Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2010, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Witam.
Wczoraj zdjąłem silnik ze speeda, dziś go rozpołowię.
Moim założeniem jest maksymalne odnowienie go, jako że 15 tys. kilometrów już za nami. :mrgreen:

A więc tak:
Co potrzebuję?
Komplet uszczelek i łożysk, jeśli będzie taka potrzeba, to tłok z pierścieniami.

Jaki tłok kupić? Taki sam, jak seryjny- 40mm? Czy np 40,25mm?
Jakie łożyska kupić? Wał, cylinder seryjny.

Co mogę poprawić z okazji rozpołowionych karterów i co jeszcze mogę potrzebować do złożenia? :mrgreen:


Sorry, ale to "mój pierwszy raz" z rozbiórką silnika :ups:
Tzn wujek mechanik samochodowy to robi, a ja zamawiam części.


EDIT: Na jakiej stronie zamówię dobry tłok do seryjnego cylindra?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 11:15 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 12:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
tłok do serii to najlepiej z meteora, mahle lub vertexa.. najdłużej pojeździsz na nich




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 14:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
metor ostatnio ma bardzo złe opinie najlepszy vertex




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Dobra.
A jakie łożyska? SKF C4 ? Czym one wszystkie się różnią? Potrzebuję porządnych łożysk.
I gdzie dostanę tłok?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Oznaczebie C np.4 jest to luz na lozysku. Takich mocnych nie potrzebujesz do seryjnego cylindra ale jak masz kase to nie zaszkodzi na pewno;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 16:28 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tlok vertex. Troche drozszy od meteora ale jakosc duzo lepsza:)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Niee no, na łożyskach oszczędzać nie zamierzam.
Na niczym nie oszczędzam, płyn chlodniczy castrola leję, a łożyska będę tanie kupował? :mrgreen:

Polećcie mi dobre łożyska do Speedfighta2 LC, które wytrzymają długo, tłok, wymiar tłoka i co tam jeszcze potrzebuję :mrgreen:




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 18:26 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jeżeli nie zamierzasz robić szlifu cylindra to tłok kupujesz nominalny choć lepiej dać do szlifu + nadwymiarowy tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Nie dam do szlifu, bo w speedfightach są aluminiowe cylindry.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 18:51 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
ToMiX156, aha no racja więc możesz tylko tlok kupić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
W speedach są może i aluminiowe cylindry ale mają żeliwną tuleję-da się szlif zrobić. Albo daj same nowe pierścienie albo szlif+dobry tłok.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 23:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
No chyba proste, że cylinder nie jest cały aluminiowy. Aluminium nie jest dobrym tworzywem do takiego tarcia.

A szlifów się nie robi.

I tak pewnie zrobię, wymienię pierścienie.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 23:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
A szlifów się nie robi.

Skąd to wytrzasnąłeś? Na pewno w seryjnej 50 nie masz nicasilu. Na 99% jest to żeliwo i da się zrobić szlif. Jeśli nie, to dlaczego dostępne są tłoki na poszczególne szlify? :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 23:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
No ta tuleja o ile wiem, to zbyt cienka do szlifu jest, ale dowiem się jeszcze i zobaczym.
Idź spać no-lifie ;D




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 9:02 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 10:55
Posty: 19
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
Booyaka
Wysłany: Czw 12 Sie, 2010 00:31 Temat postu:
ToMiX156 napisał/a:
A szlifów się nie robi.

Skąd to wytrzasnąłeś? Na pewno w seryjnej 50 nie masz nicasilu. Na 99% jest to żeliwo i da się zrobić szlif. Jeśli nie, to dlaczego dostępne są tłoki na poszczególne szlify?


speedfight ma aluminiowy cylinder a nie zeliwny ;d bo zawsze mozna kupic zeliwo ktore sie nam moze zatrzaec i wystarczy szlif i tlok ; ))




_________________

Slajda !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 9:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Aluminium też możesz zatrzeć... nie właściwy dział i gigantyczny odkop.. Zamykam...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy