Booyaka pisze:
Mówisz "nie piję", czy wychodzisz z megafonem na środek z tekstem "Słuchajcie wszyscy! Ogłaszam, że pan XY to idiota, gdyż w nachalny sposób próbuje namówić mnie do picia alhoholu, nie biorąc pod uwagę faktu, iż dzisiaj jestem kierowcą".
Może to pozwoli Ci coś zrozumieć.
Robię to pierwsze, zresztą niezły pomysł dałeś z tym drugim do pewnych sytuacji.
Booyaka pisze:
Stwierdzam fakt. Więcej korzyści z napisania notki czy PW do takiej osoby, niż sypania ostrzeżeniami. Szanuję użytkowników z większym stażem, jednak co nie co kultury można już chyba od nich wymagać.
Raczej powinno być inaczej- większą kulturą powinni się wykazywać nowi użytkownicy bo to oni sobie pracują na opinię a przymykanie oka na ich dokonania skłania tych userów do dalszego nieprzestrzegania regulaminu.
Booyaka pisze:
Pomiędzy uwagami a ocenami jest spora różnica. Gdybyś napisał, jak człowiek, że nie zgadasz się z ostrzeżeniem, ponieważ bla bla bla.... stawiało by to sprawę w zupełnie innym świetle, a ja traktował bym to jak najbardziej poważnie
No to chyba zapomniałeś co ja napisałem w innym temacie:
Cytuj:
Wnoszę oficjalnie do Kąkola o zajęcie stanowiska w następującej sprawie:
W moim poście używając sformułowania "plebs" w stosunku do jednego użytkownika otrzymałem warna, natomiast inny użytkownik który przeklinał w tym temacie tzn (chyba, nie wiem dokładnie bo mod którego nick ujawnie później wie doskonale) miał 1 literę przekleństwa i dalej * nie dostał warna. Co mówi na to regulamin:
Cytuj:
10. Na forum kategorycznie zabrania się przeklinania oraz używania słów i zwrotów uznanych za obraźliwe. Niekulturalne oraz niemoralne treści będą usuwane oraz karane ostrzeżeniami. Wstawienie innych znaków jako cenzura słowa nic nie daje - ponieważ kojarzy się z danym słowem, a tym samym odbierane jako przekleństwo co grozi WARNem!
Jednakże mamy pewne odstępstwo od tego punktu:
Cytuj: