Dzisiaj jest 21 lip 2025, 13:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 21:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Gotować się nie gotuje ale na liczniku pokazuje max i zapala się kontrolka, spuściłem dziś płyn, odpowietrzyłem układ nalałem nowego i nadal to samo. Miałem okazje porównać dziś DT ke do enduro z silnikiem am6 na serii zablokowany jeszcze i moja chodzi o wiele gorzej. Nie wkręca się na oborty, nie ma siły i jeździ wolno. Gaźnik też na innym stanie paliwa regulowałem i to samo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To to będzie gaźnikowa sprawa albo zapłonowa ale na 90% gaźnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:10 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
To chyba bardziej gaźnik bo iskra duża i fioletowa. Jak myślicie co może być nie tak? zwiększyłem przerwe na świecy i kolor się poprawił jest lekko osmolona a nie jak wcześniej zalana cała. Co to może być? dysza za duża czy co?
Możliwe że mój tłumnik ma blokadę? jest to sportowy więc nie wiem czy w nich były też blokady montowane. W porównaniu do derbi kolegi to DT chodzi bardzo cicho.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 22:31 przez pawelspeedfight, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 12:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
pawelspeedfight, Możliwe a możesz podać markę wydechu?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 12:57 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Wydech to Bidalot Racing, dziś mierzyłem kompresje takim starym wciskanym manometrem i pokazało 7 bar. Zaraz zdejme głowice i zobaczę oco tam biega.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 13:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
No to kompresja jest już niska szlif + nowy tłok nie zaszkodzi.A wydech masz ok




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 13:27 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Nie wiem czy do tego cylka co mam będzie się opłacał szlif bo to prawdopodobnie jakiś chiński, dałem jego zdjęcie w ogólnym>co to za część. Myślę nad 70, czy musiałbym na 70 sporcie wymieniać wał? bo chciałbym jak najmniejszymi kosztami obejść. Czy cyl airsal 70 sport by był dobry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 14:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Kup lepiej dobrą 50ccm czyli Tec




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 16:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
pawelspeedfight pisze:
Czy tak ma być że na wolnych jak kręce na maxa manetką to wyświetla się max 10000rpm na liczniku?

Przy wszystkich Dt (2003-2011) jest do 10tyś




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 17:40 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Rozebrał cylinder i nie jest w złym stanie, okazało się że pierścienie puszczały. WIem tyle że cylek jest żeliwny ale nie wiem co to za marka, jeżeli ktoś by mógł ze zdjęć wywnioskować to proszę o odpowiedz. Czy jeśli gładz cylindra nie ma skoków grubości :P to muszę robić szlif? bo gładz jest w b.dobrym stanie. Jakie pierścienie i tłok polecali byście mi do DT ki, dodam że jest to DT 50 R z 2006r. może to ułatwi sprawę. Aha przy wydechu zauważyłem taką nakładkę na kolanko która z początku jest szersza niż kolanko a na końcu(około 3cm) jest taka węższa blaszka. CZy to może być blokada? Proszę o szybko odpowiedz w sprawie tłoka i pierścieni ponieważ chciałbym jak najszybciej zamówić te części.
Tutaj parę zdjęć:
http://www.bikepics.com/members/pawelsp ... t2/06dt50/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 18:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ja za szlifa płaciłem 20zł u was pewnie będzie około 40zł.Ja polecam ci szlif.Kiedyś też tak zrobiłem jak ty chciałeś czyli kupiłem tłok z nowymi pierścieniami i cylinder bez szlifu ale kiepsko to jeździło więc kupiłem nowy tłok i szlif.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 18:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłoczek już dojechany, cylinder do szlifu bo już będzie jajko przy takim stanie tłoka do tego nowy tłok i będzie ok.

A i jak chcesz żeby to było ok to szlif rób w profesjonalnym zakładzie a nie u ślusarza za rogiem za 20 zł.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Jutro poszukam osoby która się w moim mieście tym zajmuje. Jaki jest rozmiar tłoka orginalnego(nominał) jaki po 1 i 2 szlifie? bo na stronach są podane np.40,25 ; 40,30 i tak dalej. Jaki rozmiar jest odpowiedni do orginału a jaki do cylka po 1 szlifie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 20:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zależy ile trzeba zedrzeć z cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 11:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
pawelspeedfight,
Oryginalny rozmiar tłoka w am6 to 40,3 a na 1 szlif 40,5




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 14:16 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Zamówiłem tłok meteor 40.30 . Już jest u mnie na miejscu i dziś zaczynam składać. Dałem cylek do obejrzenia mechanikowi i mówił że jego zdaniem nie jest potrzebny szlif, ponieważ widać na całej gładzi cylka jeszcze ślady po orginalnym honowaniu. Czyli wiem że cyl był nie dawno wymieniany. Przyczyną słabej kompresji okazał się wadliwy termostat który nie otwierał się a płyn leciał jedynie przez małą dziurkę która w nim jest. Mam pytanie jak docierać moto na nowym tłoku ? mam podłączony dozownik i jest on w 100% sprawny. Czy mogę go zostawić na czas docierania i dolewać trochę oleju do benzyny? Z jakimi prędkościami i obrotami jeździć pierwsze kilometry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 19:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zostaw dozownik i dolewaj troszkę oleju. O docieraniu masz na forum. Jeździj normalnie tylko nie trzymaj go na odcięciu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Zrobiłem już 15km na nowym tłoku :P i na razie daje mu gazu do 4000rpm. Zauważyłem że poniżej 1400rpm na wolnych obrotach zaczyna piszczeć pompa oleju, czy to można świadczyć o jej ewentualnej awarii? jak dam gazu to przestaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym już rozbierał tą pompę. Być może łożysko jakieś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 20:28 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Pompa okazała się ok, zrobiłem już ponad 110km i yamaha nadal zamula. Wymieniłem dzisiaj dysze z 86 na 94 i prawie żadnej różnicy nie ma. Czy to może być spowodowane dużą ilością oleju ( tzn. to co daje dozownik + około25ml na 5l benzyny) ? Co może być nie tak że mimo b.dobrej kompresji yamaha powyżej 3 biegu nie chce wkręcać się na obroty i ciągnie do max 5500?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy