Dzisiaj jest 25 lut 2025, 11:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Dobra. Dodam filmiki, bo dużo bym pisał.
:arrow: To jest link do tego jak było przed regulacją gaźnika z nowym ssaniem.
:arrow: A to jest już po regulacji.
Dodam jeszcze, że teraz odpalił za pierwszym, a wcześniej nie chciał.
Oceńcie jak wygląda praca silnika po regulacji.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:40 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:59
Posty: 167
Pojazd:
Regulacje przeprowadza się na ciepłym silniku ; dd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No ten silnik pochodził trochę. Tak z 5 minut i później go regulowałem.
Ale wracając do tematu- skuter nadal spala około 1l benzyny na 10km :cry: Nie mam pomysłu co robić :(




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Zmień gaźnik, innej rady tu nie widze, jeszcze membrany możesz sprawdzić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 0:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
chcesz to mam gaznik 17,5 do sprzedania jak cos to priv




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Mierzyłem już otwór przy wylocie z gaźnika od strony króćca ssącego i mi wyszło 1,8/1,7cm.
tkr50 Jakie są objawy zepsutych membran?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 11:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
morti93 pisze:
Jakie są objawy zepsutych membran?

np- ciezko pali a sprawdzałes czy ssanie sie tobie wyłącza :?:




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 13:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
wymienil przeciez ssanie. Wyjmij membrane i zobacz czy nie przeswituje i jeszcze kranik sprawdz




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Kranik już sprawdziłem-nie cieknie. Silnik odpala za pierwszym z kopa jak i z rozrusznika. Nie gaśnie, nie muli itp.
Jest to możliwe, żeby 10l/100km to było normalne spalanie przy docieraniu? :twisted:
Podreguluję jeszcze ten gaźnik. Może akurat pomoże :(


edit: Wyregulowałem już gaźnik. Teraz zamiast 1l na 10km spala 1l na 20km. Jak na samą regulację gaźnika to 50% różnicy w spalaniu :shock:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 10:09 przez morti93, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 11:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
tkr50 pisze:
Zmień gaźnik, innej rady tu nie widze, jeszcze membrany możesz sprawdzić

Tak zrobiłem.
Oto link do nowego filmiku. Tu!
To jest filmik po "niby" regulacji. Nie wiem czy dobrze jest, oceńcie.
Ojciec mówi,że za niskie obroty, ale jak schodzi z wysokich to nie gaśnie.
Sprawdzę jeszcze jaka jest świeca i napiszę.

Ps. Świeca ma kolor kawy z mlekiem (po raz pierwszy w moim skuterze :cool:)

Jednak mam inny problem.
Mam bak (teoretycznie 6l) mieści się w nim fizycznie 5l. Przejechałem 14km spalił ~0,625l 1/8 baku).
Później jechał mój brat. Przejechał 4km, a spalił tyle samo (wskazówka licznika pokazuje 3/4 baku paliwa). Akumulator jest naładowany.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 12:17 przez morti93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 16:17 
*

Rejestracja: 29 maja 2011, 13:14
Posty: 29
Pojazd:
Pływak mierzy wysokość poziomu benzyny, a bak jest szerszy u góry, może dlatego ;)




_________________

Był
Matrix SP 08'
Set:
cylek: S6 Streetrace 70
komin:s6 Pro replica chrom
wariat:Hebo NG
sprzęgło:Tec evo racing
dzwon:s6 wingcooler
docisk:Hebo 50%
rolki 2,9 Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy