Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem GPR 125
Post: 21 cze 2011, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Mam gpr 125 i mam problem , a mianowicie jak miałem moto seryjne to mi się kręcił do max 10-10,5 krpm podczas jazdy , na 5 biegu jechał do 9 krpm a na 6 biegu zaczynał zwalniać. Myślałem , ze to wina blokowanego modułu i tak dalej , ale że nigdzie nie moge uzyskac informacji na temat odblokowania obrotów to postanowiłem kupić wydech Arrow'a . Moto teraz podczas jazdy bez problemu kręci się do 12 Krpm lecz jest problem gdyż na 5 biegu idzie do 10 krpm a na 6 biegu zatrzymuje sie na 8 krpm i ani zwalnia , ani przyspiesza . Czego to moze być wina ? Silnik nie ejst zużyty bo aktualnie mam go w częsciach i pierscienie prawie nic nie przepuszczają więc jest okej , kompresja również dobra , więc czego to moze być problem ? Sugerując się znajomoscią 50 cc obstawiałbym , że dostaje zbyt mało paliwa , lecz pewności nie mam . Czekam na wasze opinie . ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 11:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
jaki kolor swiecy?




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Zawór wydechowy, zła mieszanka paliwowo-powietrzna. Sprawdź czy filtr powietrza jest szczelny między gaźnikiem i czy nie dostaje lewego powietrza.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 23:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
bike125full pisze:
jaki kolor swiecy?


Kawa z mlekiem , prawidłowy .

maly66625 pisze:
Zawór wydechowy, zła mieszanka paliwowo-powietrzna. Sprawdź czy filtr powietrza jest szczelny między gaźnikiem i czy nie dostaje lewego powietrza.


Ustawiony dobrze , dobry kolor świecy , szczelny ~ nie dostaje lewego




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 9:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jesli zaczyna ci zwalniac, lub nie przyspiesza na ostatnim biegu to tylko i wylacznie tloczek :) W sumie to nie jest duzy wydatek jak na taki silnik bo wydasz te 400zl z uszczelkami i pojezdzisz ze ho ho :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Ale o cóż mi chodzi ? o to , że silnik mam na stole i tłok nie przepuszcza przez pierscienie , bo jak kupiłem silnik to miał 1000 km przebiegu i tłoczek jest naprawde ładny ,, pokombinuje jeszcze ze swieca jak złoze




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 23:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Spróbuj irydówkę założyć. Problem dość dziwny, ja stawiam na regulacje. Sprawdź jeszcze przy okazji stan simeringów - często pomijany, a jakże ważny element każdego silnika.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 23:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak na pozostałych biegach wszytko ok ?? Próbowałeś go ze sprzęglić kiedy się to dzieje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A moze ktos zly tlok zalozyl? Moze masz wypukle denko a ktos zalozyl wklesłe? duzo jest jest mozliwosci, ale takie objawy jak podajesz najczesciej mowia ze tlok zaniedlugo wyzionie ducha :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Given, Nie chce mi się zdjęc robic . Ale tłok jest oryginalny silnikowy , denko wypukłe , kompresja jest , simeringi trzymają , wszytko okej . Zesprzęglałem ale to nic nie dało . moto od tych 8 k to i tak powinien powoli chociaz , ale ciągnąć , a tu stoi i nic .Na kazdym biegu jest zyleta na 5 do 10 k idzie i stop . Myślałem , ze blokada , ale by nie szedł tak na kazdym biegu . Pokombinuje lekko gaźnikiem , zeby był jeszcze jaśniejszy kolor , ale czy tak czy siak jest to dla mnie dziwne bo silnik ma 3000 km przebiegu




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Za jasna świeca też nie dobrze bo się zatrze. Widocznie on już nie pójdzie więcej, opory go blokują.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Jak masz silnik taki jak w dt to wiedz że ostatni bieg działa jak nadbieg u mnie też to jest do 5 biegu wszystko git a na ostatnim spadają obroty te silniki tak mają ;p to samo jak w cagivach 7 bieg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
ReKoRdZiK, ooooooookej , czyli juz wiem czego to była przyczyna ;) Problem miałem na seryjnym islniku bo na 6 zwalniał , ale teraz z nowym wydechem trzyma stałe obroty




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 10:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ReKoRdZiK, mi na 7'mym biegu pod gorke kreci do 11tys :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Więc jak to jest w końcu ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Zależy od przełożenia też jak masz mniejsza z przodu zębatkę to bez problemu bujnie a jak masz oryginalne przełożenie to tak będzie już ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
No własnie mam oryginalne przełozenie bo przełozone z nowego moto i z przodu mam 16 a chciałem 18 . czy jest sens ?;> Czy będzie mulenie babci heli ? moto max jedzie 135 i chciałem cos więcej , czy moze mniejsza n przód ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Wsadzisz jeden z przodu ząb mniej to ci vmax wzrośnie bo będą ci obroty do końca dochodzić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
też tak myślę




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
ale o ile zębów mniej ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy