Dzisiaj jest 12 maja 2025, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 0:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Dobra, zobaczę jak będzie z tym tłumiczkiem, na razie zostawiam temat ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 9:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Kup ten wydech i zestrój go bez wario. A potem je zamontuj gwarantuje ci , że wtedy poczujesz różnice




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 13:41 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Przywieźli Twist Control i sprężyny Centralne, niestety Twist Control nie pasuje do mojego skuterka, za mała średnica tulei, a sprężyny centralne będę dopiero testował, w każdym bądź razie na początek zakładam niebieską, najbardziej miękką, zobaczymy na ile to zmieni moje przyśpieszenie, ile będzie z tego plusów, a ile minusów, a wydech oczywiście, w przyszłym miesiącu Tecnigas RSII, chrom




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 13:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Możesz podać rednice tego Twista bedzie odsyłał czy na sprzedaż




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 13:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Odesłać nie mogę, bo rozpakowałem, i nasmarowałem, a nawet jak wczyszczę, to będzie troszeczkę tłuste, a średnica wewnętrzna to 43mm, czyli taka powinna być tuleja w talerzach, w innym wypadku nie wejdzie, znalazłem zresztą opinię na googlarce, że właśnie czasami nie pasuje ten Twist Control, powinni wymiar podawać na pudełku, a nie podali :(
Po założeniu wszystkich kulek, pozostają 2, chyba na wypadek gdyby ktoś zgubił, taki zapas, i tu plus dla firmy Naraku
Pod adresem http://www.gutek.multimo.pl/video.wmv można ściągnąć film, na którym widać, że ta część jest niekompatybilna z moim skuterem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 0:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Odświeżam.

Dzisiaj kurier przywiezie mi nowy wydech, zakupiłem go za bardzo rozsądną cenę Tecnigas RS-II KLIK, mam pytanie czy wkładać te rolki co są w zestawie z tłumikiem, chyba 4,75g, bo teraz mam w wario Malossi Multivar założone 9,1g, lżejsze powodowały wycie skutera, i strasznego muła.
Zmieniłem sprężynę centralną na żółtą Naraku chyba to będzie +22, i zostawiłem oryginalne sprzęgło Kymco, bo nowe Naraku nie dawało żadnego pozytywnego efektu, w związku z tym kupię w przyszłości sobie Stage6, lub Polini 2G Evolution II, jeszcze nie zdecydowałem które, ale teraz zostaję przy tym co już mam.
Więc jakie rolki wrzucić, 4,75g-9,1, a może oryginalne Kymco 8,5g, czy jakieś pośrednie powiedzmy 6,6g?


Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 4:44 przez baraqs, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 3:54 
*

Rejestracja: 17 sty 2007, 1:47
Posty: 18
Lokalizacja: stolica
Pojazd:
Przeczytałem temat w całości i powiem, że przy pierwszym skuterze szedłem "tą drogą". Dopiero po wymianie cylindra na 70 byłem naprawdę zadowolony. Teraz jeżdżę Kymco B&W (taki zam silnik jak w People). Zmieniłem cylinder na 70 Malossi Sport, dyszę w fabrycznym gaźniku na "95" i odblokowałem fabryczny wydech u lokalnego tłumikarza samochodowego. Koszt dużo niższy niż idąc "Twoją drogą", cel osiągnięty. Oczywiście wymiana sprzęgła, Vario na "sportowe" pod warunkiem dobrej jakości tych części poprawia kulturę pracy silnika, ale nie aż tak bardzo jak zmiana jego pojemności skokowej. Wydechu nie chciałem zmieniać, skuter miał pozostać "cichy" (mój poprzedni na Tecnigazie pracował jak piła spalinowa bez tłumika).
Pozostaje gratulować wytrwałości i życzyć sukcesów w tej nierównej walce.




_________________

OBECNIE:
KYMCO Bet&Win + Malossi Sport70

Docieranie wymaga cierpliwości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 4:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No tak, ale z przeczytanych opinii, na temat tego wydechu, mogę spodziewać się, że v-max skoczy o jakieś 15km/h, no i jak będę wymieniał cylinder, to ten też wymaga wydajnego wydechu pozbawionego wad konstrukcyjnych.
Varia mam Malossi, sprzęgło zostaje fabryczne, przynajmniej na razie, ale wymianę cylindra planuję, tylko że na lato, teraz będzie wymiana modułu CDI, na odblokowany, później dopiero może Cylinder, ale wraz z nim, trzeba też wymienić gaźnik, zobaczę co przyniesie sam wydech, na razie czekam cały czas na niego, firma u której go kupiłem zawaliła wysyłkę :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 9:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Kymco B&W nie ma takiego samego silnika jak People. Wymiana cylindra na 70cm i zostawienie fabrycznego odblokowanego silnika to śmieszny pomysł. Moc cylindra jest dławiona i nie jest osiagana pełna moc. A to , że sam tłumik da + 15km/h to tez chyba bedzie ciężkie do osiagnięcia. Ale i tak sama wymiana tłumika jest bardzo wydajna i napewno nie poznasz skutera




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 9:29 
*

Rejestracja: 14 mar 2009, 9:20
Posty: 7
Pojazd:
Tak to prawda odczujesz różnicę i to wielką. Tak było w moim przypadku. Zacząłem od zdjęcia blokad. Wskazówka wtedy dochodziła do 80km/h + później zamówiłem wydech Tecnigas RS (wtedy RS II jeszcze nie było, zamówiłem go jakiś ponad rok temu), niestety wtedy on był drogi kosztował mnie prawie 700zł ;/ i kupiłem bez chromu i żałuję ale bym musiał na niego wydać ponad 900zł... a teraz taki po 600 z chromem :D. Nie dawno robiłem renowacje tego wydechu, wygląda jak nowy ;p. Następnym etapem tuningu, było to, że zamówiłem wariator Malossi Multiwar po tym skuter płynie przyspieszał, nie było ,,dziur", ale za to głośniej wył, bo rolki były za lekkie, ale coś za coś, teraz do tego dźwięku się przyzwyczaiłem i jest spoko. Następnie zamówiłem sprzęgło Polini 2G Evolution i zestaw sprężyn dociskowych (rolki testowe już zamówiłem wcześniej). Aktualnie sprzęgło leży na półce i czeka na cieplejsze dni a wtedy je założę i wyreguluje i sprawdzę aktualny v-max, ale myślę, że będzie to około 100km/h.

Pozdrawiam.


P.S Mam Kymco Super 9 (2007 rok)


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 9:30 przez Pekezu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
przemas22 pisze:
Kymco B&W nie ma takiego samego silnika jak People. Wymiana cylindra na 70cm i zostawienie fabrycznego odblokowanego silnika to śmieszny pomysł. Moc cylindra jest dławiona i nie jest osiagana pełna moc. A to , że sam tłumik da + 15km/h to tez chyba bedzie ciężkie do osiagnięcia. Ale i tak sama wymiana tłumika jest bardzo wydajna i napewno nie poznasz skutera


Chodziło Ci zapewne o zostawienie fabrycznego odblokowanego "wydechu" a nie silnika :D
I z tego co przeczytałem na tym forum KLIK wnioskuje, iż osiągi będą niesamowite, teraz jadę 72km/h na prostej, na zimnym silniku, na rozgrzanym śmigam 74km/h, ale ten wydech mam mi zapewnić wzrost przyśpieszenia, i v-max na poziomie 85km/h, tyle od niego wymagam, a zobaczymy jak to będzie gdzieś o godz.16, gdyż już jest u mnie w mieście, muszę tylko po niego pojechać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Nie możesz się sugerować innym skuterem czytaj slinikiem. Każdy silnik reaguje inaczj.




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 10:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
To trochę dziwne co piszesz, większość ludzi sugerowało mi, abym zmienił wydech, gdyż to znacząco podniesie v-max, ty mówisz, że może się zmienić w nieznacznym stopniu.
Tudzież mówiono mi kup Malossi Multivar, zobaczysz jak skuter będzie jechał, a ten gów.. dał, ani v-max się nie zwiększył, ani praca na tyle się nie polepszyła silnika, żeby nie żałować wydanych pieniędzy.
Kupiłem też sprzęgło sportowe, ale zamiast polepszyć osiągi, pogorszyło je, więc kasa w błoto poszła, i jeżeli teraz, po wyłożeniu ponad tysiąca zł. nie odczuję różnicy, to zacznę się zastanawiać po jakiego ... było wydawać pieniądze na skuter, można było zrobić prawko, i kupić za te 8tys.zł jakiegoś ścigacza przykładowo Yamaha Fazer z 2002r?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 11:40 
*

Rejestracja: 14 mar 2009, 9:20
Posty: 7
Pojazd:
Według mnie źle zrobiłeś, że kupiłeś tego Kymczaka. Czemu nie kupiłeś powiedzmy Kymco Super 9 ? To jest ciecz a ten co ty go masz to chyba ac.


Ale mówie kup ten wydech. Na pewno nie będziesz żałował... ja nie żałuje ;d


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 11:40 przez Pekezu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Tak, ten jest chłodzony powietrzem, ale potrzebowałem czegoś na dużych kołach, niestety, ale w moim mieście, jest dziura na dziurze, i im mniejsze koła, tym gorzej, z drugiej strony 33letni facet na tak małym skuterku jak s9 wyglądałby co najmniej dziwnie, mój jest duży na kołach 16", i większość ludzi myli go z prawdziwym motorem, dopiero po bliskim przyjrzeniu widać różnicę.
Wybierałem długo, i nie żałuję swojej decyzji, naprawdę kawał dobrego sprzętu, a prędkość potrzebna mi jest tylko do ucieczki przed wszędobylskimi tirami, oraz przyśpieszenie, do bezpiecznego i błyskawicznego ruszania ze skrzyżowania, lub też wyprzedzania także wszędobylskich "L".


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 11:52 przez baraqs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 13:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Żle mnie zrozumiałes. ja niepisze , że da ci nieznaczny przyrost mocy. Da duzo wiem to z własnego doświadczenia. Ale nie ma co sie oszukiwac da tyle na ile pozwoli silnik. Przy wariatorze tez pisze w opise daje + 15km/h. I co znasz osobe której tyle dała ja nie. Powietrzak jest sam w sobie słabszy i przyrost mocy tez może byc słabszy. Co nie zmienia faktu, że kupiłeś dobry wydech i róznica bedzie duża. Co nie znaczy , że pójdzie ci 90 bo tak niestety nie będzie. Co do sprzęgła to w seryjnym skuterze sprawne sprzegło bedzie ci chodziło tak samo jak sportowe. Nie wiem akurat czemu ci chodzi gorzej. Ale przy wiekszym tuningu moje np po ostrej jezie piszczało i ruszało z coraz niższych obrotów. Montaż Polini 2G rozwiązał problem. A z tym S9 to sobie chyba żartujesz nawet 50 letni facet wygląda na nim ok. Przecierz S9 nie wygląda tak mikroskopijnie jak chinol z marketu




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 13:08 przez przemas22, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Jest tak, na rolkach 9.1g z zestawu z vario, chodzi słabo, zaś na 6,5g. które były dołączone do wydechu wyje niesamowicie, i nie daje tyle mocy ile oczekiwałem, na 7,7g jest już zdecydowanie lepiej, v-max jak na razie 80km/h, może wycisnę 82km/h, ale dzisiaj już skończyłem robotę, następny etap tuningu, to zakup odblokowanego modułu CDI.
Wydech daje lepsze przyśpieszenie, nie miał blokad, i jak widzę, w pudełku nie było homologacji, więc chyba dlatego pozbawiony był blokad.
Szybkość dobra, aczkolwiek jeszcze nie satysfakcjonująca, przyśpieszenie dobre, ale też oczekiwałem czegoś więcej, więc może to wina złego zestrojenia, trzeba się jeszcze pobawić z nim, ale ogólnie jest dobrze, daję jak na początek 6pkt. z dziesięciu, no i poczekam kilka dni z jego regulacją, zastanowię się, i jak będę miał czas, ponownie wrócę do testów.
Wygląd tłumika super, dźwięk zwracający uwagę wszystkich, każdy słyszy, że to dźwięk rasowy, i za ten odgłos dam 9pkt.
Ogólnie jak na początek, patrząc pod kątem wydajność-opłacalność, wychodzi pół na pół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
A masz w ogóle blokany CDi , że chcesz go kupić. A jesli tak to czy zakup odblokowanego modułu ci cos da. W zxie jak mam blokowany to przerywa przy około 70km/h przy S9 wymiana chyba konieczna dopiero przy wymianie cylka. Nie wiem jak u ciebie. żebys znowu niepotrzebnie kasy nie utopił i napiszesz jak ze sprzegłem nic nie dało




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 16:51
Posty: 131
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Podobno mój skuter ma takową blokadę, a pozbawienie jej jego wpłynie na szybkość maksymalną, gdyż ta blokada jak sama nazwa wskazuje blokuje silnik przed osiąganiem maksymalnych obrotów, no jak by jej nie było, to po co by facet ze skuter doktor mi pisał iż właśnie mój skuter ją ma?
Odblokowany moduł http://s-x-t.pl/sklep/product_info.php?products_id=647
A i cylinder też będę kupował, 70ccm ale jeszcze nie teraz, wszystko po kolei.


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 15:17 przez baraqs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Jeśli ją masz to powineś jak pisze czuc przerywanie skutera przy max obrotach. Sprawdz to najlepiej na stopkach. Bo jak teraz to dziwnie to wygląda. Radziłbym napisac w sprawie blokad do motor-landu bo tym z doktora radziłbym nie ufać




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy