Dzisiaj jest 22 lis 2024, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2016, 21:59 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
Witam mam pytania odnośnie piaggio vespa zip z 1994 r 49 ccm przebieg 23 tysiące:
1.jaki olej mu podawać?
czy może być motobil extra 2t semisyntetyczny bo taki zapodałem i paliwo 95 ?,dodam,że mam uszkodzony dozownik i musze podawać proporcję tak gdzieś na 4 litry połowe z połowy szklanki....
2. bo skuter wydaje,się,że chodzi genialnie wszystko silnik itd.jedyne co to,że koło się lekko kręci, widać,że zadbany jest w miare jestem 2 właścicielem,1 był niemiec mam papiery.
3.prędkośc osiąga narazie 50 km,gdzie są blokady......?
4.jaki ma zbiornik na paliwo w litrach? zebym wiedział jaką mieszanke robic....
6.co może się popsuć w nim?czyli czego moge się spodziewać? czyli co najlepiej mieć przy sobie w razie czego jaką część,czy co? jakie narzędzia do niego w ogóle?
7.musze sprawdzić stan świecy,gdyż na początku niewiedziałem to wlałem za dużo oleju i mi zacinał/zwalniał i musiałem wylać olej i wlać dużo mniej.............teraz już chodzi dobrze odpala od razu od kopki,rozrusznika czy musze coś zrobić ?czyli czy coś przeczyścić w razie czego,jeśli olej coś mógł pozostawić bo wcześniej wlałem go z 500 ml na raz albo więcej i tak jezdziłem i niewiedziałem,że ten dozownik niedziała?......
8..czy już lepiej coś zakupić do wymiany........?np. gażnik,wariator,czy co?
9.co może się popsuć w czasie jazdy,żebym niemógł odpalić skutera,jechać......?
10czy są jakieś przyrządy,które określają stan częsci cylindra itd....?
11.jaką świece do niego kupić najlepiej?cena niegra roli.......
12. i chyba najważniejsze jest tam taki kranik po prawej stronie pod ramą,czy lepiej,żeby pamiętał o tym,żeby go zamykać jak zgasze skuter bądz jak mam odpalić,że mam go otworzyć....?
C


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 kwie 2016, 22:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Olej podawać taki jak wcześniej chyba że wyczyścisz/zmienisz cyl na nowy to wtedy można syntetyk lać, nie podaje sie oleju na oko bo stawać w trasie będziesz często, kupuje się specjalną miarkę np. polini, stage6 z podziałką i wg. niej się leje olej do beny. Blokady to może być za mała dysza i zwężka w filtrze powietrza, pierścień na tulei wariatora, zawirowywacz spalin i zwężka w wydechu ale nie muszą być..tak naprawdę coraz mniej jest pojazdów z blokadami bo po prostu ludzie od razu je wywalają. Po takim przebiegu należy całkowicie zdemontować wariator, wymienić rolki i wariator jeśli ma próg ( a zapewne ma), tak samo przeciwtalerz wymienić, pas napędowy, przyda się nasmarować na nowo korektor, wydech przeczyścić jeśli nie był czyszczony, sprawdzić zużycie gładzi cylindra, stan pierścieni (jednym słowem kompresję), przeczyścić filtr, gaźnik i porządnie wyregulować, wymienić świecę (br8es/br9es), wymienić olej w przełożeniach, sprawdzić luzy na wale/korbie i pewnie łożyska wymienić, sprawdzić szczelność zaworu membranowego i jak płytki odstają to wymienić. Króciec jak spękany to wymienić. Nie ma tam czasem kranika na podciśnienie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2016, 14:09 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
niemam pojęcia jaki to kranik wiem,że jest raczej jeden kranik............
a co do przebiegu,to od jakiego przebiegu w zwyż jest mowa o dużym przebiegu od,którego przebiegu należy się bać o skuter..............?to na przyszłość bo troche chyba żałuje,że niewziąłem yamahy bzr za 900 zł przebieg 7000 ponad prawdopodobnie.......miała też papiery albo aprili rally za 750 zł przebieg ponoć 3000 tys. bez papierów do wymiany akumulator,troche chyba załuje...................ale fakt do aprili miałem aż 550 km,do yamahy 100 km i do tego piaggio tez 100 km za 700 zł,więc wybrałem piaggio............................ jeszcze miałem okazje kupić też gilere czerwoną przebieg ponoć 13 tys.za 700 zł po ojcu,który zmarł i dostał od kolegi,też bez papierów,ale też 500 km dojazd......do tego do wyregulowania gaznik aczykolwiek mogłem wynając kuriera za 200 zł...............zeby mi przywiózł połaszczyłem się na pare stówek,bo kasa mi potrzebna bardzo jest.............................




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2016, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
1. Olej połsyntetyczny może być, do serii raczej nie warto przepłacać. Jak robisz mieszankę sam, kup buteleczkę do jej robienia, kosztuje grosze, a wygoda wielka.

3. Najpierw powiedz co to za skuter Piaggio Zip, czy Vespa z '94?
4. Jak wyżej.
6. Popsuć może się wszystko, wiadomo. Jeśli nie ma żadnych objawów złej pracy to nie spodziewaj się niczego, zrób zwykły przegląd po kupnie i jeździj. Części przy sobie mieć nie musisz, to nie Komarek, żeby wymieniać świecę co 100km. Narzędzia podstawowe, do kuferka, jakiś śrubokręt, klucz do świec i tyle.
7. Skoro już chodzi dobrze, przymusu nie ma. Świece możesz profilaktycznie zmienić, bo kosztuje grosze, a będziesz miał czyste sumienie.
8. Skoro wszystko chodzi to nic zmieniać nie potrzebujesz, chociaż dla lepszych osiągów warto zainwestować w wydech. Ale to ciągnie za sobą regulację napędu i gaźnika.
9. Multum rzeczy, bez sensu wymieniać.
10. Są przyrządy pomiarowe które mierzą części, jak już będziesz potrafił je poprawnie używać, poznasz kilka podstaw metrologii, potrzebna będzie Ci jeszcze książka serwisowa dla twojego modelu, w której podane są dopuszczalne wartości zużycia.
11. Najlepiej świecę dedykowaną.
12. Jeśli jest to kranik ręczny (pokrętło, jeden wężyk), to warto go zamykać, szczególnie przy dłuższych postojach, chociaż póki zaworek pływakowy będzie sprawny nic złego się nie stanie jeśli będzie otwarty. Jeśli kranik podciśnieniowy, to możesz zapomnieć o jego istnieniu.

Odnośnie przebiegu, 23kkm to nie jest jakoś dużo. Wystarczająco by zauważyć zużycie n niektórych częściach, ale nadal nie aż tyle by myśleć o wyrzuceniu sprzętu na złom.

Zrób podstawowy przegląd i ciesz się jazdą, bo sezon się rozkręca.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 11:40 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
dobra dziękuje,w sklepie motoryzacyjnym powiedzieli mi,że jest to piaggio zip ,więc chyba piaggio zip 1
pozatym jaką mieszanke robić czyli ile oleju? pisze w necie że najlepiej 1:40 albo jeszcze lepiej 1:50 tak ktoś proponował lepiej do skuterów,gdyż wczoraj miałem problem bo jak mi się włączyła rezerwa paliwa,więc było gdzieś 0,5 litra albo litr paliwa to mi zaczynało zacinać skuter,objawy były takie jak wtedy jak za dużo oleju nalałem a sprawdziłem pojemnik na olej i ku mojemu zdziwieniu było go więcej niż powinno być na ten np.1 litr paliwa a to dopiero jak włączyła się rezerwa.....niestety niemiałem mozliwości sprawdzić ile dokładnie tego oleju bo niemiałem nic pod ręką i znów się zaczęły problemy musiałem kombinować itd. i musiałem zostawić skuter we wrocławiu i dzisiaj ojciec nim przyjechał,gdyż niemogłem wymienić świecy gdyż klucz,który kupiłem był za duży i musze go obciąć ale już jest ok jakoś wymienił świece musiał nagiąć plastiki ostro....pozatym gaznik jest do przeczyszczenia,więc ile tego oleju w końcu???.....a i mój tato powiedział,że mam robić mieszanke już w kanistrze i dodawać do baku na paliwo bo ten dozownik coś w cholere fiksuje i może zle podawać i zatrzymywać nawet olej......i dostałem duży [cenzura]...... pozatym na żadnej stacji niebyło tego oleju co chciałem bo wszystko po angielsku, może pisało tylko sintetic ale o tym zapomniałem,czy może być mineralny bo taki zakupiłem.........?niebieski.....?bo boje sie o wszystko teraz,a co do oleju i dozownika mam lęki i obsesje.... bo niemam zamiaru znów sie pieprzyć i skuter przechyaląć,żeby wyciekł olej.....a i tak nic ztego niewychodzi.....jak już sie zapcha gaznik.......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Skoro Zip MK1 to powinieneś█ mieć 4litrowy zbiornik.
Blokady standardowe, sprawdź gaźnik, wario, wydech.
Może być 1:50, chociaż troszkę więcej oleju nie powinno zaszkodzić.
Żadne kanistry, dobry olej bez problemu wymiesza się z benzyną, ważne żeby jedno i drugie było świeże i dobre jakościowo.
Czyszczenie gaźnika to podstawa, nie wiem na co jeszcze czekasz...
Na twoim miejscu lałbym półsyntetyka, ale jak kupiłeś już minerala to trudno, lej wypal i kup normalny olej. Nie wiem na jakiej stacji szukałeś, ale na każdej powinien być półsyntetyk, z pełnym gorzej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 16:24 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
ale można tak robić w kanistrze i wlewać do baku? to czemu dozownik niedozuje dobrze oleju tylko jest z tym problem,że za dużo jest tego oleju skoro dałem odpowiednią proporcje i tak jezdziłem i było dobrze dopóki niewyskoczyła mi rezerwa paliwa i wtedy się zaczęło i sprawdziłem poziom oleju zdecydowanie było za dużo..............?pozatym znalazłem już przewód do oleju i już problem z głowy z spusczaniem z przewracaniem skutera.....a gaznik już teraz własnie wróciłem,wszystko rozkręciłem i jeszcze tylko przeczyścić go...... a może wyregulować dozownik,czy da radę.....?albo kupić nowy...?
pozatym chyba to jest zip 1 z 1994 r. po w papierach mam,że vespa,ale w sklepie motoryzacyjnym mi powiedzieli,że to ciemnoty tak nazywali bo nieznali języka,czy coś takiego....a ,że to jest zip.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 17:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po pierwsze jak masz olej w dozowniku i dodatkowo mieszasz z paliwem to dostaje podwójna dawkę oleju i nie będzie chciało to jeździć, wiec albo zrezygnuj z dozownika i rób mieszankę1:50 albo przeglądnij dobrze cały układ podawania oleju z dozownika. Nie wiem jak jest w zipie ale u mnie w Piaggio sfera '94r. jest możliwość regulacji ilości podawanego oleju. Prawdopodobnie u Ciebie układ ten jest oparty na pasku i może jest wytarty lub uszkodzony i przez to nie podaje regularnie oleju? Co do paska to musisz sam sprawdzić, bo mam małe doświadczenie w p/g. Co do mieszania paliwa kanistrze to jest najlepsze rozwiązanie, bo masz 100% pewności, że olej się rozpuścił. Lejąc do baku to w pierwszej kolejności dajesz olej, a później tankujesz paliwo. Teoretycznie strumień benzyny z dystrybutora powinien doprowadzić do wymieszania się oleju w baku. W praktyce zawsze może byc wyjątek od reguły i przejedziesz jakieś 200m od stacji paliw, a resztę trasy będziesz pchał. Przy okazji jak będziesz czyścił gaźnik to spuść paliwo z baku do końca, bo może znajdować się tam np. woda i inne dziadostwo. Po tym wlejesz odmierzone paliwo i będziesz dokładnie wiedział jaka jest pojemność baku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 18:45 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
ja daje do dozownika tylko,ale już będe dawał do baku.....jeśli chodzi o jakiś pasek to jest linka......jakaś pod pojemnikiem oleju i ją dzisiaj odłączyłem i mi wyciekł olej,więc przeczyszcze sobie to benzyną i wyleje .........a pozatym paliwo już spuszczałem i do końca nieda sie spuscić nawet po zassysaniu pozostaje jakieś gdzieś 250 ml lub pół litra a pozatym, czy te paliwo może być wymieszane z olejem,czyli czy one się miesza razem już pózniej,że lepiej bybyło niejezdzić na tym paliwie już..... i wlać zrobione już ale wiadomo jak i ile.....?
?...... apropo czy dobrze bybyło przy okazji wymienić dzysze w gazniku......?jak tak to na jaką....?
czy wiąże się to z regulacją gaznika....? no chyba tak bo boje sie tego......czy w serwisie dobrze by wyregulowali gaznik....?czy oni regulują komputerowo bez mozliwości pomyłki i błędu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2016, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Dawkę z dozownika można regulować, jest o tym osobny temat. Pompa oleju jest napędzana małym paskiem, który musi być w należytym stanie, możliwe, że po tylu latach się skończył.
Jak odkręcisz zbiornik to spokojnie zlejesz całe paliwo, ewentualnie zostanie kilka ml, podobnie z samym odkręceniem kranika.
Jeśli korzystasz tylko z dozownika to paliwo miesza się z olejem dopiero w gaźniku.
Jeśli będziesz miał zdławiony dolot powietrza i małą dyszę, można zmienić na mniej restrykcyjne, ale oczywiście wiąże się to z kompletną regulacją. Czy serwis robi to dobrze? Wszystko zależy od konkretnego serwisu.
Raczej niewiele serwisów posiada sprzęt do pełnych pomiarów w celu idealnego wyregulowania, ale nie ma co się przejmować, wprawny mechanik wyreguluje należycie polegając na swoim doświadczeniu. Drobne odchyłki w regulacji nie będą miały katastrofalnych skutków, a grubą pomyłkę od razu wyczujesz, bo skuter nie będzie jechał jak należy.

Gummma pisze:
Lejąc do baku to w pierwszej kolejności dajesz olej, a później tankujesz paliwo. Teoretycznie strumień benzyny z dystrybutora powinien doprowadzić do wymieszania się oleju w baku. W praktyce zawsze może byc wyjątek od reguły i przejedziesz jakieś 200m od stacji paliw, a resztę trasy będziesz pchał.


Przy dobrym oleju wystarczy wstrząsnąć sprzętem po wlaniu oleju i powinien się wymieszać. Nawet jeśli nie stanie się to od razu, to i tak do zatarcia dojść nie powinno, a już na pewno nie po 200m.

Gdyby oleje tak słabo mieszały się z benzyną, miałbym naprawdę sporą kolekcję zużytych cylindrów. A tak zawsze wlewam najpierw paliwo, potem olej z buteleczki, płacę, małe wstrząśnięcie sprzęta i można ruszać w drogę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 9:13 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
chciałbym przeczyścić bak bo chyba sa jakieś zanieczyszczenia skoro niezchodzi do końca paliwo, jak to zrobić.....?trzeba coś rozkręcać?
czyli ten pasek gdzieś tam musi być.....?
tak samo dozownik oleju wolałbym przeczyścić bo może też są tam jakieś zanieczyszczenia skoro tak się dzieje..... i też jak to zrobić.....?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Do czyszczenia najlepiej część wyciągnąć. Zdejmij bak i przepłucz go benzyną.
Tak pasek jest pod wariatorem, musisz zdjąć wariator, żeby się do niego dostać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 13:09 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
dobra a teraz mam drugie pytanie.....czy jest możliwość że jak będe mieszał benzyne z olejem razem np. w kanistrze i do baku to coś się może stać......? bądz ze dalej będzie ten problem....?czyli czy lepiej zrobić dozownik,czy niemam sie czego bać.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 16:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
DumDum pisze:
Przy dobrym oleju wystarczy wstrząsnąć sprzętem po wlaniu oleju i powinien się wymieszać. Nawet jeśli nie stanie się to od razu, to i tak do zatarcia dojść nie powinno, a już na pewno nie po 200m.

Gdyby oleje tak słabo mieszały się z benzyną, miałbym naprawdę sporą kolekcję zużytych cylindrów. A tak zawsze wlewam najpierw paliwo, potem olej z buteleczki, płacę, małe wstrząśnięcie sprzęta i można ruszać w drogę.

Nic nie pisałem o zatarciu. Po pierwsze to jak tankuję to pod sam korek i nie widzę możliwości wstrząsania pełny bakiem (chyba ze mam podnieść stu kilowy skuter i nim telepać we wszystkie strony :D ). Po drugie to część oleju może osiąść na dnie, a co za tym idzie pociągnie go do gaźnika i po 200 metrach silnik zgaśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
mua thaoi pisze:
dobra a teraz mam drugie pytanie.....czy jest możliwość że jak będe mieszał benzyne z olejem razem np. w kanistrze i do baku to coś się może stać......? bądz ze dalej będzie ten problem....?czyli czy lepiej zrobić dozownik,czy niemam sie czego bać.?


Robienie mieszanki samemu to najbezpieczniejszy sposób, więc nic złego się nie stanie.

Gummma, o rozpuszczaniu oleju już pisałem, więc powtarzał nie będę. Ja tankuję prawie do pełna + trochę miejsca na olej i jakoś nigdy problemu nie ma z potrząsaniem. Nikt nie mówi o podnoszeniu skutera. Wystarczy pobujać prawo lewo, pouginać na amorku i gotowe, jeśli olej będzie dobry to musi się rozpuścić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2016, 23:55 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
teraz do was takie pytanie,bo wlałem zamiast około 50 ml na daną porcje to włałem około 30 ml czy nic sie niestanie bo już sie przjechałem 8 km i ok. wsyztsko jest po przeczysczeniu a awlałem tak mało z tego powodu bo mysle ze ten olej mógł gdzieś sie dostac i pozostac np. w cylindrze itd. więc wole zeby sie przepalił.....czy dobrze robie? więc jak tak to dlatego dałem mniej.......i jak coś jest to olej mineralny niebieski,pozatym sprawdzałem kompesje cylindra palcem i powiem wam,ze palca to mi niewypychało tak jak ktoś mówił ale troche takjakby chciało wypachać była siła wiatru dość dość,ale wypchać niewypchało......pozatym mam zamiar chyba sprzedać ten skuter za 600 zł i kupić coś innego i chyba wezme pozyczke a jak niedostane to sprzedam i kupiłbym coś takiego....co myslicie o tym......?
http://olx.pl/oferta/aprilia-rally-okaz ... 025ae65200
przebieg ma tylko 3 tys.... gościu mówi,że przy liczniku nikt niegrzebał bo śruby ma zardzewiałe .....pozatym tylko akumulator do wymiany cenzura 90 km..... to że bez papierów to mnie nieobchodzi.........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 0:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Rób mieszankę jak należy, jeśli miało być 50ml, lej 50. Chociaż nie wiem co jest dla Ciebie porcją.
Kompresje sprawdza się manometrem a nie palcem.
Aprilia ma świetny silnik, osobiście uważam, że to najlepszy silnik w skuterowych 50. Ale dla mnie skreślałby ją brak papierów. Co do licznika, na pewno ma więcej. Może po prostu licznik się już przekręcił. 3kkm to się za małolata robiło w kilka tygodni, a tu 16 letni skuter z takim przebiegiem?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 0:49 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
ale jak ztał w garażu..........cały czas prawie........... ,to co licznik może w ogóle fiksować?,że pokazywać np. dużo mniej niż sie jezdzi?tak może być? czyli zle chodzić cały czas?.....może być rozlegulowany.....?za małolata w kilka tygodni?czy to mozliwe?
a pozatym dlaczego papiery go skreslają.....? mi się wydaje,że bez papierów można za małą kase kupić coś naprawde fajnegooo.....!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 0:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Skoro cały czas stał, to czemu był malowany?
Co z tego, że kupisz sprzęt, skoro nie będziesz mógł się nim legalnie poruszać po drogach? I życie w strachu, że każdego dnia może zjawić się policja, zarekwirować moto, a potem skierować sprawę do sądu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 13:44 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
co do mieszanki...... ale moge ją wyjezdzić już na tych 30 ml? .......
bo moze faktycznie cos musiało gdzieś się pozostawić czy co....?
a co do skutera to moze poprostu zardzewiał ktoś się nim wywalił czy co.......
też może być taka opcja aczykolwiek niemożna wykluczyć oszustwa,zawsze jest ryzyko....ale co fakt to fakt,że śruby zardzewiałe od licznika mówią prawde,że raczej nikt niegrzebał,chyba,że jakimś innym sposobem,niewiem jakim.....może jakimś komputerowym...... nieznam się niewiem czy są inne sposoby....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy