysze to zebym ustawil na 4 stopniu iglice ale mi sie strasznie dusil i nie dalo sie jezdzic bo gasł chyba ze wlaczylem ssanie to juz tak sie nie dusil od razu tylko po jakims czasie jazdy a na postoju jak gazowalem z ssaniem to bylo wszystko ladnie i super wchodzil na obroty a bez szybko gasl, potem ustawilem na 3 stopien i troche lepiej ale i tak gasł a teraz mam na 2 stopniu i wszystko ladnie i nie dusi sie i nie ma dziury w obrotach
a ktora dysze polecacie zalozyc? bo mam 80, 105, 110, 115, 120 i chcialbym wiedziec ktora bedzie najlepsza do tego typu ustawien?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 20:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
spróbuj 115 jeśli nie zejdź do 110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 7:57 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:29
Posty: 37
Pojazd:
a mozecie mi powiedziec dlaczego sie tak dlawil jak zmienialem polozenie iglicy na ten 3 lub 4 stopień? i kiedy znowu ja przestawic? jak mi sie zrobi na tych ustawieniach na 2 stopniu dziura w obrotach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2011, 12:00
Posty: 97
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
seb94 pisze:
soltys13 pisze:
jesli chodzi o przełozenia 12 /60 kumpal tzr z leo v6 i zwykły wydech leci 110 wiećej nie wyciśniesz.

przełozenie 13/47 tz nie jest za dobre, tracisz sporo mocy. Jk cchesz poprawić przeplyw mieszanki to zmień membrane na porządną tuningową. Do tzr seryjnej świetnie nadaje sie furytech z króćcem lub malossi albo coś w tym stylu.

P.S.
Moja tzr na seri tyle leciała te 97 km/h bez problemu.



12/60 i 110?

to chyba już poza skale na 6 wykręcił

13/47 to dobrze przełożeni4e do zdrowej tzr

spokojnie leci 100-kę na 6 przy obrotach rzędu 10 tyś gdzie nie pałuje sie tka silnika

v-max na tych zębatkach na full serii to w zależności od wagi kierowcy 105-107/h po płaski (sprawdzone doświadczalnie)


wydaje mi się że masz problem z regulacją u siebie i najlepiej żeby zrobił to ktoś obcykany w temacie

samemu możesz to sprawdzić osiągając v-max i dodając ssania

jeśli przejdzie dalej obroty i wyciśniesz więcej to mamy przyczynę - zbyt uboga mieszanka


12/47 jest właściwym i odpowiednim przełożeniem. Jakbyś czytał ksiązke serwisowa to byś kolego wiedział że takie jest zalecane.

Po za tym po za skale nie wychodziło . i 110 było realnym przy 10.5 tys obrtów

co do membrany to warto zmienić i niech mi głupot nikt nie gada.
Kiepsko koledze pomagacie bym musiał ja się wziąść za regulacje to poszło by to w 20 min.


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 23:04 przez soltys13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
soltys13 pisze:
seb94 pisze:
soltys13 pisze:
jesli chodzi o przełozenia 12 /60 kumpal tzr z leo v6 i zwykły wydech leci 110 wiećej nie wyciśniesz.

przełozenie 13/47 tz nie jest za dobre, tracisz sporo mocy. Jk cchesz poprawić przeplyw mieszanki to zmień membrane na porządną tuningową. Do tzr seryjnej świetnie nadaje sie furytech z króćcem lub malossi albo coś w tym stylu.

P.S.
Moja tzr na seri tyle leciała te 97 km/h bez problemu.



12/60 i 110?

to chyba już poza skale na 6 wykręcił

13/47 to dobrze przełożeni4e do zdrowej tzr

spokojnie leci 100-kę na 6 przy obrotach rzędu 10 tyś gdzie nie pałuje sie tka silnika

v-max na tych zębatkach na full serii to w zależności od wagi kierowcy 105-107/h po płaski (sprawdzone doświadczalnie)


wydaje mi się że masz problem z regulacją u siebie i najlepiej żeby zrobił to ktoś obcykany w temacie

samemu możesz to sprawdzić osiągając v-max i dodając ssania

jeśli przejdzie dalej obroty i wyciśniesz więcej to mamy przyczynę - zbyt uboga mieszanka


12/47 jest właściwym i odpowiednim przełożeniem. Jakbyś czytał ksiązke serwisowa to byś kolego wiedział że takie jest zalecane.

Po za tym po za skale nie wychodziło . i 110 było realnym przy 10.5 tys obrtów

co do membrany to warto zmienić i niech mi głupot nikt nie gada.
Kiepsko koledze pomagacie bym musiał ja się wziąść za regulacje to poszło by to w 20 min.


masz jakiś dowód na to??

tak to tylko niczym nie poparte twoje wywody

mam dziwne wrażenie że na innym forum trochę po Tobie pojechali i się ściszyłeś a teraz próbujesz znawce udawać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2011, 12:00
Posty: 97
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
jak masz coś do mnie to na pw. Pojechać to ja ci zaraz moge.więc lepeij się nie udzielaj jak nei masz nic konkretnego do powiedzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy