Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pompa Oleju P/G
Post: 01 sty 2012, 21:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Panowie mam pytanie ogarniętych w silnikach P/G.

Mam skuter od na p/g od kilku miesięcy i wiem jak wymontować pompę ale wolę się upewnić po prostu:)

Odłączam linkę co idzie do karterów, do tej pompki pod wariatorem - tak?
Odkręcam pompkę pod wariatorem - tak?

Cieszę się wywaloną pompką - tak? :mrgreen:

Czy może do sporta w silniku piaggio, [stage6 streetrace] nie wywalać?
W minarelli przy streecie wywaliłem dla pewności

Tam idzie linka jak dobrze mysle da się ją naciągnąć i bedzie wiecej oleju tak?


Dzięki za pomoc z góry ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2012, 22:24 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
wywalać nie ma sensu, linkę naciągniesz i zwiększysz dawkę oleju
poradnik jak wyregulować dawkę oleju znajdziesz na forum




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2012, 22:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Możesz podrzucić linka ?:>
Zastanawiam się własnie, setup będzie kręcił konkretne obroty bedzie wszystko wymienione na nowe, i mocne więc się zastanawiam ; P
w mina bym wywalił bez zastanawiania sie


Ostatnio zmieniony 01 sty 2012, 22:34 przez PrzemekSSP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2012, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
nie musisz wywalac połącz dopływ z odpływem niech pompuje w koło




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
PrzemekSSP, Radze CI robić samemu mieszanke ;p Zauważ że pompka nie myśli ;p jak jest wyregulowana seryjnie to daje np 1:45 ale ona daje określoną ilość oleju przy jakimś tam spalaniu a jeśłi teraz nie bedzie palił 3 a bedzie palił 5l na 100 to pompka będzie dawać za mało :) szkoda cylka ja jtam przytarłem serie i poźniej vertexa ;p bo w tym roku zamiast 3l palił mi 5: przy 50ccm i nie wiedziałem czemu się tak dzieje :) więc już wywaliłem pompke (odłączyłem od zbiorniczka i zrobiłem obieg zamknięty ;p; )




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 13:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Dlatego napisałem że pompkę wywalam, zrobię obieg i git.

Do zamknięcia




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zacznijmy od tego czy masz LC czy AC, to Ci powiem jak to zrobić. Bo jakiś "obieg zamknięty" mija się z celem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 15:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
LC mam, wywalam pompkę robię sam mieszankę, Mam piaggio nrg power 05r. LC gaźnik




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
PrzemekSSP pisze:
LC mam,

To chyba wywalić nie możesz bo jeśli sie nie myle to jest ten sam napęd do pompki wody




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 17:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Nie, pasek jest od pompki oleju i od pompy, wody, mogę normalnie odłączyć i tyle.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Odłącz linkę, odczep wąż doprowadzający olej do pompki i ten wyjściowy. Zaślep miejsce na olej w gaźniku.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
PrzemekSSP, pompki nie wyciągaj, bo o ile dobrze pamiętam to może spaść ci pasek co napedza pompę wody




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2012, 23:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zamierzam tak zrobić, baniaka na dozownik nie wywalam, bo będę miał dziurę nie wiadomo po co :)
Oczepić linkę która idzie w kartery do tej pompy i nie podłączać jej.
Naturalnie zaślepić miejsce w gaźniku na olej.

Ta linka idąca do przekładni tylko olej napędza koło wariatora nie? Żeby po odłączeniu nic mi nie padało:)

Nie ogarnąłem jeszcze za dobrze P/G więc wolę zapytać :)




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
tak, ta linka co idzie pod przekładnie do pompki oleju steruje tylko pompką oleju;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 17:46 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Ja juz zmienialem pompe oleju i nie widze problemu w odkreceniu kilku srubek i wsadzeniu nowej pompki ;) Jesli cenisz komfort - Zwieksz dawke oleju na lince. Jesli boisz sie o zatarcie - Zrob zamkniety obieg i rob sam mieszanke.

A pompy oleju nie wywalisz, bo odrazu za pompa masz takie "kolko" od pompy wody, a na tym kole i wale idzie pasek. Z tylu pompy oleju masz taka wysunieta czesc co wklada sie w dziurke na tym "kole" pompy wody i sie kreci razem z "kolkiek" i rzecz jasna - Z walem :)

Jesli wywalisz dozownik to nie bedzie ci to chodzic. Inaczej by bylo, gdybys mial ac :)
Pozdro.

EDIT. Mi pasek napedu wody/oleju po 20tysiach wyglada jak nowy, koledze tez w p/g po 40 tysiacach wygladal normalnie.

Jakis typek wyzej napisal, ze jak zmieni sie spalanie to zmieni sie i dawka oleju, chodzi o proporcje - Haha :lol: To jak odblokowalem piaggio i wsadzilem dysze 70 z 55 to juz powinien mi sie zatrzec ? Mimo tego jezdzi i to na sportowym wydechu :roll:


Ostatnio zmieniony 04 sty 2012, 17:52 przez Powerek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 0:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Kolego inteligentny bez obrazy. Jak pali Ci 3litry to pompka pompuje Ci na 100km np.80ml oleju a jak pali Ci 10l na 100 to też Ci podaje 80ml oleju na 100km :) Więc jak bys pomyślał to 80ml oleju dodasz do 3 litrów wachy a 80ml dodasz do 10l wachy to wg CIebie wszystko będzie ok i bedziesz śmigął jak ta lala?? ;p Więc po co dodawać olej jesli wychodzi CI na to samo??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 8:02 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
chips Chodzi ci teraz o moj cytat, gdzie pisalem aby zwiekszyl dawke na lince ? Jesli tak to podtrzymuje te zdanie jesli silnik jest w trakcie docierania.

Poza tym nie otrzymalem od ciebie odpowiedz :
"To jak odblokowalem piaggio i wsadzilem dysze 70 z 55 to juz powinien mi sie zatrzec ? "
Ja jezdze caly czas bez problemu, wiec jestes w bledzie, ale ciekawy jestem co na to powiesz.


Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 8:05 przez Powerek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Jakie miałeś spalanie przed i po odblokowaniu??

mi od tamtego roku zwiększyło się o ok 1litr.
Czyli przy spalaniu 3,5 dawał mieszanke 1:50 tak? bo tak seryjnie było ustawione.
A teraz jak palił 4,5l to dawał tyle samo oleju czyli (nie chce mi się liczyć) ~1:60 więc oleju za mało tak? Więc po 6tyśkach przebiegu zaczą puchnąć tłok i spadły osiągi. Dodam że gaźnik był wyregulowany zawsze!!

Czyli jak Tobie zwiększyło się spalanie np o 0,5l to zamiast mieszanki 1:50(zalecanej) będziesz miał 1:55 (lekko uboga w olej) Więc od razu nic Ci się nie stanie ale zobaczymy za 10tyś jaką będziesz miał kompresje. I czy przejedziesz na seri cylku i tłoku tak jak ja 25tyś co i tak było mało. :)

Wiec tak jak pisałem wcześniej jak KOlega chce wrzucić 70ccm streetraca to albo niech wywali pompke bo tak bedzie mieszał dokładniej nie zważając ile pali bo miesza zawsze 1:50. Albo jak chce ryzykować to niech tylko podciągnie linke i wyreguluje pompke dokładnie żeby dawała tak jak było to opisane w poradniku.

PAMIĘTAJ ŻE... Pompka daje zawsze tyle samo oleju. Więc jak zwiększy sie zapotrzebowanie na benzyne to oleju zawsze będzie dawać i tak tyle samo. Wieć co za tym idzie zmieni się proporcja. WIESZ O CO MI TERAZ CHODZI??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 12:54 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 15:47 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Niby masz racje, wiem o co chodzi :) Wszystko jasne.
PrzemekSSP juz zdecydowal - Pompke zostawi i bedzie dolewal, choc ... Ostatnio do 10 litrow wlalem mobil extra 2t 200ml - Nie za bardzo chcialo sie to wymieszac i musialem potrzasnac. Dlatego radze naciagnac linke i bedzie super.


Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 15:48 przez Powerek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Właśnie a propo mieszania. Jak lejesz do zbiornika olej poźniej zalewasz wache i on się wymiesza. Nie prawdą jest to że po dniu stania olej opadnie. Ściągnąłem wache do słoiczka ta co miałem w zbiorniku. Już 2 miesiąc stoi i nic nie widać żeby olej opadł "rozdzielił" się od benzynki ;p Ale zawsze przed jazdą można potrząchać skuterem :) Tak tylko pisze dla informacji ;p

Ale jak ktoś ceni wygode to oczywiście mioże sobie zostawić pompke tylko musi ją wyregulować :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy