Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Jak poznać że dysza jest za mała?




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Silnik będzie się dusił, ciągłe "buuuu..."




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 19:56
Posty: 70
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd:
dudek1015,

Czyli pobaw się iglicą.

GAŹNIK REGULUJĘ SIĘ Z OBUDOWĄ PRZYKRĘCONĄ DO FILTRA BO ZE ŚCIĄGNIĘTĄ TO NIGDY NIE WYREGULUJECIE.

Streszczę to niekumatym w punktach:
1.Doprowadzamy silnik do optymalnej temperatury (możemy nawet gdzieś się karnąć)
2.Gasimy go i wkręcamy śrubkę od paliwa(ta niżej bez sprężynki) w prawo(maxymalna dawka paliwa)
3.Wykręcamy o jeden obrót śrubkę od paliwa.
4.Odpalamy skuter.
5.I teraz wykręcam co pół obrotu śrubkę od paliwa i obniżamy do jak najniższych obrotów śrubkę od obrotów (aby nie zgasł)
6.Powtarzamy tą czynność dopóki po wykręceniu śrubki od paliwa nie będzie nam podnosić obrotów.
7.Gdy do tego dojdziemy to obniżamy jeszcze obroty tak aby silnik nam nie gasł i chodził stabilnie.
8.GOTOWE !




_________________

Peugeot - Jest Bogiem ,
Speedfight - Nałogiem,
V/MAX- Podstawą,
AC- Zabawą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 11:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
ja mam pytanie na jakim stopniu zaczać regulować gaźnik . powiedzmy ze od dołu iglicy ktory zabek ;>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 15:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
środkowy ząbek, jak świeca będzie morka, to podnosisz o jeden ząbek i znów regulujesz. :D




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
ok dzieki za podpowiedz jutro zabieram sie do pracy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2011, 19:14
Posty: 30
Lokalizacja: Poręba
Pojazd:
A co może być, że podczas przyśpieszania słychać takie strzały a po dłuższej jeździe wydech jest cały "zarzygany"?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 19:07 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
A gaźnik regulowałeś chociaż? Bo może dostawać za dużą dawkę paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2011, 19:14
Posty: 30
Lokalizacja: Poręba
Pojazd:
Właśnie gaźnik regulowałem według tego poradnika i dalej to samo. jak dam mu mniej paliwa to za zimnym silniku bardzo ciężko go odpalić około 10 minut a na ciepłym od strzała pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 21:29 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Może ssanie ci nie działa skoro na zimnym ciężko odpalić :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:40 
*

Rejestracja: 29 gru 2010, 23:32
Posty: 57
Pojazd:
Witam, mam następujący problem.
Skuter jest świeżo co po składaniu silnika wał, cylinder itd i gaźnik 21mm.
Problem polega na tym, że jeździ ok tylko na wolnych obrotach (ok 1,5k) chodzi nie równo i po jakimś czasie nie kiedy szybko niekiedy wolniej po prostu gaśnie tak nagle i jest czasem takie buu.
Stawiam, że jest to wina gaźnika, jak go regulować ? Za dużo paliwa, za mało ?

Cylek to Hebo Manston Replica a gaźnik to dellorto black edition 21mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Wyreguluj wolne obroty proste. Śrubka składu mieszanki się kłania i położenie przepustnicy na wolnych obrotach.

Jak to nic nie pomoże, to szukaj nieszczelności w układzie dolotowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 23:17 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 22:02
Posty: 33
Pojazd:
Jak sprawdzić czy układ jest szczelny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 0:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Rozmontować i obejrzeć z każdej strony, np. czy króciec nie popekany, czy simmeringi nie przeciekają, czy pucha filtra nie rozpada się w szwach, czy połączenia dobrze trzymają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
MaTiOs95 pisze:
Może ssanie ci nie działa skoro na zimnym ciężko odpalić :P

Mój przy temperaturze powietrza +10*C bez ssania odpala za pierwszym kopem.

A co do regulacji, jeżeli wykręcę o jeden obrót śrubkę od paliwa, ustawiam najniższe możliwe obroty (aby nie gasł), dalej wykręcam a mu się obroty nie podnoszą?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 19:16 przez morti93, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 19:48 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
morti93, jeśli silnik równo pracuje i wgl to dobrze jest :mrgreen:.
A mój skuter potrzebuje ssania aby zapalić wcześniej nie potrzebował ale wcześniej gazior nie był wyregulowany ;d;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Cytuj:
A co do regulacji, jeżeli wykręcę o jeden obrót śrubkę od paliwa, ustawiam najniższe możliwe obroty (aby nie gasł), dalej wykręcam a mu się obroty nie podnoszą?
\

To znaczy, że trzeba wymienić dyszę wolnych obrotów na większą (proponuje zwiększyć o 5)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 13:18
Posty: 9
Pojazd:
Może i mam głupie pytanie. Ale myślę że ma znaczenie. Czy regulujemy gaźnik na włączonych światłach czy wyłączonych? Bo wiadomo że na włączonych światłach są nisze obroty (przynajmniej w moim przypadku) bo silnik ma ciężej. :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Silnik nie ma ciężej, wydaje Ci się.

Jak zobaczę tutaj jeszcze jeden post dotyczący serwisowania konkretnego pojazdu a nie ogólnych pytań o regulację będę nagradzał warnem!
Od problemów ze skuterami macie działy silnikowe.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 13:18
Posty: 9
Pojazd:
Więc nie ma różnicy czy regulujemy na światłach czy nie? :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy