Dzisiaj jest 22 lis 2024, 19:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 20:25 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Może się ktoś orientuje jak wykręcę śrubkę przepustnicy na maxa to skuter dostaje więcej paliwa czy powietrza? Dodam że to gaźnik w Keeway.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Jak ją wykręcasz dostaje więcej powietrza jak wkręcasz mniej cała filozofia. :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2011, 14:04 przez Zaran., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 21:46 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Ale czego dostanie więcej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
jak wkręcisz śrubkę od przepustnicy na maxa to będzie dostawał mniej powietrza. tzn.wtedy powinien zgasnąć :)




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 19:51 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
A o ile tak mniej więcej powinna być odkręcona ta śrubka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 19:59 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Każdy skuter i każdy gaźnik trzeba indywidualnie wyregulować.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
Random, x2 Nikt Ci tego nie powie musisz sam pokombinować :) Ja sam się ze swoim męczę i nie daję rady jeszcze teraz zaczął się dusić :(




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 15:42
Posty: 145
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dobrze Ci kolega wicherq94 mówi, sam musisz to wyczuć. Ja mam takie obroty, że ani nie gaśnie na postoju, ani nie warczy jak nie wiem co :mrgreen: Próbuj, w końcu trafisz w odpowiedni przedział.




_________________

ObrazekJęzyk Polski na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:05
Posty: 10
Pojazd:
super poradnik ;p wkońcu ktos szczegłowo opisał wszystko
napewno wielu osoba się przyda




_________________

Najlepszy skuter w mieście xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ej mam problem. Otóż jeżdżę na wkręconej na maksa śrubie od mieszanki i za nic nie da się wyregulować gaźnika ponieważ gdy ta śruba jest wykręcana to na stopkach ładnie chodzi ale chodzi o jazdę to ma mniejsze przyśpieszenie i v-max. Lewego powietrza nie łapie, sprawdziłem to zatykając otwór od strony filtra powietrza i skuter od razu gasł. O co w tym może chodzić?
Keeway Hurricane 2007r. przełożenia 10.5/1
dysza 62
wymienione kolanko i pozdejmowane blokady
Sprężynki HEBO nieb.
Sprężyna dociskowa HEBO nieb.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
Mam pytanie, swieca jest koloru czekolady, kakao, co zrobic aby uzyskac efekt "kawa z mlekiem" wkrecic, czy wykrecic o 0,5 obrotu śrubkę od mieszanki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 0:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2010, 14:47
Posty: 79
Lokalizacja: Gilowice
Pojazd:
Najlepiej jak by ktoś nagrał filmik jak reguluje skuter :)




_________________

SPRZEDAM!!!!!!!

yamaha-aerox-by-arturg124-t122633.html
nr tel :697889965




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 1:41 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
arturg124 pisze:
Najlepiej jak by ktoś nagrał filmik jak reguluje skuter :)


To nie tak łatwe... pierw trzeba rozgrzać skuter, i wsłuchiwać się w obroty skutera i prace silnika, a na końcu jazda próbna... już łatwiej nie idzie tego opisać jak w tym poradniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 14:09 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
To moze inaczej zapytam, czy wykręcając śrubkę od mieszanki, zwiększamy powietrza i zmniejszamy paliwa,czy odwrotnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 14:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kerad pisze:
To moze inaczej zapytam, czy wykręcając śrubkę od mieszanki, zwiększamy powietrza i zmniejszamy paliwa,czy odwrotnie?


Wkręcając śrubkę od mieszanki zmniejszasz dopływ powietrza do mieszanki przez co jest ona bogatsza. Spróbuj zrozumieć jak działa gaźnik to Ci pomoże w regulacji bo bez tego ciężko.

arturg124 pisze:
Najlepiej jak by ktoś nagrał filmik jak reguluje skuter :)


I co Ci to da? Nie wiesz jak się śrubokrętem kręci? Bo jak chcesz liczyć obroty i tak robić u siebie to już wyżej pisze że każdy skuter - gaźnik reguluje się indywidualnie, a teoria została przecież przedstawiona w poradniku.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2010, 14:47
Posty: 79
Lokalizacja: Gilowice
Pojazd:
Kamek46,
Chodzi mi o to żeby np pokazać jak chodzi skuter niewyregulowany a jak wyregulowany :shock:




_________________

SPRZEDAM!!!!!!!

yamaha-aerox-by-arturg124-t122633.html
nr tel :697889965




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 16:56 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
Kamek46 pisze:
Kerad pisze:
To moze inaczej zapytam, czy wykręcając śrubkę od mieszanki, zwiększamy powietrza i zmniejszamy paliwa


Wkręcając śrubkę od mieszanki zmniejszasz dopływ powietrza do mieszanki przez co jest ona bogatsza. Spróbuj zrozumieć jak działa gaźnik to Ci pomoże w regulacji bo bez tego ciężko.

Czyli idac tym tokiem rozumowania, moje powyższe stwierdzenie, pokrywa sie z tym co piszesz. Co za tym idzie aby uzyskać uboższą mieszankę i kolor świecy z "kakao" zmienić na "kawa z mlekiem" należy w/w śrubkę wykręcić 0,5 obrotu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kerad pisze:
Co za tym idzie aby uzyskać uboższą mieszankę i kolor świecy z "kakao" zmienić na "kawa z mlekiem" należy w/w śrubkę wykręcić 0,5 obrotu

A skąd Ci się wzięła "kawa z mlekiem"?
Świeca ma mieć kolor brązowy w okolicy elektrody, dookoła czarny.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 1:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
arturg124 pisze:
Kamek46,
Chodzi mi o to żeby np pokazać jak chodzi skuter niewyregulowany a jak wyregulowany :shock:


Nieregularna praca silnika, przerywanie, dławienie się // równomierna i płynna praca silnika.

O to cała filozofia, jak ciężko Ci to pojąć to się nie bierz za regulacje, szkoda twoich nerwów.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:29 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
Zrobilem foto z komorki, delikatnie nie ostre, ale moze powiecie mi czy jest teraz ok, czy jeszcze za bogato?
Obrazek

Klikniecie powoduje otwarcie pelnego okna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy