Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 17:06 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No więc na ssaniu jest to samo z tymi biegami, co może być innego??

@UP: Gdyby mi wszystko dobrze chodziło też bym kręcił do 9k , ale gdy z 4 na 5 muszę wkręcić do 10,5k to coś chyba nie tak jest, bo inaczej zwalnia, dusi się sam nie wiem jak to określić, co może być nie tak?? Filtr powietrza czysty, oraz gaźnik mam prawdopodobnie 17.5, a dysza jaka jest to nie wiem.

Czekam na pomoc.

PS: Lecz na mniejszych biegach od 1 do 4 przyspiesza super.


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2011, 17:07 przez konrad9510, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 21:51 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
konrad9510, Kumpel miał podobnie, tylko ten muł łapał jeszcze wyżej, więc więcej niż 4 nie wrzucał nigdy, zmienił cylek z 50cc racing na 70cc racing, gaźnik na 19 mm i ma już wszystko ok




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 9:38 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 8:25
Posty: 15
Pojazd:
heh ja mam w swojej derbi sendzie gaźniczek 12mm i normalnie przy dynamicznej jeździe spala mi poniżej 3l/100km :P no ale i v max to tylko 85km/h ;p
moja rada to dobrze wyregulujcie gaźniki bo nie powinna tyle palić ;p 4-6 powinna palić ale nie 8-9 a i konrad ty masz sportowy wydech dlatego muła łapie jak go nie wkręcisz wysoko..
Pozdro.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 9:39 przez Brainfuck, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 10:23 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No ale moim zdaniem na sportowym wydechu właśnie powinien szybciej łapać , a nie dopiero jak go wkręcę bo to wkurzające jest ze jadę 80km/h i muszę na 5 trzymać a jak przyspieszę do ok. 85 km/h to wtedy 6 i zaczyna dopiero zbierać :?/.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 10:39 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Yamaha DT 50 3MN
Może wydech masz wysokoobrotowy?




_________________

Mój simson na:BP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 11:26 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
no wydech to bidalot Racing to jaki jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 12:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Wysoko. Masz przyczyne.Ten na tym wydechu bez rezo to prawie nie jedzie mam to samo u siebie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:02 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Bez jakiego rezo? Ty masz tak samo u sb tak jak ja??
Co to rezo i do czego służy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Rezonans czyli moment w którym dostaje najwiekszego kopa.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:36 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
przejedź się bez wydechu, powinno być ok. Albo zainwestuj w mocniejszy cylek, częściowo wyeliminuje problem ;) lub zębatki na przyśpieszenie, ale to nie do końca rozwiąże problem




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bez wydechu... powodzenia

2-suw buduje kompresję na wydechu

dodajmy do tego że może oknem wydechowym złapać jakiś syf

i sieka będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 20:28 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Bez wydechu nie będę jeździł . ;S. Co wy macie z tym cylkiem?? Wiara ma serie i dobrze u nich jest, Krzysiek znalazł przyczynę, nie ma rezo, no wiec jak ten rezonans wygląda i skąd go nabyć i za ile?? I gdzie zamontować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 21:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
konrad9510 pisze:
Bez wydechu nie będę jeździł . ;S. Co wy macie z tym cylkiem?? Wiara ma serie i dobrze u nich jest, Krzysiek znalazł przyczynę, nie ma rezo, no wiec jak ten rezonans wygląda i skąd go nabyć i za ile?? I gdzie zamontować?


Nie nie nie rozumiesz mnie. Rezonans jest to takie uderzenie mocy w silniku 2t. Jak pewnie zauważyłes ruszasz powiedzmy od 3 tysięcy obrotów trzymasz manetke na full ,motor przyspiesza aż nagle jest takie nagłe uderzenie mocy tzn motor szybciej przyspiesza i lepiej sie wkreca. Rezonans mozna porównać do systemu VTEC w silnikach Hondowskich ewentualnie Turbo w doładowanych silnikach czyli 1000 obrotów,2000 obrotów,3000 obrotów 4000 obrotów i przy np. 5000 taki kop mocy.Silniki 2t szczegolnie w malych pojemnościach nie opsiadaja zaworu wydechowego przez co na niskich obrotach słabo przyspieszają i nie mają mocy a dopiero odżywają podczas rezonansu.Teraz jak ''odzyskać'' rezonans:
1 Metodą aby motor wkręcał się lepiej,szybciej i miał więcej mocy to zmiana zębatek. Ale wiadomo czym krótsze zębatki tym mniejszy vmax tak samo jak w rowerze.
2 Metodą jest zmiana wydechu na seryjny. Seryjne wydechy są zaprojektowane aby rezonans miały od niskich obrotów tzn okolo 5000 obrotów gdzie Twoj obecny bidalot rezonans ma okolo 8-10 tysięcy obrotów takze jest różnica. Ale niestety motor będzie mial wiecej silny i mocy na nizszych obrotach lecz w wyzszej parti bedzie slabszy niz na Bidalocie. Tak samo prędkosc maksymalna moze spaść.
3 Metodą jest zmiana cylindra na jakis mocniejszy ale to jest opcja radykalna także najmniej opłacalna no i droga. Swoją drogą gdy Twoj cylinder ma już niską kompresje czyli srprężanie to ma mniejsza moc głównie na niższych obrotach więc może przydał by sie szlif+ nowy tłok ewentualnie wymiana cylindra. Ale najpierw napisz nam jakie masz obecnie zębatki.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 6:38 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Oo dzięki Krzysiek za dobrze poprawną i dobrze wytłumaczoną wypowiedź :).
No więc jak zamontuje seryjny wydech to osiągi spadną, no wiec jak temu za radzić?? Może inny wydech niż seria?? Taki, aby naprawił problem??.
Seria to ilu tyś. obrotów ma tego kopa, bo napisałeś, że od ok. 5 tyś łapie i kończy się na ??
Zębatkę tylną mam 47z. a przednią nie mam jak sprawdzić.

PS: Ogólnie napęd seryjny, no więc przednia pewnie będzie seryjna.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 6:39 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 21:44 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
odświeżam. proszę o pomoc, a zwłaszcza Krzyśka bo widzę że ma b.dobre pojęcie o wydechach a właśnie problem w tym tkwi.:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 15:37 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
konrad9510, Jak masz wszystko serie to nie opłaca się za bardzo wrzucać wydechu do takich przełożeń jeżeli chodzi o derbi. Większość układów wydechowych do tego jest wysokoobrotowe, a seryjny cylek nie ma na tyle mocy żeby np na 6 biegu lecieć na rezo, a w twoim wypadku nawet na piątce. ja bym na twoim miejscu sprzedał ten wydech, pare stówek dostaniesz za niego i kupił cylek - jakiegoś sporta. Różnica będzie zauważalna a dużo więcej nie dopłacisz. No albo droższa opcja to dokupić pod ten wydech cylek - wtedy będziesz miał na bank ogień ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak to nie ma siły, żeby leciał na rezo ... jakby nie było rezo na ostatnim biegu to by Ci kurde zwalniał,zamiast przyśpieszać :) Głupoty gadasz.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Najpierw policz jaką masz z przodu zębatke. Jak masz duża np. 15-14 to wystarczy zmian na 12-13.takze idź do garażu i policz. Jak nie masz jak policzyć to weź coś plaskiego np. nożyk,śrubokręt i zaznaczaj na każdym zębie zębatki kreske i potem jak już zaznaczysz wszyskie widoczne to przepchnij motor dalej aby pokazały sie nowe nie zaznaczone zebatki.No i licz w pamięci;) I napisz tutaj wynik.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 20:04 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Tylko, że zębatka jest zakryta to jak mam policzyć?? Powinna a raczej jest seryjna więc nie wiem jaką montowali w tym roczniku ( 2005 ) seryjną z przodu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 20:06 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
konrad9510, odkręć obudowe jak nie widać...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy