Dzisiaj jest 27 lip 2025, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: BIG BORE
Post: 16 sie 2011, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Siemka!
Gdzie można zamontować a aeroxie 2 chłodnice bez cięcia plastików?
Mam gaźnik 26 i chłodnicę zwykłą nad światłem + pompa 40%, ale po 10 minutach jazdy aż strach zbliżyć się do silnika.
Zamówiłem też chłodnicę przepływową Hebo, ale myslę, że to nadal będzie mało.
Z góry dzięki za odpowiedzi.




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 13:26 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 13:00
Posty: 293
Pojazd:
Widzialem kiedys ze koles zamonowal chlodnice tam gdzie ejst plug czyli pod spodem lub tez w nogach .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
yamahatorun pisze:
Widzialem kiedys ze koles zamonowal chlodnice tam gdzie ejst plug czyli pod spodem lub tez w nogach .
:shock: :shock: :shock:

Zamontował w nogach tak :?: Bardzo ciekawe :lol: :lol: Chyba przed nogami :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:27 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 13:00
Posty: 293
Pojazd:
nie przed nogami tylko jak siedzial to chyba w nogach nie


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 14:27 przez yamahatorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Też myślałem, że w tym miejscu gdzie pług, ale tam nie wejdzie zbyt duża chłodnica.
A jesli by dać tam w pług seryjną a w miejsce seryjnej jakąś większą z wiatrakiem?
I mam pytanie, jak połączyć, żeby 2 chłodnice działały w jednym układzie?




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Może za lagami na pługu? ;)




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Roost. pisze:
Może za lagami na pługu? ;)


W poprzednim poscie o tym napisałem, tak jak ma runner seryjnie.
Nadal nie wiem jak podłączyć 2 chłodnice w jeden układ :D




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 6:25
Posty: 118
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
dać przelotówke tam gdzie sie kończy pług przed cylkiem tylko niżej żeby powietrze wiało :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 17:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Takie przepływowe to dużo ci nie dzadża musisz zamontować minimum jeszcze 1 chłodnice. W płóg ją daj i będzie ok a jak nie to za koło albo zamontuj takie od f12 takie małe fajne są w połączeniu z twoją bedzie chlodzilo ja tak miałem i było git (tylko ze w f12 mialem) mozesz dac jeszcze nagrzewnice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Zrób chłodnicę z f15. Spokojnie wejdzie za koło do aeroxa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
lub pg + na chłodnice od pg 4 wiatraczki od kompa... Spokojnie 4 chyba wchodzą bo u kumpla sprawdzaliśmy ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
To że Ci bucha ciepło od silnika to normalne ...
Jak Ci wskaźnik temperatury nie pokazuje że temperatura jest za wysoka, pompe da się dotknąć na ok. 7sekund, woda w zbiorniczku nie wrze, to raczej wszystko jest ok ...
Cylinder itd będzie gorący...


Żeby chłodnica przepływowa zdała swoją funkcje, to musi być najlepiej na wierzchu, nie pod plastikami.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 21:16 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
a i najlepiej jak by była skierowana na wiatr tak =|-|-|-|-|-|=




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 21:26 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:57 
*

Rejestracja: 29 lip 2011, 13:32
Posty: 108
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.
Pojazd:
Moim zdaniem najlepiej wstaw ją za kołem to powinno Ci znacznie podnieść chłodzenie tylko nie wiem czy to źle jak by Ci te wszystkie syfy z koła leciały na chłodnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Tylko jak jego zdaniem, skuter grzeje się bo jest gorący cylinder, to nie ma sensu bawić się w dwie chłodnice... Silnik po rozgrzaniu zawsze jest gorący..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
najlepiej zebys mial termometr jak ja :D i wszystko widac jak na dloni :D




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
mam i polecam :] http://allegro.pl/termometr-panelowy-ta ... 93075.html

<przy okazji w ac czasami jak mi się 110-135C pokazuje to bardzo źle ?>




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 22:26 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
w AC to normalnie chyba.

w LC powyzej 100 nie dopusczalne.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
od 90c czy 87 kontrolka w lc się chyba zapala


<przepraszam za offtopic ;(>




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Panowie, po 5 minutach nie da się dotknąć pompy.
Na 100% dam chłodnicę za koło, ale nadal pozostaje pytanie jak jes połączyć ze sobą, żeby działały w jednym układzie.
seku145 pisze:
Tylko jak jego zdaniem, skuter grzeje się bo jest gorący cylinder, to nie ma sensu bawić się w dwie chłodnice... Silnik po rozgrzaniu zawsze jest gorący..


Uwierz, na big borze cały silnik jest strasznie gorący po 5 minutach na wyższych obrotach.
Jestem pewny, że potrzeba 2 chłodnicy tylko zostaje problem połączenia ich w jeden układ.




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy