Dzisiaj jest 22 lut 2025, 11:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2012, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam Forumowiczów!
Otóż mam mega problem z regulacją polini air boxa... w moim speedzie... już nie mam siły po prostu... najpierw wymienie co siedzi:
-cyl seria
-dellorto 17,5
-polini air box
-zielone sprężynki sprzęgła Hebo
-rolki 5,5 motoforce
I tak:
Na standartowej dyszy która siedziała w dellorto (miałem 81) było ciężko żeby przyspieszał musiałem dać cały gaz ;(( v maks 70... gdy jechało się 60 i puściło gaz i chciało się znowu przyspieszać to wielkie buuuuuuuuuuuuuuuuu i znowu trzeba było cały gaz...
Wkurzyłem się i kupiłem wiertełko 0.9 mm czyli rozwierciłem dyszę na rozmiar 90... jest troszeńkę lepiej ale jakbym go nie wyregulował to i tak jest to buuuuu... nie wiem ile to polini potrzebuje? z ponad 100 czy co? jak teraz mi pali z 5,5 to co bedzie na jeszcze większej?
Iglica jest na najmniejszym ząbku (na samej górze)
v maks ledwo 80... może też cyl się kończy chociaż ma 11,600 przebiegu...ale narazie cieszyłbym się jakbyście mi pomogli go wyregulować żeby dało się jeździć tak w miarę bo sezon w pełni ;/
Dzięki za pomoc :)


Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 16:00 przez Fighter!, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 14:41 
Zbanowany

Rejestracja: 06 maja 2012, 9:56
Posty: 49
Pojazd:
wstaw dysze jak najwiekrza jaka masz i potem zmniejszaj i tyle a tako to z 120-100 napewno trzeba do polini air boxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:49 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
przyłanczam się do pytania mi na 80 tylko na ful manatce dusi a tak dobrze chodzi wydaje mi sie ze u mnie na 90 będzie dobrze jak myślicie? miałem zobaczyć na 90 ale okazało sie ze ją zgubiłem warto taką zamówić czy może większą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:56 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Jeżeli iglice masz na samej górze to jest na największym ząbku.

Ja mam w swoim dysze 085 przy oryginalnym filtrze i dysze mam za mała, wstaw dysze z 102 lub 105 i wyreguluj, jeżeli nadal za mała to kup większą. Sam rpóbowałem rozwiercić dyszę ale nie wiertełkiem i mi nie wyszło .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
judokaa pisze:
wstaw dysze jak najwiekrza jaka masz i potem zmniejszaj i tyle a tako to z 120-100 napewno trzeba do polini air boxa

matko z córką..... hmm to aż taka duża? to jest 50cc a będzie palił jak jakiś sport/midrace xd hmm nie chce mi się czekać na dyszę jakbym kupował... także można by było jeszcze rozwiercić tą dyszę którą mam teraz? (81 seryjnie,rozwiercona na 90)>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 17:38 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Stożek w serii się nie opłaca daje lepszy dźwięk i może lepsza reakcja na gaz, oraz spalanię jest większe ogólnie się nie opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 18:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ludzie za przeproszeniem takie pieprzycie glupoty ;) po co mu wieksza dysza niz 100?? Zeby polowe paliwa wylewalo mu sie filtrem i wydechem ?

Wgl nie umiecie regulowac gaznikow. Ja przy full serii i gazniku 17,5mm + polini airbox jezdzilem na dyszy 80 i bylo swietnie.. A buuu o ktorym mowicie pojawialo sie dopiero przy dyszy 65..

Iglice jak masz na sama gore to znaczy ze ograniczyles dawke paliwa do minimum i dlatego masz buu bo jezdzisz na samym powietrzu




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 21:15 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Sopel38, ja mam iglice na środku dysza 80 polin i air box i mi na full manatce dusi oprusz tego mam obecnie w skuterze
doppler s3r
port cylka
i gaźnik
co radzisz zrobić?


Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 21:16 przez mate123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 21:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
mate123, trzeba pokręciś śrubką od składu mieszanki.. sprawdzaj co pół obrotu jak jest




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Sopel38 pisze:
ludzie za przeproszeniem takie pieprzycie glupoty ;) po co mu wieksza dysza niz 100?? Zeby polowe paliwa wylewalo mu sie filtrem i wydechem ?

Wgl nie umiecie regulowac gaznikow. Ja przy full serii i gazniku 17,5mm + polini airbox jezdzilem na dyszy 80 i bylo swietnie.. A buuu o ktorym mowicie pojawialo sie dopiero przy dyszy 65..

Iglice jak masz na sama gore to znaczy ze ograniczyles dawke paliwa do minimum i dlatego masz buu bo jezdzisz na samym powietrzu

Czyli dysza 90 w zupełności wystarczy? i jak mam iglicę na tym najwyższym ząbku (czyli jak najmniej paliwa to jak dać?) bo w dellorciaku jest 5 ząbków? i potem regulacja znowu? i jestem uratowany? matko jak tak to się jaram bo normalnie się obecnie męczę jazdą niż się ją cieszyć... jak co to mam dysze 75 ale nie wiem czy w ogóle da się jeździć.. Pozdro i pisać jeszcze bo musze pojeździć :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 5:24 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Sopel38, samą śrubką nie da rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 9:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Fighter!, obniz ten talerzyk co najmniej na srodek i dysze daj wieksza 80-85




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Sopel38 pisze:
Fighter!, obniz ten talerzyk co najmniej na srodek i dysze daj wieksza 80-85

Ok, ale problem w tym że dysze 81 przewierciłem na 90 więc już nie mam takiej 2 ;/ mam jeszcze 75 i 70 ale pewnie są za małe... czy 3 ząbek wystarczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 13:56 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Przecerz jak sie iglice podniesie na najwyższy rowek to skuter dostaje dużo paliwa ( no wiecie więcej pali )

a jak się opuści iglicę na najmniejszy rowek w dół to dostaje mało paliwa, a w górę więcej a nie na odwrót, sprawdziłem to tak w swojej hondzie dio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
sz_kamil pisze:
Przecerz jak sie iglice podniesie na najwyższy rowek to skuter dostaje dużo paliwa ( no wiecie więcej pali )

a jak się opuści iglicę na najmniejszy rowek w dół to dostaje mało paliwa, a w górę więcej a nie na odwrót, sprawdziłem to tak w swojej hondzie dio.

Jaki gaźnik ma honda? co ty... tak jak napisałem to tak jest ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 6:49 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Jak iglica idzie w dół to mniej paliwa dostaje a jak w góre to więcej a nie odwrotnie, honda dio ma gaźnik KEIHIN chyba 17,5mm, ( chodzi mi o iglice a nie o zabezpieczenie ) spójrz tu na forum speedfight:

http://www.speedfight.pl/viewtopic.php?f=3&t=34193


I goś tam niżej napisał :
Zabezpieczenie iglicy do góry czyli iglica niżej mniej paliwa dostaje, odwrotnie zabezpieczenie na dół iglica do góry więcej paliwa wtedy dostaje. Zazwyczaj orginalnie ustawiane zabezpieczenia są w środkowym rowku.

Daje w linki jak jest z tą iglicą :



http://simsony.info/Thread-iglica--5560 ... ght=iglica

http://simsony.info/Thread-Iglica--4741 ... ght=iglica


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 6:58 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
sz_kamil pisze:
Jak iglica idzie w dół to mniej paliwa dostaje a jak w góre to więcej a nie odwrotnie, honda dio ma gaźnik KEIHIN chyba 17,5mm, ( chodzi mi o iglice a nie o zabezpieczenie ) spójrz tu na forum speedfight:

http://www.speedfight.pl/viewtopic.php?f=3&t=34193


I goś tam niżej napisał :
Zabezpieczenie iglicy do góry czyli iglica niżej mniej paliwa dostaje, odwrotnie zabezpieczenie na dół iglica do góry więcej paliwa wtedy dostaje. Zazwyczaj orginalnie ustawiane zabezpieczenia są w środkowym rowku.

Daje w linki jak jest z tą iglicą :



http://simsony.info/Thread-iglica--5560 ... ght=iglica

http://simsony.info/Thread-Iglica--4741 ... ght=iglica

Hmm to ja nie wiem, ale na pewno i tak jest błąd (albo tam gdzie podałeś linki, albo ja zostałem wprowadzony w błąd) ale według mnie dobrze mówię że jak daję się na samą góre to dostaje najmniej paliwa i jak się daje w dół to wtedy dostaję więcej.. mówię ci.... i co pomożecie z tą regulacją?
dzisiaj spróbuję dać na środek i dysza 90 i regulacja.. a co myślicie jakby dać dysze 75 i iglica na środek pojechałby w ogóle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 8:46 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
jeżeli zabezpieczenie dasz na najniższy rowek to iglica idzie do góry i dostaje więcej paliwa ( więcej pali ), a jeżeli dasz zabezpieczenie na najwyższy rowek to iglica idzie w dół i wtedy mniej paliwa dostaje ( mniej pali ) - to jest prawda, sam tak zrobiłem z iglicą, nie wiem może Cię ktoś wprowadził w błąd na necie jest tego pełno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
sz_kamil pisze:
jeżeli zabezpieczenie dasz na najniższy rowek to iglica idzie do góry i dostaje więcej paliwa ( więcej pali ), a jeżeli dasz zabezpieczenie na najwyższy rowek to iglica idzie w dół i wtedy mniej paliwa dostaje ( mniej pali ) - to jest prawda, sam tak zrobiłem z iglicą, nie wiem może Cię ktoś wprowadził w błąd na necie jest tego pełno.

Dobra ustawiłem na 3 ząbek z 5 :) więc raczej tak na środku... dziś zakładam dyszee 75.. przy tej 90 zaczęło go trochu zalewać..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:44 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Jeżeli przy 90 troche go zalewa to zakładaj 85 i powinno być ok :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy