Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
No takie łepki najgorsze kiedyś dawałem się prowokować jakiegoś kolesia w Civicu przez pół warszawy goniłem żeby nauczyć go kultury jakby policja nas zauważyła to byśmy obaj prawka stracili (do tej pory sam się dziwię jakim cudem w wawie takie prędkości osiągaliśmy :shock: ). Ale powiem Ci, że sam mocny silnik nie wystarczy musisz umieć go wykorzystać żeby tacy lanserzy na Twój widok zjeżdżali Ci z drogi w Warce 90% szpanerów właśnie na widok Avensisa uciekało w boczne uliczki bo po prostu ich bryczki to był przerost treści nad formą, ale chociaż dzięki temu tak się teraz nie lansują tymi swoimi astrami 1.4 czy civicami 1.3 i nie uważają się za pro street racerów :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 17:58 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
razor99 pisze:
Bronią tego diesla jakby to była ich matka albo i jakiś bóg :roll:


Chyba siebie nie widzisz :mrgreen:




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Po prostu dawałem argumenty, ale już zakończyliśmy ten temat ;)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
No ja bym chcial czuc moc pod butem. Tylko spalanie w benzynie zabija a lpg nie chce bo samochod szybko mozna zalatwic.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
razor99, Zgadzam się z tobą w 60%. Trochę odeszliśmy od tematu ale jak widać tematy o samochodach zawsze na tym forum są bardzo śledzone a świadczy o tym że 3userów m.in ja pisało na ostatnich 3stronach. Goda musi być i piona jak najbardziej :D




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99 pisze:
Silnik 1.8 nie ryczy po prostu chodzi jak benzyna a diesel udaje traktory (chociaż jakbym miał słuchać dźwięku ursusa c330 a 1.9 TDI wolałbym ursusa jakoś równiej pracuje i ładniej)


hahaha, jak to przeczytałem to nie wiedziałem czy płakać czy śmiać się :D

Nie wiem czy wiesz ale URSUS C330 ma dwa cylindry więc nie wiem jak to może równiej pracować niż 4 cylindrowy TDI :D jak chcesz tak porównywać do Ciągników to ja bym porównał to do C360 :)

Tak wracając do tej kłótni między Dieslem a Benzyną to jedni mają po trochu racji i drudzy.

Rok temu również rozglądałem się za pierwszym samochodem, na początku chciałem coś nie drogiego w benzynie, lecz po długim zastanawianiu się doszedłem do wniosku że nie opłaca się kupować golfa IV w 1.6 czy 1.8 za 14 tyś ponieważ montaż instalacji gazowej to dodatkowy koszt 2tyś... Do tej pory pożyczałem od ojca audi a4 z silnikiem TDI 90PS, czyli najsłabszy diesel który był montowany w tych autach. No i komfort oraz przyjemność z jazdy było w dostatek :) Zawsze kiedy przesiadałem się z diesla w benzynę brakowało mi tego momentu i dźwięku turbiny która dla mnie daje świetny głos :) Co innego gdy się przejechałem a3 ale 1.8 T wtedy wrażenia były odwrotne. Doładowana benzyna :D to jest to, ale gdy zobaczyłem jakie to ma spalanie to od razu uśmiech z twarzy znika przy dzisiejszych cenach paliw. No dobra, wracając do tematu w końcu kupiłem sobie auto, wybór padł na audi a4 b5 1.9 TDI 110PS :)
Jestem z niego bardzo zadowolony, wymieniłem rozrząd i filtry oraz olej i silnik pracuje idealnie, przy oponach 205/55 16 cali max spalanie jakie osiągnąłem to 7l/100km
Znajomy ma OCTAVIE 1.6 i na komputerze przy MEGA zamule czyli v max 80km/h no pokaże mu średnie spalanie 7l ale strzałka obrotomierza nie wyjdzie po za 2 tys... Więc co to za jazda. Jak jedzie 100-120km/h no to już mamy 9-11l spalania. Wiadomo że komputer trochę oszukuje ale rozmawiając z nim to bez instalacji LPG szaleć nie można...
Niektórzy nie chcą wierzyć że to TDI mało pali, ja do puki nie nabyłem takiego auta również nie wierzyłem, więc to nie jest żaden mit, w porównaniu do benzyny o podobnej mocy tdi jest bardzo oszczędne przy czym dynamiczne.

Więc dla mnie jest to pierwszy ważny argument przy wyborze silnika czyli oszczędny i dynamiczny :)

Następnie, wiele ludzi mówi że to w zimę traktor nie zapali bo to mróz czy jeszcze co innego, powiem że gówno prawda, jeżeli silnik był poprawnie eksploatowany i nie jest jeżdżony na byle czym oraz posiada sprawne świece żarowe pali od strzała. To już taki mit jest ale co poradzić.

Dobra, to takie moje malutkie uwagi co do lekkiego porównania silników benzynowych i diesla z grupy VAG

Dla mnie zaletami silników benzynowych są:
-większa elastyczność w porównaniu do diesla
-niższy koszt ewentualnych napraw silnika
-można go wysoko kręcić na obrotach (jeżeli ktoś lubi)

Wady:
-dość spore spalanie przy dynamicznej jeździe
-niski moment obrotowy
-krótsza żywotność silnika

A teraz TDI
zalety:
-małe spalanie w mieszanym stylu jazdy przy dosyć dynamicznej jeździe
-wysoki moment obrotowy
-łatwość "Tuningu" jednostki TDI
-dłuższa żywotność silnika

Wady:
-Droższe koszta ewentualnych napraw
-obrotomierz kończy się w przedziale 4,2-4,5 Obr (wada dla tych którzy lubią trochę pokręcić)
-trzeba bardziej uważać na silnik(np.debilne palenie gumy czy ruszanie z pisku korzystnie na niego nie działa)

Więc to są takie moje małe odczucia na temat tych silników, więc wybór pozostaje tylko Tobie, jeżeli wolisz benzynę to kupuj benzynę jeżeli JTD to JTD :) a o gustach się nie dyskutuje :)
Aha, porównywałem oczywiście silniki benzynowe do pojemności 2.0l bez doładowania
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:24 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
razor99, masz straszne kompleksy na punkcie diesla ;)
Mowisz ze tylko TDI sa takie zle i wgl. Ze musisz robic z 50tkm na rok zeby Ci sie oplacalo... Kompleksy, kompleksy i jeszcze raz kompleksy.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Dante182 pisze:
razor99, masz straszne kompleksy na punkcie diesla ;)
Mowisz ze tylko TDI sa takie zle i wgl. Ze musisz robic z 50tkm na rok zeby Ci sie oplacalo... Kompleksy, kompleksy i jeszcze raz kompleksy.


masz rację ! :<

w końcu nie wszyscy kupują diesla dla oszczędności...

są ludzie co kupują diesle i lubią nimi jeździć ponieważ mają duży moment obrotowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Niby kompleksy na jakim punkcie? Bo szczerze mówiąc nie widzę żadnych kompleksów u siebie. Bo co nie mam diesla? Za taką kwotę jaką dałem (nie będę podawał bo znowu będą gadać, że się powtarzam itd :mrgreen: ) na wózek mogłem spokojnie kupić nowego (byłem nawet gotów go kupić) albo 2-3 letniego o klasę dwie wyżej więc tutaj kompleksów u siebie nie widzę

No wiem, że C330 ma 2 gary, ale i tak jakoś wolę dźwięk pompy wtryskowej niż pompowtrysków i właśnie taki C330 oddaje kwitesencję diesla prostota prostota i jeszcze raz prostota ;)

Ale jak już pisaliśmy temat został zakończony




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 20:49 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Panowie, tylko 2.5 TDI AEL, 5 cylindrów, cudo, szkoda, że już takich silników nie robią, grube przebiegi, w dodatku ile można z tego wyciągnąć niedużym kosztem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Gdyż teraz ekolodzy wprowadzają rygorystyczne normy emisyjne, producenci chcą wyciągnąć jak najwięcej z silnika a potem mamy efekty.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cytuj:
Gdyż teraz ekolodzy wprowadzają rygorystyczne normy emisyjne, producenci chcą wyciągnąć jak najwięcej z silnika a potem mamy efekty.

Wiadomo, ekologów trzeba na stosach palić, tyle w temacie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Nie na widzę tych ekoterrorystów jakby oni nie używali samochodów nie mieszkali w domach nie latali samolotami nie używali pryszniców banda świrów utrudniająca życia i wciskająca kit o globalnym ociepleniu (ok 500 lat temu było cieplej wszystko jest cykliczne a jeżeli klimat się ociepla to dopiero CO2 się uwalnia z wody więc też nie trafili)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:36 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
razor99, pisalem to w poscie wyzej na jakim punkcie :) Nie miales diesla ale wiesz lepiej co sie psuje i wgl. Chlopie masz 19 lat jezdziles 2 autami i wielki znawca sie znalazl... Jak przejedziesz dystans min. 300tkm dieslem i benzyna roznymi autami to wtedy sie wypowiadaj na temat diesla. Nowoczesne benzyny tez sa tak wysilone ze producenci nawet zastrzegaja sobie to, ze moga na 1000km spalac nawet 0.5l oleju albo wiecej. Nic nie jest idealne. Wszystko ma swoje plusy i minusy, ale ty zdecydowanie zachwalasz benzyne i swoja Yariske jakby to bylo jakies cudo na kolach... No sorry, ale ja bym nie jezdzil "elka" : )




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Miałem 2 swoje i sporo pożyczonych również 3 diesle mi się przez łapy przewinęły więc mam jakieś pojęcie o tym (a wozy były AWD, FWD i RWD), a każdy samochód miejski to będzie najczęściej elka grande punto, fabia, clio itd. Więc kompleksów nie mam no ja ogólnie o każdym silniku mówiłem, że jest wysilony, ale jednostki turbo są wysilone w większym stopniu niż wolnossące. Nie zachwalam, że to jest cudo po prostu spełnia 3 podstawowe założenia dla samochodu: jeździ, mało pali, jest niezawodny. Więc ja kompleksów u siebie nie widzę żadnych na temat diesla po prostu jako pasjonat motoryzacji zdobywam wiedzę (a i jako student mechaniki) wypadałoby co nieco wiedzieć o silnikach itd.

Ale ten temat już dawno zakończyliśmy a wy go ciągniecie w nieskończoność. Więc skończcie




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja tylko wtrącę 3 grosze:
Dante182 pisze:
Jak przejedziesz dystans min. 300tkm dieslem i benzyna roznymi autami to wtedy sie wypowiadaj na temat diesla.

A ty chłopie za fajerą tyle natłukłeś? Nie więc po co się wypowiadasz. Ja też tyle nie najeździłem (mój osobisty przebieg autami to ok 70tyś km) więc wg ciebie nie mogę się wypowiadać nt diesla i benzyny (choć jeździłem wieloma markami,modelami i silnikami) :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:21
Posty: 132
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Cytuj:
Ja przerabiałem omegę 3.2 v6, 2.5DTI i powiem ci że jak mam jeździć to wolę 2.5DTI,

też ją przerabiałem silnik naprawde spoko..ale prosze cie..dla mnie 1.9tdi stoi daleko za 2.5tdi..




_________________

CZEŚĆ! SRAŁAŚ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 16:34 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
czarekcw, napisalem w ktoryms miejscu ze tyle zrobilem?? NIE :) Wiec nie wiem wgl o co sie czepiasz?
Niezmiernie sie ciesze ze juz tyle przejechales :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Dante182 pisze:
napisalem w ktoryms miejscu ze tyle zrobilem?? NIE :) Wiec nie wiem wgl o co sie czepiasz?

No to na uj piszesz że razor nie może się wypowiadać nt diesla bo nie zrobił 300tyś km różnymi silnikami? Chore jest to dla mnie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 22:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Dobra panowie spokojnie, kazdy ma może troche racji. Proponuje usunąć temat, autor tutaj nawet nie zagląda




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy