Dzisiaj jest 30 lip 2025, 21:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Długo ten silnik nie pojeździ (chyba, że nie doczytałem o jego zakuciu), stara konstrukcja i tak wyżyłowana? Nawet przy dbaniu o silnik to nie ma racji długiego żywota 50-60tyś km i zaczną się poważne schody. Jacek987, nie nie jestem tępy ani nie udaję, ale powoli zaczynasz mnie wnerwiać zamiast kupić VR6 mogłeś kupić sobie TDI i nie wiem jakim prawem nazywasz mnie kimś tępym ani pytasz mnie czy takiego udaję, ale cóż debili nie brakuje, którzy jak urazisz ich dumę zaraz swoje "wiadomości jak i wiedzę" przelewają na forum. Przyzwoitą moc przyzwoite osiągi zapewnia też benzyna a nowoczesne benzyniaki palą od 1-2l więcej niż diesel no chyba, że masz archaiczną technologię VR6, która udaje prawdziwy silnik V (lekkie odchylenie cylindrów względem siebie nie czyni z silnika V6). Jakbyś miał pojęcie to byś wiedział, że zimnej benzynie też nie daje się w palnik gdyż olej musi mieć czas na dotarcie do komory spalania i odpowiedniego rozsmarowania się jak również dogrzania a więc gówno tam wiesz :mrgreen:

No cóz tu jest polska każdy broni tego co ma a mało kto podaje konkretne argumenty na plus (małe spalanie to już tak oklepany argument, że stał się nudny) gdzie na minus jest cała masa




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:19 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
razor99 pisze:
zajebiste są Lamborghini, Aston Martini, Ferrari (i nie maja diesli a to coś też świadczy).

Noo w takim wozie diesel się nie nadaje, jest wysokoprężny i przełożony na siłę a nie na szybkość.

razor99 pisze:
Wybacz, ale 2.0 TDI to nie wada fabryczna to raczej wada umysłu konstruktora żeby takie dziadostwo puścić


Z tym się zgodzę ale nie wszystkie silniki to porażka np weźmy 3.0tdi czy 2.7 i jest to na prawdę dobry silnik. Miałeś awensisa na silniku dieslowskim podajże siedzą tam silniki 2.0 d4d i nie słyszałem o nim złych opinii, miałeś z nim jakieś problemy że jesteś przeciwko dieslom?




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:20 przez kamilos895, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
Ja bardziej lubie benzyny bo jakos to slychac fajnie i ogolnie mozna dac redukcje i krecic do 5-6 tys.. A diesla przy tych obrotach przekrecisz albo ci odetnie przy 4tys czy troche wiecej. Ja osobiscie nie mam nic do diesli bo jezdzilem i to nie raz. I kopa tez ma ale co z tego jak tam na 1,2,3 i czasami na 4 dasz gaz do dechy to zaraz musisz dac wyzszy bieg.

Z trwaloscia w dieslach tez nie jest zle bo to w zalozeniu mialy byc to wytrzymale silniki. Benzyny tez nie maja sie czym wstydzic.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Miałem Avensisa 2.0 D4 (benzyna na bezpośrednim wtrysku co skutkuje wysokim momentem obrotowym około 200nm) silnikowo zajebisty (jedyne co mogłem się doczepić to olej na silniku, ale nie wiem czy ja zalałem silnik przy dolewaniu czy po prostu uszczelka padała. Zaraz znawcy powiedzą, że olej brał, ale niestety jak to mówią "Honda musi dymić" a dlaczego? bo ma zmienne fazy rozrządu jak w Toyocie czyli hondy i Toyoty jednak olej biorą, ale to wynika z ich konstrukcji) tylko ta ukryta historia powypadkowa i późniejsze następstwa dały po sobie znać.

Z tymi obrotami w dieslu to żaden argument to wynika z konstrukcji silnika tam są krótsze biegi oraz niższa prędkość obrotowa.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:24 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
Długo ten silnik nie pojeździ


Jak narazie zrobił 20 tyś km i jest ok :) Więc na czym opierasz swoje domniemania?


razor99 pisze:
zamiast kupić VR6 mogłeś kupić sobie TDI


A miałem okazję wsadzić tdi-ka 154km :) Ale koleś zbyt drogo się cenił :) Poza tym nie mam fałera :)

razor99 pisze:
którzy jak urazisz ich dumę


Nie uraziłeś mojej dumy :) Skądże. Nakręciłeś się i piszesz non stop to samo w każdym poście :D

razor99 pisze:
ale cóż debili nie brakuje,


Jesteś tego żywym przykładem :)

razor99 pisze:
Przyzwoitą moc przyzwoite osiągi zapewnia też benzyna a nowoczesne benzyniaki palą od 1-2l więcej niż diesel


Zapodaj mi silnik benzynowy z mocą ok 220km , który będzie spalać po mieście MAKS 10l.

VR6 lubię tylko ze względu na dźwiek :) Mocą nie powala :) Poza tym ma popyt na olej :wink:


razor99 pisze:
Jakbyś miał pojęcie to byś wiedział, że zimnej benzynie też nie daje się w palnik gdyż olej musi mieć czas na dotarcie do komory spalania i odpowiedniego rozsmarowania się jak również dogrzania a więc gówno tam wiesz
_________________


Dziękuję , że mnie uświadomiłeś. Jestem Ci wdzięczny. Teraz na tych studiach uczą ,że trzeba rozgrzać silnik przed jazdą ? To nawet największy geniusz wie :D


EDIT:

razor99 pisze:
"Honda musi dymić" a dlaczego? bo ma zmienne fazy rozrządu jak w Toyocie czyli hondy i Toyoty jednak olej biorą, ale to wynika z ich konstrukcji)


Czyli dolewając markowego oleju można zbankrutować ! :D Tego nie uważasz za minus? Według mnie duży, bo to jednak jest WADA konstrukcyjna, a Ty się czepiasz tdi-ka.




_________________

Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:30 przez Jacek987, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
domanty, Ojj kolego, co fajnego może być w dźwięku silnika benzynowym o małej pojemności. Tak naprawdę tylko w większej pojemności V jest co posłuchać ale wraz wole posłuchać silnik 2,5tdi czy 3,0d w audi czy w bmw.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, znajdź mi fragment o zakuciu silnika z seryjnych nie wiem ilu tam koni 90-110 zrobić drugie tyle? Przyrost mocy o 100% z samej elektroniki szybko rozwali silnik gdyż pewnie zostało zwiększone ciśnienie doładowania (ba na pewno) a co za tym idzie kucie silnika jest obowiązkowe jeżeli korbowody mają nie wylecieć przez blok silnika. Również stara konstrukcja silnika domaga się zmian podzespołów na mocniejsze. Chyba, że czegoś nie doczytałem :D

I sory, ale debilem nie jestem po prostu nie jestem fanatykiem VW oraz TDI i życia za nie nie poświęcę. A na liczbach a dokładniej kosztach nie będę operował bo mi się nie chce za dużo roboty lepiej na przebiegach. Weź sobie zobacz ukochane VW 2.0 TFSI ma 220 koni +/- i pali +/- 3l więcej czyli raptem dużych oszczędności nie masz.

kamilos895, ja nie wiem co jest ładnego w dźwięku silnika przypominającego stado ursusów gnających na PGR :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:34 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
kamilos895, ja nie mowie tu o jakis silnikach 1.0 tylko min 1.8 a szczerze diesle maja taki klekot to nie ma co tam sluchac.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
domanty pisze:
kamilos895, ja nie mowie tu o jakis silnikach 1.0 tylko min 1.8 a szczerze diesle maja taki klekot to nie ma co tam sluchac.


jeżeli chcesz słuchać silnika to idź do pojemności 4l w górę w układzie V 1.8 ma nie brzmieć ma jeździć




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No te silniki 4l razor99 to ladnie napewno daja. Slyszalem BMW i AUDI i raz lambo. Ale juz lepiej jak benzyna 1.8 ryczy niz diesel.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
domanty pisze:
No te silniki 4l razor99 to ladnie napewno daja. Slyszalem BMW i AUDI i raz lambo. Ale juz lepiej jak benzyna 1.8 ryczy niz diesel.


Silnik 1.8 nie ryczy po prostu chodzi jak benzyna a diesel udaje traktory (chociaż jakbym miał słuchać dźwięku ursusa c330 a 1.9 TDI wolałbym ursusa jakoś równiej pracuje i ładniej)


Bronią tego diesla jakby to była ich matka albo i jakiś bóg :roll:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:38 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
Weź sobie zobacz ukochane VW 2.0 TFSI ma 220 koni +/- i pali +/- 3l więcej czyli raptem dużych oszczędności nie masz.


Przy optymalnej jeździe :) A jakbyś mu dał po garach to spokojnie spali 1,5 razy tyle :)



Dobry VR wytrzymuje bez zakuwania 300km :) Także TDI-k spokojnie da rade, nie bój się :)

razor99 pisze:
I sory, ale debilem nie jestem po prostu nie jestem fanatykiem VW oraz TDI i życia za nie nie poświęcę.


Czy ja gdziekolwiek napisałem , że poświęcę życię za tdi-ka czy tam VW ? Nowsze TDI-k mają dwumas , który często pada ( oczywiście znowu przez nieumiejętne ruszanie, jazda na zbyt niskich obrotach itp.)

Jeżeli nie jesteś debilem to po co używasz takiego określenia co do mojej osoby ?

razor99 pisze:
kamilos895, ja nie wiem co jest ładnego w dźwięku silnika przypominającego stado ursusów gnających na PGR


Są gusta :) Najlepsze jest to , że jak widze na polskich drogach lanserów posiadających sportowe tłumiki w pojemnościach maks 1.6l i piłujących pod ocinkę , to mi się ciężko na sercu robi.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No ja osobiscie bede szukal Mitsubishi Galanta 2.5 V6. No to zarzucic tam wydech, dolot+stozek i i bedzie ladnie mruczalo.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987 pisze:
Są gusta :) Najlepsze jest to , że jak widze na polskich drogach lanserów posiadających sportowe tłumiki w pojemnościach maks 1.6l i piłujących pod ocinkę , to mi się ciężko na sercu robi.


Ja to zwijam się ze śmiechu jak takich widzę :D mały silnik a komin większy niż w subaru imprezie WRX STI :D

Ale w jednym widać się zgodziliśmy bo co do reszty to jakoś ciężko :mrgreen: ale nie ma co się chyba dalej kłócić ;)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:42 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
NO z tymi wydechami to jest wiocha. Widzialem wydech z 4 cale w astrze 1.4




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Rozumiem przelotowy wydech w takiej pojemności o max średnicy do 2 cali (chociaż nie i tak za dużo 1,5-1,75 cala lepiej by było) wtedy to ma sens, ale nie końcowy tłumik wsadzony, że dziecko się tam schowa a wszystko warczy ryczy czeszcy (WRC :D) a nie jedzie i byle nowocześniejsze 1.0 objedzie bo moc zakłócona została praca układu wydechowego i moc spadła




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:46 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
Ja to zwijam się ze śmiechu jak takich widzę mały silnik a komin większy niż w subaru imprezie WRX STI



Rura jak w odrzutowcu :)

razor99 pisze:
ale nie ma co się chyba dalej kłócić ;)


Pewnie :) Piona! :D

domanty pisze:
Widzialem wydech z 4 cale w astrze 1.4


Nie daj Boże, by jeszcze tłoki wypluło przez ten przelot...




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No z tym wypluciem tlokow to dobre. No i tak jak mowicie nie ma sie co klucic.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Nom :D Kiedyś na cargo jakiś idiota stał Audi TT i przez 15 min na postoju walił marchewami z wydechu ciekawe jak wyglądają teraz zawory z tym Audi bo strzały z wydechu na pewno bardzo im służą :D po prostu buraków i szpanerów nie brakuje :D
http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E tu jest dobry przykład lansera :D jak obejrzycie film będziecie wiedzieć o kogo mi chodzi nawet potencjału samochodu nie potrafi wykorzystać i to TT o którym pisałem też tu chyba gdzieś jest :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:53 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
Ja chce miec moc ale ukryta zeby nie bylo tego widac na pierwszy rzut oka. I wtedy jakis lepek podjedzie jakims gownem z wydechem wielkosci glowy i bedzie wachal spaliny.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy