Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2014, 11:37 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Mam maly problem w moim F-act'cie. A mianowicie wszystko bylo ok do wczoraj. Wyjechalem na droge odkrecilem manetke dobkonca a on zlapal wielkiego mula i nie chcial wejsc na obroty. Po chwili cos zaczęło napierdalac i silnik po puszczeniu manetki zgasl,i juz nie chcial zapalic.Dzisiaj odkrecilem kape ibtam wszystko jest ok. Troche pokrecilem rozrusznikem i zapalil...ale jak wszedl na wysokie obroty znowu z silnika dobiegl taki metaliczny dzwiek i silnik zgasl i nie szlo zapalic.Przy kreceniu i kopaniu kickstarterem slychac ten metaliczny dzwiek z silnika. Czy mozliwe ze wal szlak trafil.?

-- 14 lip 2014, 11:50 --

Dodam jeszcze ze nie ma luzow ani na magnecie ani na wario

-- 14 lip 2014, 12:37 --

Kolejne info. Kompresja spadla...kopka chodzi chodzi z malym oporem




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2014, 11:53 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Rozbieraj cyla i zaglądaj tam i patrz co i jak.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Rozbieraj cyla i zaglądaj tam i patrz co i jak.


x2 i jak mozesz to zrób fotki i je tu wrzucaj :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Obstawiam łożyska, lub rolki się skończyły :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 10:55 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Rolki były niedawno zmieniane...więc to nie one. Może uszczelniacz na wale sie rozsypal coo.? Bo wczoraj prubowalem go na kickstarterze machnac to strzelil tak dosyc energicznie z wydechu..




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 12:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mazibox99 pisze:
Może uszczelniacz na wale sie rozsypal coo.?
a metaliczny dźwięk wydobywa się z gumy,chłopie nie zadawaj bezsensownych pytań bo nikt z nas nie jest jasnowidzem ,rozbieraj to i sam zobaczysz co się tam stało ,jak nie ogarniasz to do mechanika,pisaniem postów na pewno tego nie naprawisz a skuter i tak stoi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 10:06 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Mówiąc o uszczelnianiaczu miałem na myśli że łożysko bądź co innego się posypało i uszkodziło Uszczelniacz.!


I narazie nie mam możliwości rozebrać cylka...mój mechanik jest na chorobowym.

I trochę grzeczniej proszę. Po to jest to forum chyba nie.? Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to się nie wypowiadaj.




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 10:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mazibox99 pisze:
I trochę grzeczniej proszę. Po to jest to forum chyba nie.? Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to się nie wypowiadaj.


Chyba wszyscy juz tobie wyzej napisali co masz w pierwszej kolejności zrobić, bo nikt tu nie wywróży co jest nie tak na odległośc




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 11:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie rozumiem po co zakładać temat trując dupę innym ,skoro skuter i tak idzie do mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 22:23 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
No i po co te posty nie wnoszace nic do tematu.?

-- 16 lip 2014, 23:23 --

n0ooRt pisze:
Nie rozumiem po co zakładać temat trując dupę innym ,skoro skuter i tak idzie do mechanika.

Zapewne po to zeby mechanik wiedzial czego i gdzie szukac najpierw.

A skoro "truje ci dupe" to na cholere sie udzielasz ;/




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 13:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie tak, jeżeli raz usłyszałeś metaliczne stuki dochodzące z silnika to po cholerę go na chama próbowałeś odpalić i wkręcać na wysokie obroty, skoro się tak stało to jest znak, że coś jest nie tak i się sypło, jak dla mnie łożyska, jak mnie się SKF posypały to też były metaliczne stuki i chrobotanie, silnik się wkręcił i zgasł, wymiana łożysk rozwiązała problem u Ciebie będzie prawdopodobnie to samo, a gdyby uszczelniacz nie trzymał, to byś go za chiny ludowe nie odpalil, bo jakby był nieszczelny to raz, że olej by jebał od strony wario/magneta a druga sprawa nie miałbyś kompresji..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 10:24 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
No właśnie kompresji nie ma..odpalić już nie idzie...Ale olejem nigdzie nie chlapie




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 12:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
No to skoro nie ma kompresji to chyba wiadomo, że coś nie tak z układem cylinder-tłok. Bez sensu oddawać do mechanika skuter z powodu takiej awarii, przecież to można samemu w 15-20 min zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 19:10 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Dawidovvy pisze:
No to skoro nie ma kompresji to chyba wiadomo, że coś nie tak z układem cylinder-tłok. Bez sensu oddawać do mechanika skuter z powodu takiej awarii, przecież to można samemu w 15-20 min zrobić.


Wiem o tym...ale jak pisalem wczesniej nie mam osprzetu zeby rozebrac go :)




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 19:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mazibox99 pisze:
Wiem o tym...ale jak pisalem wczesniej nie mam osprzetu zeby rozebrac go

Nie masz zwykłych kluczy nasadowych itp. ? :D Przeciez do tego nie trzeba niewiadomo jakiego sprzętu




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 21:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Toć, żeby ściągnąć cylinder to wystarczy w przypadku AC ściągnąć osłony chłodzenia i klucz nasadowy 10, żeby odkręcić głowicę, dosłownie 15min roboty, ściągasz cylinder i wszystko wiesz..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 21:05 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Ok. Problem rozwiązany. Kiła lata dalej :d




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 21:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
mazibox99, Napisz co byłe nie tak , i co zostało zrobione.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 14:16 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Pierwszy pierscien szlak trafil. Później jak znajdę chwile czasu to wstawie jakieś fotki u siebie w temacie ;)

-- 23 lip 2014, 15:16 --

Jest kolejny problem. Mianowicie....rozpędzam sie na full manetce..i jak puszczam gaz i silnik nie zaczyna "pyrkać".. Dwa razy już mi przy tym zgasł. Prawdopodobnie tłok spuchl.wszystko to zaczęło się po wymianie tłoka na nowy.




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 14:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
też tak miałem na cylku o słabej kompresji że po puszczeniu gazu nie pyrkał jak to 2t ma w zwyczaju, jaki tłok? cyl po szlifie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy